Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №356 від 07.08.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Транспорт

Проїзд дорожчає, а потягів меншає

Проїзд дорожчає, а потягів меншає

Мешканці кількох сіл Здолбунівського району обурені тим, що відмінено рух електрички, якою вони діставалися до районного центру. Останній свій рейс дизель-поїзд Здолбунів-Мізоч здійснив ще 15 травня 2008 року. Відтепер цей потяг курсуватиме лише від Здолбунова до Сарн.

Ця подія вкрай занепокоїла людей, які проживають по маршруту руху електрички. Адже для них це чи не єдиний зручний та в міру дешевий транспорт. Тому житель села Спасів Гордій Московець вирішив збирати підписи по селах на підтримку курсування свого єдиного транспортного засобу. Він побував у Мізочі, Спасові, Ульбарові, Глинську, Волиці, Озерянах та Конюшках. Зібрав понад 350 підписів, які відіслав міністрові транспорту і зв’язку України Йосипу Вінському. Згодом з Києва надійшла відповідь на ім’я пана Московця про те, що його скаргу було розглянуто і надіслано до Львова та Рівного. Зі Львова прийшла відповідь про нерентабельність використання цього маршруту, адже за підрахунками встановлено, що за рік з цього рейсу було зібрано лише 17 тисяч гривень, а це, в середньому, 50 гривень виручки в день. Після такої відповіді 25 липня на пероні Здолбунівського вокзалу мешканці сіл провели акцію протесту. Основною причиною для зняття “дизеля”, як повідомило керівництво Рівненської дирекції залізничних перевезень Львівської залізниці, було те, що обласна державна адміністрація не перерахувала кошти за перевезення пасажирів пільгових категорій, тому й вони вдалися до таких крайніх заходів. До речі, як з’ясувалося під час візиту начальника Львівської залізниці, територія навколо колії була вкрай занедбана: непообрізувані дерева та забруднена територія.

Як вихід із цієї ситуації, пропонують запровадити експериментальний рейс, в якому за проїзд платитимуть також пільговики. Поки що ж відміна руху електрички створила суттєві незручності для мешканців навколишніх сіл. Вони велосипедами доїжджають до станції Озеряни, щоб сісти на ранкову електричку, яка прибуває до Здолбунова о 7.00, а робочий день, як відомо, розпочинається о 8.00, або о 9.00. Все-таки потяг курсував двічі на день і в зручний для селян час, що дозволяло їм вчасно приїжджати на роботу та повертатися з неї додому. А можливості сісти на маршрутні таксі, які зранку вкрай переповнені, нині має не кожен.

07.08.2008Алла БІДЮК



Рівне-Ракурс №10 від 07.08.2008p. 
На головну сторінку