Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №454 від 24.06.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Проблема

У квартирі згоріла вся побутова техніка

У квартирі згоріла вся побутова техніка

Яскравий спалах світла, тихий шуркіт і… тиша. Спершу у квартирі рівненської багатоповерхівки стали надто яскраво світити лампочки, потім перестали працювати увімкнені побутові прилади. Коли перший шок від побаченої вдома аномалії пройшов, чоловік, не електрик за освітою, зрозумів, що стався скачок напруги.

Телефон не працював, добре, що сусіди зателефонували до “Ей-І-Ес Рівнеенерго”, а ті, у свою чергу, на декілька годин вимкнули світло у всьому будинку для проведення ремонтних робіт.

З’ясувалося, що все сталося через гілляку, яка впала на електропровід і спричинила аварійну ситуацію та стрибок напруги до 330 Вт(!). Згодом електролінію поладили, однак оплатити ремонт чи заміну побутової техніки, яка повністю вийшла з ладу не поспішали…

Чоловік пішов за поясненням до “Рівнеенерго” та довго ходив по кабінетам, вимагаючи відшкодувати збитки. В результаті йому сказали, щоб він написав заяву у канцелярії та чекав відповіді, якої, між іншим, так і не надійшло.

..І знову дорога до енергопостачального підприємства. У сервісно-інформаційному центрі говорили, що зараз, на жаль, нікого немає, приходьте потім… Останньою надією став телефонний дзвінок на “гарячу лінію ОДА”.

О, боги, після цього ситуація нарешті зрушила з місця. Через певний час до чоловіка звернулися з “Рівнеенерго” та пообіцяли відшкодувати усі збитки. Щоправда, необхідно надати докази, що побутова техніка дійсно вийшла з ладу через стрибок напруги.

Це одна з не багатьох ситуацій, яка доводить, що будь-які “гарячі лінії”, що проводять чиновники різних установ та різних рівнів мають соціальне значення. Не будемо голослівними, говорячи, що допомагають усім, однак, факти красномовно свідчать, що результат таки може бути.

До речі, наведемо ще декілька прикладів ефективності роботи “гарячої лінії”. Нещодавно у селі Нова Українка на центральній вулиці прорвав водопровід, що призвело до довготривалого відключення води у всьому селі. На численні скарги мешканців голова сільради не реагував, і лише після звернення на “гарячу лінію” проклали новий водопровід, до якого підключили жителів.

Чи, наприклад, у стінах, під’їзді та квартирах будинку на вулиці Соборна,14А з’явилися значні тріщини. Аварійний стан будівлі підтверджували, однак ЖЕК не проводив жодних робіт. Після розгляду скарги був виготовлений робочий проект капітального ремонту з кріпленням несучих конструкцій для реалізації якого чекають лишень на гроші.

А скільки підприємств заборгували своїм працівникам?! Наприклад, у тролейбусному управлінні скаржилися на те, що вже декілька місяців поспіль не отримують зарплати. Станом на 1 червня 2010 року загальний борг КП “Рівнеелектроавтотранс” із її виплати складав 714,8 тисяч гривень. Відразу після звернення колективу частину суми повернули.

Довідка

Перше включення “гарячої лінії ОДА” відбулося 26 березня поточного року. На сьогодні з 550 звернень, вирішено - 381. З-поміж усіх повідомлень, найбільше скарг на бездіяльність окремих держслужбовців, аварійний стан доріг та будинків, водопостачання, незаконне привласнення земельних ділянок, питання пільг та матеріальної допомоги.

Телефон “гарячої лінії” - 695-134.

24.06.2010Дмитро ГУБАНОВ



Рівне-Ракурс №10 від 24.06.2010p. 
На головну сторінку