№453 від 17.06.2010p. | |
Передплатний індекс: 23429 Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477 |
#Проблема
Досі чекає свого інвестора Рівненський міжнародний аеропорт. Нещодавно заклад відновив свою роботу, проте його борги, а це близько 7 мільйонів гривень, на жаль, не зникли.
Вся проблема у тому, що немає господаря, тобто грошовитого інвестора, який зможе зробити сучасний міжнародний аеропорт із відповідною інфраструктурою. Адже, за словами директора, прибутковість будь-якого розвинутого аеропорту на 60 відсотків залежить від навколишнього облаштування, тобто готелів, ресторанів, магазинів.
“Потенціал аеропорту, розміром 160 гектарів, і справді не поганий, та чи захоче хтось братися за відбудову підприємства з боргами? Лише з початку року вони становлять 373 тисячі гривень, куди входить заробітна плата, штрафні санкції, борги до пенсійного фонду, - розповідає начальник Головного управління промисловості та розвитку інфраструктури Рівненської ОДА Володимир ПШЕЮК.
Ми пам’ятаємо, як колись аеропортом курсували рейси “Анталія-Рівне-Анталія”, і хоча попит на ці рейси був, все ж вони себе не виправдали. По-перше, Рівненщина - невелика за кількістю населення і особливого попиту на авіаперевезення немає. По-друге, не кожен мешканець зможе собі дозволити квиток навіть до Києва, який коштує 500 гривень. Тому наразі аеропорт працює лише з бізнес-перельотами, маючи плани про відновлення рейсів на Харків.
Отож, єдине спасіння Рівненського аеропорту - це добрий чарівник з мішком грошей, простіше кажучи, грамотний інвестор, який не тільки розрахується з усіма боргами, але й підніме аеропорт до європейського рівня.
17.06.2010 | Аліна БУДАФЕНКО |
Рівне-Ракурс №10 від 17.06.2010p. На головну сторінку |