№365 від 10.10.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Проблема
Уже з нового року Львівська залізниця змушена буде вивести з експлуатації близько третини електричок та поїздів, які курсують територією Рівненської області, адже їх зношеність становить 84 відсотки. Залізничники не мають права використовувати на маршрутах транспорт, термін експлуатації якого збіг, але й замінити його нічим. Щоб забезпечити зручне приміське сполучення, необхідно оновити рухомий склад, але власними коштами Львівська залізниця, а тим паче, її Рівненське відділення, цього зробити не може. Вирішити проблему можливо лише у співпраці з облдержадміністрацією, тож залізничники пропонують їм закладати у фінансових планах на наступний рік статтю витрат на оновлення парку поїздів приміського сполучення.
цветной струйный
На жаль, прокоментувати вищевикладене начальник відокремленого підрозділу “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Ярослав КОНИК не зміг. Чи не мав часу, чи просто не володів потрібною інформацією.
Втім, начальник прес-центру державного територіально-галузевого об’єднання “Львівська залізниця” Лілія КРИНИЦЬКА повідомила, що до кінця цього року проводитимуть моніторинг усіх залізничних маршрутів, і лише після цього стане відомо, які саме з них скасують. “Львівська залізниця” не вимагає від облдержадміністрацій покривати повну вартість поїздів, а лише виконати свій прямий обов’язок і виділити хоча б частину необхідної суми. Приміром, електропоїзд українського виробництва коштує близько 32 мільйонів гривень.
Натомість у пасажирському секторі Львівської залізниці ситуація значно краща. Протягом двох останніх років закупили нові вагони та локомотиви. У купейних вагонах нового типу передбачено спеціальні місця для людей з обмеженими фізичними можливостями.
10.10.2008 | Оксана БУРА |
Рівне-Ракурс №10 від 10.10.2008p. На головну сторінку |