№374 від 11.12.2008p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Перспектива
Зі зниженням вартості пального водії зітхнули з полегшенням, а у “безколісних” мешканців з’явилася надія на те, що вартість проїзду в місцевому транспорті також зміниться.
Крім цього, із введенням у дію транспортного закону в маршрутках забороняється перевозити стоячих пасажирів. А це створило певні незручності і, відповідно, знизило прибутки.
Погоджуються з цією думкою й деякі інші посадовці, адже якщо знижувати тарифи на проїзд, то варто здешевити усі види товарів, на які під час паливної кризи піднялися ціни.
Інший вихід із цієї ситуації ще до початку передвиборчих перегонів запропонував міський голова Рівного Володимир ХОМКО. За його словами, вартість проїзду в місцевому транспорті можна знизити до гривні за рахунок введення великогабаритних автобусів замість багаточисельних існуючих “бусиків”. А ще це - чудовий спосіб розвантажити транспортний потік центральної частини міста.
До такого ноу-хау Василь Сливка ставиться досить позитивно. “Над цим питанням я працюю п’ятий рік поспіль”, - зауважує він. - “Ми вже намагалися впровадити великогабаритні автобуси, привозили інвесторів і хотіли закупити 30-40 одиниць транспорту, відповідно, знизивши вартість проїзду до 50 копійок. Проте перемовини закінчилися після проведення розрахунків і складання бізнес-плану. Справа у тому, що вартість ЛАЗу складає 400 тисяч гривень, а великогабаритного автобуса типу “гармошка” - близько мільйона. Знадобляться роки, щоб “відбити” хоча б один. Тож міська влада має взяти комунальний транспорт на особливий контроль. Сподіваюся, що новому міському голові це вдасться.
11.12.2008 | Любов РОМАНЮК |
Рівне-Ракурс №10 від 11.12.2008p. На головну сторінку |