Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №387 від 12.03.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#“Гаряча” лінія

Володимир ХОМКО: “Зробити місто гарним - досить просто. Потрібно лише захотіти”

Володимир ХОМКО: “Зробити місто гарним - досить просто. Потрібно лише захотіти”

Чергове спілкування міського голови Рівного Володимира Хомка з читачами нашого тижневика під час прямої телефонної лінії ще більше вирізнило застарілі проблеми саме у житлово-комунальній галузі. Рівняни хочуть жити в цивілізованих умовах і не відмовляються за це платити. Втім, на жаль, не завжди вони можуть цього досягти самотужки, без допомоги міської влади.

За два тижні, що минули від проведення “гарячої” лінії, міський голова Володимир Хомко не лише готував відповіді на запитання рівнян, а й вирішував проблеми, озвучені ними.

Запитання. На вулиці С.Крушельницької, 52А, де встановлений загальний лічильник на тепло, з кінця січня й до цього часу воно (тепло) не подається як слід. На першому поверсі температура сягає 17 градусів, і це в кращому разі. Диспетчери котельні на Київській, 6А заявки приймають, але відповіді не дають. Ми ж упевнені, що, найімовірніше, проблема в лічильнику, який вийшов із ладу, бо три місяці все було чудово. На номер 1553 у міськвиконком ми також подавали скаргу.

Ярощук М.С.

Відповідь. У цьому будинку встановлений і діє лічильник обліку теплової енергії, по якому проводиться нарахування за спожите тепло. У даний час виконано налагодження вузла регулювання у будинку в залежності від зовнішньої температури повітря.

6 березня 2009 року температура повітря в квартирі №36, де мешкає Ярощук М.С., була 19 градусів тепла, про що складений відповідний акт.

Запитання. Навіщо давати дозвіл на будівництво торговельних центрів і великих магазинів, якщо більша частина їх пустує. Чи не краще на цих місцях будувати соціальне житло?

Відповідь. Такі дозволи надавалися протягом попередніх років з метою відкриття в кожному мікрорайоні міста супермаркета з універсальним асортиментом товарів або торговельно-розважального центру з наданням широкого спектру торговельно-побутових послуг та послуг дозвілля. При цьому основною метою було створення максимальних зручностей для покупця щодо під’їзду транспорту, широкого асортименту товарів для задоволення потреб різних верств населення, створення умов для проведення дозвілля та відпочинку. Що нам, зрештою, і вдалося зробити. При цьому відкриття торговельних центрів та великих магазинів спр-ияє створенню нових робочих місць та сплаті податків до бюджету міста Рівного.

Щодо соціального житла, то, на жаль, з державного бюджету не виділено ніяких коштів на його будівництво.

Проте в місті Рівному реалізується пілотний проект по будівництву кооперативного житла для працівників галузі освіти та медицини на вулиці Жуковського. Планується також будівництво такого житла і для працівників житлово-комунального господарства.

Запитання. Кооператив “Орбіта”, вул.О.Дундича,9. Стоять лічильники на тепло, а розрахунок за його споживання на квартири проводить бухгалтер. Не всі їй довіряють. Чи можливо, щоб на оплату тепла висилали квитанції, як іншим?

Демчук Надія Іванівна

Відповідь. Квитанції - повідомлення про нарахування за послуги теплопостачання по квартирах споживачів, надсилаються КП РМР “Теплотранссервіс” у разі перебування житлового будинку на роздільному обліку. Зазначений будинок на такому обліку по розрахунках за послуги теплопостачання не перебуває, тому квитанції у квартири споживачів будинку не надсилають.

Запитання. Чи правда, що Рівнеоблводоканал відповідає за стан усіх водойм? Чи лише тих, де береться вода чи прокладені каналізаційні труби? Наприклад, на вул.Дворецькій є насосно-каналізаційна станція №9, там річечка у вкрай незадовільному стані - захаращена сміттям із пластикових пляшок та торбин різного розміру. Може, там варто встановити забороняючі таблички із вказаною сумою штрафу за нанесену шкоду довкіллю? Але перед тим працівники насосної станції мають показати приклад й очистити нещасну річечку.

Андрій Мартинюк, пенсіонер.

Відповідь. Підприємством “Рівнеоблводоканал” приведена до належного стану територія каналізаційно-насосної станції №9 на вул.Дворецькій. Територію за межами насосної та каналу планується розчистити у ІІ кварталі.

Запитання. У будинку по вулиці Руській,27 забилися водостічні жолоби. Труби діряві і вода тече стінами. Від цього стали сирими квартири. Зверталися до начальника ЖКП, але він нічого не робить.

Крім цього, подвір’я будинку жодного разу не прибирали двірники.

Анатолій Павлович

Відповідь. Роботи із прочищення та ремонту підвісного жолоба в будинку №27 на вул.Руській буде виконано в травні поточного року.

Запитання. У нас забита каналізація в будинку (вул.Ст.Бандери, 67Б). ЖЕК “розводить руками”, а викликали аварійку з водоканалу, то вони, мало того, що їхали цілий день, то лише подивилися і мовчки пішли. Тим часом фекалії затоплюють квартири перших поверхів. Просимо Вас допомогти.

Катерина

Відповідь. Працівники ЖКП “Галицьке” каналізацію вже відремонтували.

Запитання. Проживаю по вул.Кн.Романа, 4/33. У будинку всі квартири приватизовані. Хто відповідає за під’їзди, у чиєму вони підпорядкуванні? Якщо ЖЕКів, то чому ось уже протягом 18 років ЖЕК “Промислове” нічого не робить, навіть “косметичні” ремонти? За ті гроші, які сплачуються за послуги, жителі б власноруч зробили ремонт. Хто перевіряє тарифну сітку, яку встановлює ЖЕК?

Скоробагатько Сюзанна Лаврентіївна

Відповідь. За утримання під’їздів відповідає ЖКП. Ремонт під’їзду даного будинку включений ЖКП “Промислове” у план робіт з поточного ремонту житлового фонду на 2009 рік.

Житлово-комунальні підприємства не встановлюють тарифи на оплату за надання послуг. Диференційовані тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (квартплати), залежно від класів будинків, затверджені розпорядженням міського голови від 28.12.2007 року №2446-р.

Запитання. Вул.Кн.Романа,4. Навколо будинку бруд - чи можна зобов’язати підприємців з перших поверхів облаштувати газони довкола будинку?

Пузирко Василь Леонтійович

Відповідь. ЖКП доручено вручити приписи підприємцям, які орендують приміщення на першому поверсі щодо благоустрою прилеглої до їх приміщень території.

Запитання. Коли зроблять дорогу на провулку Робітничому? Зараз там взагалі неможливо проїхати, асфальт вщент розбитий. Свого часу всі лише обіцяли: Чайка, потім Собчук, але так нічого і не зробили.

Віталій, 29 років

Відповідь. Кошти на поточний ремонт провулка Робітничий передбачено бюджетом на 2009 рік. Роботи проводитимуться згідно з графіком поточного ремонту доріг м.Рівне по КП “Рівненське ШЕУ автомобільних доріг”.

Запитання. Чи правда, що землі довкола міста вже продані? Свого часу міська влада ініціювала програму розширення меж міста з єдиною метою - змінити статус землі, щоб дорожче її продати?

Ірина, 35 років

Відповідь. Розширення меж нашого міста могло б стати стратегічним проривом, яке на десятиріччя забезпечило б місту можливість динамічного поступального розвитку та зробило б Рівне ще привабливішим містом для життя, роботи, навчання та відпочинку. Що це нам дасть? По-перше, ми отримаємо можливість зробити нормальні об’їзні дороги. Це дозволить розвантажити транспортні потоки у Рівному, зменшити кількість заторів, облаштувати нові сучасні промислові зони, що відкриє широку дорогу іноземним та внутрішнім інвестиціям, створивши тисячі нових робочих місць. Очевидно, що ми відкриємо і шлях до інвестицій у будівництво, а, значить, зможемо будувати більше житла, створити нові екологічні та відпочинкові зони, парки, сквери. Усе це дозволить нам радикально покращити наповнення міського бюджету, завдяки чому вирішуватиметься значно більше соціальних та господарських програм. Оце і була єдина мета програми розширення меж Рівного. А до земель, що розміщені навколо міста, міська влада відношення немає. Це компетенція сільських та селищних рад.

Запитання. Днями перекопали ділянку на вул.Набережній біля Усті. Які роботи там проводяться?

Ірина, 35 років.

Відповідь. На вулиці Набережній біля Усті проводяться земельні роботи з прокладання теплової мережі КП “Теплотранссервіс”. Це робиться з метою розширення зони обслуговування місцевої ТЕЦ. Після завершення робіт з’явиться можливість подавати гарячу воду цілий рік більшій кількості будинків.

Запитання. Ми, жителі вул.Пирогова, під час виборів збирали підписи, щоб проголосувати за Володимира Хомка. Просимо зробити дорогу на нашій вулиці, він обіцяв закрити ті кілька метрів, які залишилися після незакінченого ремонту.

Захарець Жанна

Відповідь. Роботи по ремонту асфальтного покриття вул.Пирогова виконуватимуться після будівництва колектора зливової каналізації в районі вулиць Пирогова та Дорошенка, яке заплановано на 2009 рік.

Запитання. Третій рік у письмовій та усній формі звертаюся до керівництва ЖЕК ЖБК, щоб відремонтували покрівлю. Допоможіть, будь ласка, дощ падає просто на голову.

Галина

Відповідь. ТзОВ “ЖЕО ЖКБ” повідомляє, що ремонт покрівлі над квартирою №105, що по вулиці Гагаріна,3, планується на 2-й квартал 2009 року.

Запитання. Допоможіть, будь ласка. Двері не зачиняються, підлога в будинку провалюється.

Мешканці будинку 184А по вул.Дворецькій.

Відповідь. За домовленістю з мешканцями будинку, роботи будуть виконані з матеріалу, придбаного мешканцями в рахунок боргу по квартплаті, у травні поточного року.

Запитання. Як перевірити, чи правильно нараховуються тарифи за комунальні послуги ЖЕКу?

Антоніна, вул.Д.Галицьчкого,2

Відповідь. Повідомляємо, що зазначений будинок належить до ІІІ класу Єдиного класифікатора житлових будинків України. Диференційований тариф квартплати відповідно до розпорядження міського голови від 28.12.2007 року №2446-р “Про затвердження диференційованих тарифів квартирної плати” з 1 грудня 2007 року квартплати становить 0,94 гривні за один квадратний метр загальної площі житла.

У тариф входять наступні складові:

- вивіз ТПВ силами КАТП-1728 - 0,064 грн.;

- вивіз ТПВ силами ЖКП - 0,016 грн.;

- освітлення місць загального користування - 0,030 грн.;

- прибирання прибудинкової території - 0,13 грн.;

- аварійне обслуговування - 0,0066 грн.;

- обслуговування димовентканалів - 0,01 грн.;

- дезінфекція - 0,01 грн.;

- обслуговування внутрішньобудинкових мереж теплопостачання - 0,070 грн.;

- обслуговування внутрішньобудинкових мереж гарячого водопостачання - 0,040 грн.;

- обслуговування внутрішньобудинкових мереж холодного водопостачання - 0,0734 грн.;

- поточний ремонт - 0,21 грн.;

- підготовка житлового фонду до зими - 0,01 грн.;

- утримання диспетчерської - 0,03 грн.;

- електрична енергія ліфтів - 0,40 грн.;

- обслуговування ліфтів - 0,20 грн.

Нарахування квартплати здійснюється відповідно до тарифів. Щодо питання правильності нарахування тарифів мешканцям будинку потрібно звертатися до голови кооперативу “Комунальник”.

Запитання. У моїх родичів вкрали з могили надмогильну плиту. Хто має компенсувати витрати, якщо людина не в змозі поставити нову, бо ж потрібно міняти сам постамент. І хто має за це відповідати?

Антоніна

Відповідь. У разі руйнування надмогильних споруд на кладовищі невідомими особами родичам потрібно звернутися до адміністрації кладовища та дільничного інспектора МВ УМВС м.Рівне.

Запитання. Якщо ЖЕКи не мають прибирати сходові марші, то чи мають мешканці власноруч прибирати в ліфтах?

Катерина

Відповідь. Прибирання кабін ліфтів не включено в тариф квартирної плати.

Запитання. Володимир Євгенович обіцяв створити у Рівному притулок для тварин. Наскільки реально це зробити?

Шулятицька Наталія

Відповідь. У Рівному на вулиці Млинівській,23Б, на певній відстані від житлових будинків, функціонує притулок із утримання безпритульних тварин.

Міська влада з розумінням ставиться до проблем бездомних собак і має намір розширити притулок.

Запитання. Дворецька 54А/2. Знесли колонку, немає води.

Відповідь. Так як колонка в районі зазначеного житлового будинку постійно була в незадовільному стані, а попередження та приписи не вирішували питання, вона була перенесена підприємством “Рівнеоблводоканал” на протилежну сторону вулиці Дворецької.

Запитання. У будинку на вул.Замкова,10А потрібно міняти проводку, каналізацію тощо. Великі перепади напруги.

Анатолій Степанович

Відповідь. Профілактичний ремонт внутрішньобудинкової мережі електропостачання проведено. Станом на 3 березня 2009 року напруга у мережі становила 230В, що відповідає існуючим вимогам. У вересні 2008 року проведено капітальний ремонт внутрішньобудинкової мережі водовідведення.

Запитання. У місті потрібно покращувати екологію. Коли почнуться очисні роботи на Усті?

Анатолій Григорович

Відповідь. Роботи із розчищення р.Устя розпочаті в 2008 році. У цьому ж році виготовлена проектно-кошторисна документація на розчищення та благоустрій річки на ділянці від вул.Басівкутської до Ст.Бандери згідно з якою, при наявності фінансування, будуть виконуватися будівельно-монтажні роботи.

Запитання. Чи потрібно сплачувати за тепло, коли температура в квартирі була нижчою від норми?

Ніна Степанівна

Відповідь. Відповідно до “Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення”, затверджених постановою Кабміну від 21 липня 2005 року, централізоване опалення - послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у забезпеченні нормативної температури повітря в приміщеннях квартири (+18 градусів). Плата за послугу централізованого опалення нараховується з розрахунку за один квадратний метр опалювальної площі квартири. Опалювальна площа квартири - це загальна площа приміщення без урахування площі лоджій, балконів, терас.

У разі відхилення кількісних та якісних показників послуг теплопостачання, споживач повинен викликати представника-виконавця для складання акту-прете-нзії, в якому вказуються строки, види відхилень кількісних та якісних показників послуг, та який, відповідно, підписується представником виконавця та споживачем. Саме такий акт є підставою для проведення відповідних перерахунків.

Запитання. Чи можна, щоб надходили квитанції на оплату тепла?

Микола Ананійович, Коновальця, 6

Відповідь. Щомісячно у скриньки мешканців житлових будинків, які знаходяться на роздільному обліку, КП РМР “Теплотранссервіс” надсилає квитанції - повідомлення про нарахування за послуги теплопостачання. Звернень про відсутність квитанцій від мешканців будинку не надходило.

Запитання. У дворі немає світла.

Дмитро Андрійович, Гагаріна,47

Відповідь. ЖКП “Промислове” доручено спільно з КП “Міськсвітло” відновити освітлення дворової території житлового будинку.

Запитання. Рік не працює ліфт. Будинок на О.Дундича, 1Б місту не належить. Що можна зробити?

Марина Миколаївна

Відповідь. Зазначений ліфт відпрацював граничний термін експлуатації. Будинок знаходиться на балансі підприємства “Мехбудсервіс”, тому власнику за свої кошти необхідно виконати ремонт.

Запитання. Як потрібно встановлювати лічильники і куди для цього потрібно звертатися?

Андрій Васильович

Відповідь. Встановлення квартирних лічильників обліку споживання холодної та гарячої води проводиться за рахунок власників квартир. Роботи за заявками виконують спеціалісти підприємств, які надають вказані послуги (КП “Теплотранссервіс”, КТП “Комуненергія”, РОВКП ВКГ “Рівнеоблводоканал”) або ліцензовані організації з наступною реєстрацією.

Запитання. Чи стане проїзд у міському транспорті дешевшим з 1 березня?

Тетяна Сергіївна

Відповідь. На даний час управлінню транспорту та зв’язку надані розрахунки тарифу на перевезення пасажирів міським транспортом, після опрацювання яких буде прийняте відповідне рішення виконавчого комітету Рівненської міської ради та доведене до відома мешканців міста.

Зважаючи на велику кількість дзвінків, міському голові Рівного Володимиру Хомку відпочивати ще довго не доведеться. Адже вже за два тижні у редакції нашої газети він відповідатиме на чергові запитання рівнян під час “гарячої” телефонної лінії. Слідкуйте за анонсами.

12.03.2009Підготувала Любов РОМАНЮК



Рівне-Ракурс №10 від 12.03.2009p. 
На головну сторінку