№453 від 17.06.2010p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Наболіле
Напевно багато хто, їдучи у маршрутці бачив, з яким “задоволенням” окремі водії везуть пільговиків. Але коли у відповідь на пред’явлене посвідчення зустрічаєш відверте хамство, це, погодьтеся, вже занадто.
Не витримавши, я підійшов до водія, представився та попросив пояснити чому він хамить людям, які мають законне право не платити за проїзд. Нічого конкретного, крім “А шо я такого сказав?” він мені не відповів. Я записав номери маршрутки та звернувся до міського управління транспорту та зв’язку.
Потрібно щось змінювати
За словами начальника управління Віталія МИРОНЮКА, подібні ситуації час від часу трапляються, оскільки щодень у одній маршрутці перевозять в середньому 50 пільговиків. А деякі водії просто не можуть нормально спілкуватись із пасажирами. Проблема у тому, що прямого впливу на водіїв управління не має, і подібні неприємності може вирішувати лише через перевізників. Кожна зафіксована “витівка” водія - це мінус для перевізника. Якщо він матиме три порушення, угода між ним і управлінням транспорту та зв’язку розривається.
У минулому році таким чином було ліквідовано 14 угод, у поточному - 3. Угода розривається лише на конкретний маршрут, позбавити перевізника ліцензії управління не має права, адже для цього потрібен наказ Головтрансавтоінспекції.
Поради
Якщо людина просить дозволу проїхати за посвідченням, а водій стверджує, що “вже є”, це може і не відповідати дійсності. Варто запитати, хто серед пасажирів їде за пільгою. Якщо при цьому у маршрутці марки “Богдан” менше чотирьох пасажирів, а у маршрутці марки “Мерседес” - менше двох, водій говорить неправду. Адже за новими умовами тендеру саме таку кількість пільговиків мають одночасно перевозити зазначені марки мікроавтобусів.
У такому випадку слід взяти контактні дані хоча б у двох свідків та звернутися зі скаргою до міського управління транспорту і зв’язку. Безпідставна відмова загрожує водієві штрафом у розмірі 340 гривень.
Віталій МИРОНЮК, від імені міського управління транспорту та зв’язку, просить вибачення у людей, які постраждали від недоброзичливих водіїв. І наголошує, що у подібних випадках потрібно відразу записувати номери маршрутки, час та місце порушення і телефонувати до управління за номерами 22-20-24 або 22-41-91. З водієм, про хамство якого йшлося на початку, обов’язково буде розмова із перевізником з вимогою про покарання.
17.06.2010 | Дмитро ГУБАНОВ |
Рівне-Ракурс №10 від 17.06.2010p. На головну сторінку |