![]() |
№408 від 05.08.2009p. |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Інновації
“Якщо у вас немає світла або ж маєте проблеми із енергопостачанням - ми йдемо до вас, лише зателефонуйте”, - говорять у ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго”.
- Ми намагаємося задовольнити вимоги наших клієнтів, щоб люди не стояли у чергах, а отримували всю інформацію з одного достовірного джерела, зателефонувавши у наш “дзвінковий центр”, - розповідає голова правління ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго” Аліна БОНДАРЕНКО.
Енергопостачальна компанія пішла назустріч своїм клієнтам і тепер більшість питань можна вирішити за допомогою телефонного дзвінка. Лише за рік своєї роботи оператори центру обробили до чверті мільйона дзвінків, за перше півріччя 2009 року цифра сягнула 200 тисяч.
Щодня до “дзвінкового центру” телефонують близько двох тисяч осіб.
Оператори, в свою чергу, також телефонують людям: попереджають про планові відключення електроенергії та у разі несплати послуг, нагадують рівень боргу та терміни оплати.
“Дзвінки для споживачів зі стаціонарних телефонів є безкоштовними. Навіть набираючи номери абонвідділу або диспетчерської свого району, людина автоматично потрапляє до “дзвінкового центру”, - пояснює пані Аліна.
Та на цьому ЗАТ “Ей-І-Ес Рівнеенерго” не зупиняється. Вже зараз спеціалісти “дзвінкового центру” готові взяти на себе обслуговування запитів інших комунальних підприємств області, звісно лише, якщо останні дадуть на це згоду.
05.08.2009 | Алла БІДЮК |
Рівне-Ракурс №408 від 05.08.2009p. На головну сторінку |