№434 від 04.02.2010p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Споживачі
Молочні продукти та крупи із заниженою вагою, сири без сертифікації, відсутність дати виготовлення (масла, морозива, томатного соусу, вівсяних пластівців, молочної суміші тощо), продаж товарів без документів (ковбасні вироби, риба свіжоморожена, алкогольні напої тощо…) Це найбільш популярні порушення при реалізації продовольчих товарів, які упродовж минулого року виявили працівники управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області.
Найбільше скарги рівнян, які надходили у минулому році до управління, в тому числі - Громадської приймальні, стосувалися якості продовольчих і непродовольчих товарів, послуг та ресторанного господарства.
За 2009 рік в управління надійшло 540 заяв, скарг та пропозицій на неякісно надані послуги суб’єктами господарської діяльності. Із перевірених 354 підприємств сфери послуг різних форм власності порушення законодавства встановлено у 340, тобто у 96 відсотках від перевіреної кількості підприємств.
На постійному контролі й якість надання житлово-комунальних послуг. Під час перевірок ЖКП встановлено, що вони працюють неналежним чином. Споживачам безпідставно відмовляють у заміні елементів житлових будинків. Наприклад, періодичність покриття дахів з рулонних матеріалів у будинках становить 10-15 років, однак на практиці це не дотримується.
В окремих населених пунктах водопостачання та водовідведення надається взагалі без ліцензії на це.
Що ж до порушень у сфері перевезень, то пасажири вже геть забули, коли водії оголошували зупинку, видавали квитки, а в окремих випадах бачили кнопку екстреної зупинки.
04.02.2010 |
Рівне-Ракурс №10 від 04.02.2010p. На головну сторінку |