№407 від 30.07.2009p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Позиція
На думку медіа-експертів, початок виборчої кампанії кандидата в президенти Арсенія Яценюка, бігборди якого нещодавно масово з’явилися по всій країні, виявився вкрай невдалим.
Коли ж справа дійшла до зовнішньої реклами, то виявилося, що екс-спікер не може нічого запропонувати суспільству, крім нагадування власного імені, вдавши із себе месію й рятівника країни.
Як зазначає у своїй статті оглядач Борис Бахтєєв, власне це й шокувало, - невідповідність між кандидатом в президенти, з яким українці пов’язували надії хоча б на косметичне оновлення влади країни, і обраний Яценюком беззмістовний, пустий засіб нагадати про себе.
Про те, що бігборди лідера “Фронту змін” виявилися вкрай невдалими, свідчить наступний факт: на популярних політико-гумористичних сайтах країни з’явилися сотні шаржів, які висміюють політичну рекламу Яценюка, а також велика кількість пародій на вислів “Врятувати країну. Арсеній”.
30.07.2009 | Інформогляд |
Рівне-Ракурс №10 від 30.07.2009p. На головну сторінку |