Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №455 від 01.07.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Збори

Кажуть, що незабаром літатимемо

Вперше за роки незалежності збори асоціації “Аеропорти України” проводилися у Рівному. Говорили про брак коштів, інвестування, новий Повітряний кодекс. Згадали і про ОКП “Міжнародний аеропорт Рівне”, якому не вдалося стати резервним для Львова на час Євро-2012, адже перевагу надали Івано-Франківську.

- Перспективи у рівненського аеропорту не райдужні, - розповів голова комітету малих регіональних аеропортів України Віктор ЯКОБЧУК. - Немає інвесторів. Та й вкладати величезні кошти заради двох днів роботи на Евро-2012 аеропорту було б не варто.

Доля рівненського літовища турбує і представників влади. Перший заступник голови Рівненської обласної ради Валентин КОРОЛЮК зазначив, що аеропорт має надзвичайно велике значення для Рівненщини: “Він дуже потрібен. Але будь-яка стратегія розвитку потребує значних капіталовкладень. Знайти ін-вестора і залучити кошти нам завадила криза. Ми сприятимемо бу-дь-яким рішенням, адже без розвитку регіональних аеродромів на-ціональна галузь авіаперевезень не може повноцінно функціонувати”.

Нестача коштів - проблема не лише рівненського аеропорту. В Україні працює 42 аеропорти, із них 28 - мають міжнародний статус і тільки вісім - прибуток. Поглинає надходження передусім плата за землю аеропортів.

Генеральний директор рівненського аеропорту Володимир ШИПІЛЬ розповідає: “Для повноцінного існування не вистачає коштів, адже щомісяця нам необхідно близько 150 тисяч гривень. Проблема залучення інвестицій залишається не вирішеною, як і питання щодо подальшої форми власності аеродрому”. Наразі “Аеропорт Рівне” знаходиться у комунальній власності громади області.

“Ринок авіаперевезень буде сформований через років п’ять. Нам потрібні невеличкі літаки, які забезпечать регіональні потреби, - продовжує пан Володимир. - Але зараз пасажирів так мало, що ми не можемо завантажити навіть чартерні рейси. Залишається приймати рейси бізнес-класу та урядові літаки. Тішить те, що у минулому році нам вдалося скоротити збитковість на 30 відсотків і налагодити співпрацю з міською владою. Наприклад, у березні отримали сертифікат, що звільняє нас від сплати за землю”.

Наприкінці зустрічі Віктор Якобчук підсумував: “Авіакомпанії мають відкривати рейси. Для чого аеропорт, якщо йому постійно потрібна допомога, але він не літає. Треба літати!”

01.07.2010Наталія МАЛИНОВСЬКА



Рівне-Ракурс №10 від 01.07.2010p. 
На головну сторінку