Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №396 від 14.05.2009p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Тарифи

Дешевше не буде

Жодних економічних підстав для зниження тарифів на перевезення пасажирів у міських маршрутках Рівного немає. Про це свідчать результати обстеження пасажиропотоку на автобусних маршрутах обласного центру в квітні цього року.

Дослідження, під час якого рахували кількість перевезених пасажирів - як платних, так і пільгових категорій громадян, на шести маршрутах міста, проводилося впродовж трьох днів (у вівторок, четвер та неділю). Причому маршрути обиралися за принципом рентабельності (по два високого, середнього та низького рівнів).

“Як показали результати обстеження за ці три дні, в середньому одним автобусом за день перевозиться 310 платних пасажирів і 49 пільговиків, - повідомив заступник голови правління громадської організації “Спілка водіїв” Валентин ДЕМЧУК. - А одним із аргументів, яким прихильники зниження тарифів намагалися виправдати свої вимоги, було те, що, мовляв, при підготовці економічного обґрунтування підвищення плати за проїзд з 1 липня 2008 року бралися занижені показники пасажирообороту. У тих підрахунках закладалася середня цифра - 550 пасажирів у день. Як бачимо, ця цифра в порівнянні з результатами обстеження є, навпаки, завищеною. Адже навіть на маршруті з високим рівнем рентабельності середнім результатом за три дні був 481 пасажир-платник (на маршруті з низьким рівнем рентабельності - 171). Тому цей аргумент прихильників зниження тарифів є повністю необґрунтованим”.

Також не варто забувати і про перевезення пільговиків, яких за час обстеження одним автобусом було перевезено в середньому 49 чоловік за день, а в рік ця цифра становить понад 17,5 тисячі пасажирів. Компенсацій же за ці перевезення підприємці-перевізники не отримують взагалі, хоча відповідно до законодавства мають на це повне право.

“Таким чином, на сьогодні жодних обґрунтованих підстав для зниження тарифів на перевезення пасажирів у міських маршрутках немає, - підсумовує Валентин Демчук. - Сподіваємося, що результати цього обстеження нарешті поставлять крапку в питанні зниження плати за проїзд у міських маршрутках, перевізники й надалі зможуть забезпечувати стабільне перевезення рівнян містом, а деякі представники політичних сил і органів влади припинять використовувати цю проблему задля власних популістичних цілей”.

14.05.2009Інформаційний відділ ГО “Спілка водіїв”



Рівне-Ракурс №10 від 14.05.2009p. 
На головну сторінкуerror code: 500