№227 від 16.02.2006p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Права споживача
Нещодавно затвердили нову редакцію Закону із захисту прав споживачів про придбання матеріального товару. У ньому є пункти, які дещо урізають можливості споживачів.
Наприклад, якщо людина купила телевізор, але він з якихось причин вийшов із ладу впродовж гарантійного терміну, то тепер реалізатор не буде поспішати замінити його на новий чи повертати гроші, як було колись.
- Спочатку споживач повинен його занести в сервісний центр для гарантійного ремонту (товари вагою понад 5 кілограмів забираються засобами сервісного центру). Якщо при усуненні недоліків у товарі повторюються ті ж дефекти, або ремонт триває більше 14 днів, споживач має право на його заміну або повернення коштів за неякісний товар. Якість товару тестує експертиза, яку зобов’язаний проводити продавець чи виробник, - говорить головний спеціаліст управління захисту прав споживачів Ірина Мельник. - Закон, який вже вступив у дію, поширюється на всі матеріальні товари, які мають гарантійний талон.
До речі, сьогодні жителі області найчастіше звертаються в управління захисту прав споживачів із заявами з приводу неякісного взуття та мобільних телефонів, які не витримують гарантійних строків експлуатації.
16.02.2006 | Ольга ДОЛЯ |
Рівне-Ракурс №227 від 16.02.2006p. На головну сторінку |