№427 від 17.12.2009p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#До відома
На виході з місцевого ринку до Ніни Іванівни підійшла молода дівчина і з посмішкою на обличчі запропонувала рекламний проспект. Подібні промоуції, які десятками роздають на вулиці, завжди цікавили жінку, адже у боротьбі за клієнтів деякі фірми пропонують суттєві знижки власникам таких “флаєрків”. Та й жовтогарячий колір проспекту, надрукований на якісному папері, свідчив про серйозність намірів тих, хто його виготовив.
“Різне могло трапитися”, - подумала пенсіонерка, і вирушила в район автовокзалу. Замість зви-чної затишної зали, де у чистих ятках охайними купками лежали товари, жінка на свій подив побачила брудні прилавки, на яких безладно були накидані речі, що більше нагадували секонд-хенд. “Так, так, “Леон” переїхав сюди - виникли непорозуміння із керівництвом палацу”, - запевняли Ніну Іванівну вправні продавці. Однак пенсіонерка покладалася на інтуїцію, й поїхала до “Текстильника”. На місці з’ясувалося, що ярмарок нікуди не переїздив, і вона не перша людина, яку шахраї таким чином намагалися обдурити.
Лише тут, у затишній залі палацу, Ніна Іванівна змогла, не кваплячись, вибрати подарунки для своєї родини за низькими цінами, якими завжди славилася торговельна мережа “Леон”, і взяла участь у акції, яку щоразу проводять серед покупців.
Редакція “Рівне-Ракурс” не залишилася осторонь цього непорозуміння, тим більше, що орендує приміщення у тому ж таки “Текстильнику”, а її працівники є частими відвідувачами ярмарку-розпродажу.
За поясненням ми звернулися до менеджера ярмарку пана Віктора, який розповів, що нещодавно у місті почали з’являтися підробні рекламні листівки їх торговельної мережі. Та й самі покупці розповідали, що до них на вулиці підходили люди і, даючи “флаєр”, наголошували: зверніть увагу, що адреса ярмарку змінилася. При цьому ось уже третій рік поспіль, підтримуючи добрі ділові стосунки із адміністрацією палацу, “Леон” проводить свої ярмарки лише у “Текстильнику”, і переїздити не збирається. Більше того, у торговельної мережі “Леон” немає жодного філіалу чи представництва, і ніколи не буде. Вони працюють одним злагодженим складом.
За поясненнями ми також звернулися до типографії, де надрукували підроблені листівки. Пан Володимир зазначає, що ніколи не вимагає документи від людей, бо працює на довірі, тому й поплатився. “Коли до мене зателефонували керівники “Леону” і сказали, що я надрукував підробні листівки, здивуванню не було меж, - говорить він. - Напередодні до мене прийшли люди і назвалися представниками торговельної мережі “Леон”. Пояснили, що у них нібито виникли непорозуміння з адміністрацією “Текстильника”, і тому вони змушені надрукувати додатково 30 тисяч листівок, на яких буде змінена адреса, ціни і ще дещо. Я зробив, як попросили, про що зараз жалкую”.
- Ми хочемо перепросити наших клієнтів, - говорить пан Віктор, - за непорозуміння, яке виникло. Шкода тих, хто потрапив у тенета шахраїв і витратив свій час, щоб дістатися місця неіснуючого ярмарку. Запам’ятайте, що ми проводимо свої розпродажі лише у МПК “Текстильник”, там, де створений затишок для відвідувачів.
17.12.2009 | Любов РОМАНЮК |
Рівне-Ракурс №10 від 17.12.2009p. На головну сторінку |