№381 від 29.01.2009p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Варто знати
У наш час дуже поширене таке явище як “презентиізм” (від англ. “presenteesm”) або, як його ще називають, “культура присутності” на робочому місці. Іншими словами, це якщо співробітники приходять на роботу хворими замість того, щоб лікуватися вдома.
В другому випадку хворий виходить на роботу для того, щоб продемонструвати, наскільки він відповідальний, і що задля роботи готовий навіть пожертвувати власним здоров’ям: “Ось я на робочому місці хворий сиджу, хоча нічого й не роблю”. Такі співробітники, як правило, ніякої користі компанії принести не можуть. Єдине, що вони можуть зробити - це заразити інших співробітників.
У третьому випадку нездоровий працівник йде на роботу, тому що якщо його там не буде в робочий час, він не отримає зарплату. Сьогодні більшість компаній не готові оплачувати лікарняні.
За дослідженнями британських вчених, приходячи на роботу хворим, працівник ставить під загрозу власне життя. Наприклад, ризик захворювань серця зростає вдвічі, якщо людина продовжує працювати з застудою.
Йти на роботу чи ні у разі поганого самопочуття - вирішувати вам. Однак лікарі радять навіть при незначному погіршенні здоров’я залишатися вдома - так ви відмежуєте від зайвих неприємностей зі здоров’ям не тільки себе, але й своїх колег.
Якщо ж ви все-таки прийшли на роботу хворим, то дотримуйтеся елементарних правил, щоб убезпечити інших співробітників: ретельно і часто мийте руки, сякайте носа і кашляйте винятково в одноразові носові хустки, після чого відразу ж викидайте їх у смітник.
29.01.2009 |
Рівне-Ракурс №10 від 29.01.2009p. На головну сторінку |