Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №440 від 18.03.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Будівельний майданчик

За квартал до Європи

За квартал до Європи

За останні роки Рівне перетворилося на суцільний будівельний майданчик, куди не кинь оком - скрізь щось риють, добудовують-перебудовують, вдосконалюють чи навпаки. Тож багатьом рівнянам вже стали звичними паркани у центрі нашого міста, а особливо у його серці - на Театральній площі.

Коли ж будуть завершені роботи з добудови Метрограду-2? Яка доля чекає на облмуздрамтеатр? Коли покращиться рух по вулиці Соборній та знову запрацює зупинка на Театральній площі? На ці та інші наболілі для мешканців Рівного питання відповідають інвестори та власне замовники будівельних робіт.

“За бюджетні кошти у Рівному цього ніколи б не зробили”

Відразу заспокоїмо усіх рівнян: будівельні роботи у центрі міста таки будуть завершені. Як обіцяють інвестори, Метроград вони повинні здати в експлуатацію до першого липня поточного року.

- Будувати було важко, на сьогодні ми відстаємо від графіка на півтора місяця, - розповідає директор Рівненської дільниці ДП “Інтеграл-Буд” ТзОВ “Фірма “Інтеграл” Степан ВОЗНЯК. - А все через те, що виникли додаткові проблеми з приміщенням Рівненського обласного музично-драматичного театру. Але ми вже провели роботи із підсилення фундаменту, укріплення арок, на що витратили півтора мільйона гривень. Фахівці проводять відповідні спостереження - за півтора місяця не сталося навіть на міліметр просадки фундаменту колон театру. Коли ж стане по-справжньому тепло, ми розпочнемо відновлювати фасад закладу культури.

У кінцевому результаті, за словами інвестора, місто отримає підземний перехід із “бутіками” (яких планується 95) і кафе - загальною площею 2,7 тисячі квадратних метрів. На Театральній площі з’явиться нове покриття, благоустрій, а поблизу театру, з боку центрального продуктового рин-ку, - нова квиткова каса. Щоб встигнути здати об’єкт у встановлені терміни, будівельники працюватимуть у три зміни.

- За бюджетні кошти у Рівному цього ніколи б не зробили, - запевняє Степан Возняк.

На якість робіт нарікань немає

Як розповів начальник міського управління капітального будівництва Олег ГЕРМАН, загалом на будівництво Метрограду-2 вже витрачено 15 мільйонів гривень із запланованих сорока, і збільшувати бюджет ніхто не буде. Сам проект виконання погоджений з УКБ, яке, крім об’єму робіт, контролює якість їх виконання:

- За об’єктом закріплений інженер, який веде контроль за якістю та обсягами. Як будівельник із 30-річним стажем, можу запевнити, що власне роботи виконані дуже добре, на терміни у нас нарікань немає, - запевняє Олег Герман.

Поза тим, певні сумніви та побоювання є у мешканців будинків на вулиці Соборній, що навпроти облмуздрамтеатру. Рівняни скаржаться, що будівництво сприяє руйнуванню їхніх будинків, у помешканнях з’являються тріщини тощо.

Проте забудовники стверджують, що руйнація цих житлових будинків саме через будівництво - малоймовірна, тим більше, що будинкам більше 50-ти років. Та все ж фахівці Київського науково-дослідного інституту постійно ведуть спостереження за спорудами, розташованими поблизу будівельного майданчика, а тріщини, які утворилися до початку будівництва - зафіксовані.

У разі, якщо будівлі руйнуватимуться через ведення будівельних робіт, інвестор обіцяє їх відремонтувати за власний кошт.

Рух транспорту біля Театральної площі обмежать

До завершення будівництва Метрограду-2 мешканцям Рівного доведеться перетерпіти деякі незручності. Так, внаслідок переміщення паркану, проїжджа частина вулиці Соборної поблизу Театральної площі стане вужчою на півтора метра.

- Проблема є, - пояснює начальник відділу ДАІ у м.Рівне Віталій ДЕЩИНСЬКИЙ, - адже вже виникають затори з боку майдану Несвицької. Тому, у разі потреби, ми будемо врегульовувати потоки транспорту в години пік. Одностороннього руху не буде, але й на тротуар ніхто не заїжджатиме. Проте ми встановили обмеження швидкості на ділянці дороги біля Театральної площі, а саме - 30 кілометрів на годину.

Зважаючи на це, рівнянам, чий шлях на роботу чи навчання пролягає через центральну частину міста, доведеться враховувати такі тимчасові обставини й виходити з дому дещо раніше, щоб добратися до місця призначення вчасно. Зрозуміло, що й зупинки транспорту на “Театралці” не буде, принаймні, до завершення будівництва.

Усім нам залишається набратися терпіння та сподіватися, що невдовзі Рівне перестане бути схожим на суцільний будівельний майданчик, а перетвориться на справді сучасне європейське місто, без сірих парканів, із зеленими квітучими газонами.

Натомість обіцяємо, що “РР” ретельно відслідковуватиме ситуацію й стежитиме, як виконуватимуть свої обіцянки інвестори та влада міста.

18.03.2010Катерина ЛАВРЕНЮК



Рівне-Ракурс №10 від 18.03.2010p. 
На головну сторінку