№366 від 16.10.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Позиція
Сьогодні в Україні зростає попит на якісні банківські послуги, причому найперспективніший ринок банківських послуг – обслуговування кожного клієнта індивідуально. В останні роки ПриватБанк міцно закріпив позиції ритейлевого (роздрібного) банку. Це означає, що ПриватБанк приділяє більшу увагу індивідуальним клієнтам, а також малому та середньому бізнесу.
- Василю Федоровичу, на що сьогодні може розраховувати потенційний клієнт ПриватБанку?
- Зазвичай люди звертаються до нас передусім за допомогою, тому висока якість обслуговування - це візитна картка нашого банку. Фахівці вміють працювати з клієнтами, здатні приділити кожному максимальну увагу, сприйняти його проблеми як особисті.
Сьогодні більше 800 співробітників обслуговують наших клієнтів у 77 відділеннях області.
- На які зміни можна очікувати клієнтам Рівненського філіалу - Приватбанку в цьому році?
- Лише нашими кредитками користуються вже більше 140 тисяч жителів Рівненщини. У регіоні розміщено 104 банкомати, а до кінця року ця кількість сягне 140.
У перспективі - розширення регіональної мережі. Це не лише поліпшить якість обслуговування клієнтів ПриватБанку, але й створить додаткові робочі місця та збільшить відрахування до бюджетів різних рівнів. До речі, в 2008 році Рівненський філіал ПриватБанку перерахував до казни більше 3,4 мільйона гривень податків і зборів.
Зрозуміло, що в наших відділення бувають черги. Але ми на шляху до вирішення цієї проблеми. Наприклад, аби розвантажити каси, встановлюються спеціальні термінали, які приймають готівку. З їх допомогою наші клієнти самостійно здійснюватимуть платежі за кредитами, поповнюватимуть кредитні картки. Наразі діє 4 таких термінали, ще 5 встановимо протягом цього року.
- Останнім часом широко рекламується Центр розвитку бізнесу ПриватБанку. Що це?
- Центр розвитку бізнесу - це спеціалізоване відділення, яке працює в Рівному на вул. Чорновола,14/16, для забезпечення максимально зручного обслуговування підприємців. Вони здійснюють платежі, не витрачаючи дорогоцінний час, оскільки отримують доступ до усього спектру необхідних банківських послуг і продуктів для розвитку бізнесу. З боку співробітників на них чекає високий рівень обслуговування за напрямами мікрокредитування і банківського обслуговування, консультації щодо юридичного та бухгалтерського супроводу бізнесу, а також інформаційно-технологічна підтримка. До того ж, клієнти Центру можуть стати членами ПриватБізнесКлубу, а це – пошук партнерів по бізнесу, ефективний обмін комерційною інформацією, можливість розміщення бізнес-пропозицій в електронному та друкованому каталогах.
– На які саме продукти від ПриватБанку Ви б звернули увагу читачів?
- У першу чергу, я б запропонував депозитні програми і подарункові продукти. В ПриватБанку можна купити банківські метали, наприклад, золото найвищої 999,9 проби у злитках.
Сьогодні найбільшу частку кредитів фізособам складають кредитні карти, особливо проект “Найкращий подарунок”. Клієнт має можливість не лише зняти з рахунку свої гроші, але й автоматично бере участь у розіграшах призів. При цьому кількість виграшів за однією карткою не обмежена.
- Що сьогодні ПриватБанк може запропонувати пенсіонерам?
- Для них є спеціальна пропозиція - вклад “Терміновий пенсійний” з щомісячною виплатою відсотків. А ще, у рамках реалізації своєї соціальної місії, ПриватБанк пропонує вигідні умови за вкладами для громадян, які отримують компенсацію заощаджень у Ощадбанку СРСР. Можна оформити депозитний вклад з надбавкою до максимальної ставки ПриватБанку плюс один відсоток річних, з виплатою відсотків по закінченню строку або щомісячно.
Збільшується і кількість пенсіонерів, які б хотіли користуватися кредитними продуктами. Якщо в інших банках вікова межа позичальника становить 60 років, то ми пішли назустріч клієнтам, і збільшили її до 65 років.
- Які ще цікаві новинки є у ПриватБанка?
- Наприклад, проект “Агенти ПриватБанку” - для утримувачів наших кредитних карт, які самостійно займаються залученням клієнтів для обслуговування. За “поповнення” кількості клієнтів банк нараховує на кредитку агента винагороду.
Цікаве також співробітництво банку з оператором мобільного зв’язку
і провайдером PEO-PLEnet. PEOPLEnet зацікавить тих, хто багато часу проводить в дорозі й потребує мобільний, а не локальний Інтернет. Для того, щоб отримати цю послугу, достатньо звернутися в будь-яке відділення ПриватБанку і оформити документи. Ви також можете придбати sim-карту і модем для підключення до мережі. Середня швидкість передачі даних в 3G складає 200-400 Кбіт/с за ціною 4-10 копійок за 1 Мб (в залежності від пакету). Крім цього, абоненту безкоштовно видається кредитна карта.
Як бачите, нам є що запропонувати всім – від студента до пенсіонера. Продуктів і послуг від ПриватБанку досить багато, для кожного – свій клієнт. А обрати “своє” допоможуть наші співробітники.
Чекаємо на Вас у будь-якому відділенні ПриватБанку!
16.10.2008 | Любов РОМАНЮК |
Рівне-Ракурс №10 від 16.10.2008p. На головну сторінку |