Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №377 від 30.12.2008p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#До свята

І тоді листа Вам напише...
справжній Дід Мороз!

І тоді листа Вам напише... справжній Дід Мороз!

Ось і настав Новий 2009 рік! У перший день свята зазвичай йдуть до міської ялинки, а потім відвідують близьких та друзів. Добре, що є така можливість, і рідні проживають на сусідній вулиці або в селі за кілька кілометрів від Рівного. А якщо вони далеко? “Тоді єдиним виходом є надсилання вітальних листівок”, - зазначає заступник директора з питань технології послуг РД УДППЗ “Укрпошта” Тамара КРАХМАЛЮК.

- Так, так - навіть у час тотального використання мобільних телефонів та персональних комп’ютерів люди продовжують писати листи та надсилати вітальні листівки. Така любов до епістоляр-ного жанру зумовлена, передусім, тим, що респонденти, розмірковуючи над текстом для листа чи листівки, аналізують своє життя, розмірковують над подальшою долею. Одним словом, вони у слова вкладають частинку своєї душі. А як приємно отримувати листи та листівки - це знає кожен. Відкриваєш із завмиранням конверт, а там - найтепліші та найприємніші слова від близької людини. І, здається, що ця людина ось, поруч...

- Кому - приємність, а кому - чималий шмат роботи. Мабуть, із настанням свят потік кореспонденції суттєво збільшується?

- Безсумнівно. Потік кореспонденції, а саме - листи, картки, бандеролі, звісно, збільшується. Як-що зазвичай ми пересилаємо 1 мільйон одиниць, то в грудні ця цифра зростає до 3 мільйонів. Тут варто зауважити, що 150 тисяч одиниць з вищенаведених складають міжнародні пересилання. Важливо, що навіть сьогодні, коли, фактично, кожна людина має мобільний телефон та доступ до інтернету, написання листів та підпис листівок не стало пережитком минулого. Люди, як і раніше, хочуть подарувати своїм близьким частинку своєї душі, відображеної у словах. Що ж до географічного питання, то я не можу сказати, що мешканці сіл романтичніші. Більша частина кореспонденції все-таки припадає на мешканців міст.

- Кажуть, що у вас можна купити справжній лист від Діда Мороза?

- Починаючи з 2000 року, враховуючи актуальність письмових звернень дітлахів до Святого Миколая та Діда Мороза, УДППЗ “Укрпошта” заснували спеціальний “Лист від Діда Мороза”. Він являє собою конверт із вітальною листівкою та зворотною адресою адміністрації українського Діда Мороза. Окрім того, у конверті ви знайдете невеличкий подаруночок. Отож, надіславши такий лист своїм діткам, ви зробите їм ще один подарунок під ялинку. Це ж так чудово - отримати лист від самого Діда Мороза!!! І, хоча Новий рік вже наступив, ви маєте шанс встигнути до Різдва!

- У відділах поштового зв’язку таке розмаїття святкових листівок та конвертів. Дизайн: від традиційних зайчиків та білочок біля ялинки до сучасних, тиснених фольгою. А хто дизайнер?

- Одразу кілька дизайнерських організацій пропонують нам свої готові листівки та конверти до продажу. Та, звісно, передусім нас цікавить продукція генеральної дирекції УДППЗ “Укрпошта”, що в Києві. Саме до її складу входить “Художня рада”, яка координує роботу дизайнерів. Перед зимовими святами працівники ради надсилають нам зразки і ми обираємо найцікавіші. Варто сказати, що останні кілька років великою популярністю користуються листівки на релігійну тематику, а саме із зображенням Різдва Христового, ангелів.

- Не менш чарівними є й марки на святкових конвертах...

- О, це результат творчих досягнень видавництва “Марка України”. Вони випускають тематичні марки до визначних свят: Нового року, Різдва, 8-го Березня тощо.

Та, окрім того, видавництво проводить просто феноменальну роботу щодо випуску марок до історичних дат. Заздалегідь - приблизно, за рік, ми звертаємося до музеїв та бібліотек Рівненщини, аби з’ясувати визначні дати. Потім подаємо до розгляду, і от - марка, присвячена Берестецькій битві, річниці міст Гощі та Дубно. Марка, випущена до 75-ї річниці голодомору на Україні.

- Тамаро Іванівно, а конкуренцію ви відчуваєте? Які заходи доводиться застосовувати, аби клієнти користувалися саме послугами вашої організації?

-Безперечно, конкуренція є! Стосується вона питання доставки кореспонденції на адресу клієнтів. Навіть у нас в місті є не одна приватна організація, яка надає такі послуги. Саме тому в серпні 2008 року ми відкрили дільницю кур’єрської доставки. Діяльність цієї дільниці полягає в оптимізації пересилання кореспонденції (пересилка в такому разі в межах України може зайняти день, максимум - два). Швидше може тільки думка долетіти (сміється).

- І, насамкінець, ви пропонуєте для ваших клієнтів щось цікавеньке, розкажіть, будь ласка, про це детальніше.

- Так, ми пропонуємо виготовлення марки із зображенням замовника. Послуга ця має назву “Власна марка”. Та це може бути не тільки марка з власним фото (хоча, погодьтесь, все-таки було б здорово, якби отримувач, читаючи лист, бачив, хто його написав!), але й логотип власної фірми. І тоді б у презентаційному кейсі поруч із фірмовими ручками та блокнотами лежали конверти з власною маркою! Цей момент теж певним чином може вплинути на рейтинг фірми, чи не так?

- Дякую за цікаву розмову! Щасливих новорічних свят!

30.12.2008Олена СОНЯХ



Рівне-Ракурс №10 від 30.12.2008p. 
На головну сторінку