Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №242 від 01.06.2006p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30


#Солодке життя

Хліб насущний на свято і в будні

Хліб насущний на свято і в будні

Понад 40 новинок скуштували гості на презентації продукції Костопільського заводу продтоварів

ТМ “Родина”, без усякого сумніву, є промисловою візиткою Костополя. На її заводах - маргариновому, продовольчих товарів та у хлібобулочному цеху - трудиться більше тисячі працівників. Сьогодні тут випускають понад 200 найменувань товарів продовольчої групи: зефіри, кондитерські та хлібобулочні вироби, консерви, маргарин, майонези.

Починався ж стрімкий розвиток сьогоднішньої “Родини” із ВАТ “Костопільський завод продтоварів” у 1999 році, коли загальними зборами акціонерів директором товариства був обраний Микола КУЧЕРУК. Відтоді виробничі потужності підприємства зросли у 33 рази. Невпізнанним сьогодні став колишній костопільський хлібозавод, який у складі торгової марки “Родина” ніби народився заново. Нині в його цехах виробляється понад 50 видів хлібобулочних виробів, печива та соломки.

Свідченням високої якості та конкурентоспроможності заводської продукції є нагородження багатьох її видів золотими медалями. У 2001 та 2003 роках ТМ “Родина” була визнана переможницею національного конкурсу “Краща торгова марка України”, а у 2003 році ВАТ “Костопільський завод продтоварів” відзначено подякою Прем’єр-міністра України.

- Ми досягли таких успіхів, - розповідає Микола Герасимович, - завдяки оновленню технічного обладнання. Мета сьогоднішнього заходу - не тільки отримати оцінку дегустаційної комісії, але й показати на нашому прикладі, що можна зробити із занедбаного в минулому виробництва, якщо розробити правильну стратегію розвитку і докладати максимум зусиль для її реалізації. Колектив заводу прагне працювати професійно, розраховуючи при цьому лише на власні сили. Не використовуючи дотаційних фондів центру зайнятості, ми протягом трьох останніх років працевлаштували на заводі понад 700 осіб, створивши нові робочі місця. Сьогодні підприємство кожного місяця виробляє продукції на загальну суму понад 5,5 млн. гривень. У найближчих планах - довести цю цифру до 10 млн. гривень на місяць.

Під час ознайомлення з виробництвом члени комісії ретельно перевірили дотримання працівниками ВАТ “Костопільський завод продтоварів” рецептури та санітарно-гігієнічних вимог, а журналісти мали змогу на власні очі побачити, як випікають хліб і з чого роблять цукерки, відчути на дотик гарячу і солодку атмосферу кондитерських цехів.

Після екскурсії журналістів пригостили останніми новинками хлібозаводу: хлібом “Білоруським череневим”, “Білоруським з кмином”, “Костопільським череневим”, дієтичним молочно-висівковим, пшеничним із сезамом, “Костопільським фермовим”, хлібом по - зорянськи, “Степанським”, пампушками з часником, і чудовою, запашною здобою: булочками “квіточка”, “бабусиним пирогом”, трьома видами паски - європейською (з цитрусовим смаком), з родзинками і з шоколадними краплями, плюшками з цукром, “багетами”, сирними рогаликами та різноманітним печивом.

Другим актом “барбізонського балету по-костопільськи” стало частування новими кондитерськими виробами. Чого тут тільки не було: зефір у шоколаді, йогурті, з “журавлиновою” начинкою і згущеним молоком, зі смаком кави, капучіно, лимону, східні солодощі та молочний ірис. Найскладнішим, на думку фахівців заводу, було придумати оригінальну назву для кожної новинки, адже у найменуванні треба було натякнути на місце “народження” виробу, особливості рецептури та не забути про ознаки сучасності і родинних традицій. Так з’явилися “бабусин пиріг”, зефір “вишнева заметіль”, цукерки “фрукт-драйв”, печиво “добрик” та “круть-верть”.

А поки “акули пера” “бавилися плюшками” із апетитом Карлсона, який живе на даху, галузева дегустаційна комісія оцінювала продукцію з точки зору стандарту. Після нетривалого обговорення члени комісії вирішили: всі види продукції відповідають допустимим стандартам за своїми властивостями - смаком, зовнішнім виглядом, енергетичною цінністю, вмістом корисних харчових речовин та іншими ознаками, що відомі лише фахівцям.

Вишуканий смак зефіру, його “повітряну” консистенцію можна порівняти хіба що з вітерцем, який дав назву цим солодощам. До того ж, солодка продукція Костопільского заводу продтоварів є корисною для мешканців північних регіонів, що постраждали від радіоактивного забруднення, адже пектини, на основі яких вироблено багато її видів, мають властивість виводити з організму радіонукліди. Отже, купуючи дітям і дорослим ласощі від “Родини”, ви дбаєте не тільки про задоволення, а й про здоров’я своїх рідних!

01.06.2006Валентина ЗАХАРОВА


Переглядів: 27

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 865 від 14.06.2018p.
¤ 
Ковалець, чи Бакалов?

Ковалець, чи Бакалов?

Спортивний департамент футбольної команди Народного клубу «Верес» провів ряд переговорів зі спеціалістами, які розглядались, як кандидатури на посаду головного тренера. Були проведені переговори з екс...

¤ Ракурс здоров'я
Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Перед цілющими властивостями кропиви глухої та жалкої знімаємо капелюха

Кажуть, у старовину цілителі, побачивши кропиву, знімали головний убір і кланялися їй — дякували за здатність допомагати за багатьох хвороб. Зустріти цю рослину можна всюди, однак вона більше любить в...

¤ 
12 причин не поспішати викидати сміття

12 причин не поспішати викидати сміття

1. Шкірка від банана – чудово підгодує рослини. Під час пересаджування рослини додайте в горщик подрібнені шкірки – можна попередньо підсушені про запас. Шкірки дуже швидко перегнивають і підгодовують...

¤ 

Чоловік побив двох поліцейських

В ізоляторі тимчасового тримання перебуває 49-річний житель Острога, який сьомого червня завдав тілесні ушкодження двом поліцейським, під час виконання ними службових обов’язків. За цим фактом слідчі ...

¤ 
Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Шлях від ідеї до її втілення складний і потребує значних зусиль та клопіткої праці. Часто буває так, що перспективні ідеї так і залишаються в головах їх авторів. Однак, на рівненському Льонокомбінаті,...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (461)
2. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (399)
3. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (346)
4. Догляньте мене до смерті [278] (310)
5. Розклад руху автобусів [253] (283)
6. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (266)
7. Моє місто - найкраще [427] (265)
8. Секс із мусульманином [271] (230)
9. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (229)
10. Стогін покотився яром [862] (211)
11. Гірше звіра… [861] (205)
12. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (190)
13. Що варто знати про штамбову малину: [862] (186)
14. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (183)
15. У Рівному двадцять шостий раз пройшли традиційні «Музейні гостини» [862] (182)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як збільшити врожай за допомогою дешевих ліків (105)
2. Хіба ми зустрічалися? (103)
3. Чоловік побив двох поліцейських (101)
4. На Рокитнівщині втопилася школярка (97)
5. Цілюща сила кропиви жалкої та глухої (97)
6. Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси» (96)
7. Вбив через необережність (96)
8. Вкрав парфуми з прилавка кіоску (95)
9. У Костополі автомобіль злетів у кювет (94)
10. Зірки-друзі: знаменитості, (94)
11. 12 причин не поспішати викидати сміття (94)
12. Бійка закінчилася тяжкими тілесними ушкодженнями (91)
13. Олена Шоптенко народила: опубліковано перше фото після пологів (91)
14. Ковалець, чи Бакалов? (90)
15. Смерть «Короля рок-н-ролу» (90)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс