Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №625 від 17.10.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Травень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Новини Рівне

#Комуналка

Життя чи смерть рівненського електротранспорту?

Життя чи смерть рівненського електротранспорту?

Осінь потрохи наближається до закінчення, і вже скоро настане зима, а з нею загостряться усі численні проблеми нашого громадського транспорту. Особливо проблемним є Рівненський міський електротранспорт, тобто тролейбуси. Для того, щоб більш детально розібратися в ситуації з ним, кореспондент “Рівне Ракурса” зустрівся з головою постійної комісії Рівнеради з питань транспорту та зв'язку Святославом Євтушенком.

­ Святославе Євгеновичу, на підприємстві “Рівнеелектротранс” змінився керівник. Що Ви могли б сказати про нового начальника?

­ Я добре знаю Валентина Ткачука, який до останнього часу працював начальником КАТП 1728. Хочу сказати, що це вдале рішення, адже пан Валентин ­ один з небагатьох керівників комунальних підприємств, який вміє ефективно працювати і, головне, хоче перетворити збиткове комунальне підприємство в структуру, яка ефективно працюватиме. Враховуючи той важкий стан, в якому вже багато років знаходиться міський електротранспорт, його призначення є дуже вдалим кадровим рішенням.

­ Які сьогодні найсерйозніші проблеми стоять перед “Рівнеелектротрансом”?

­ Насправді проблем дуже багато, але найбільш нагальна ­ це засилля старих керівників, які працюють за тією ж схемою, що була ще в Радянські часи. Через це і роздуті штати підприємства, неефективна робота, а як нас­лідок ­ збитки. Наведу лише кілька прикладів. Так, на всіх виїздах із Рівного, де є тролейбусні маршрути, існують такі підрозділи, як диспетчерські пункти, на яких постійно чергує по кілька працівників підприємства. Зрозуміло, що є і головний диспетчерський пункт. Можливо, років тридцять тому вони і були потрібні, але сьогодні, коли нормально функціонує система навігації, а самі прилади досить недорогі, тримати таку мережу диспетчерських пунктів для підприємства ­ це просто розкіш.

Наведу інший приклад: на 35­40 тролейбусів, які виходять у рейс, є 10 маневрових тролейбусів, які у випадку аварії повинні вивозити рейсові тролейбуси в депо на ремонт. Виникає питання ­ чи потрібно їх стільки, тим більше, що всі вони забезпечені водіями, які отримують зар­платню. І таких прикладів нераціонального використання коштів можна навести безліч.

Зрозуміло, що оптимізація витрат ­ це процес складний і болючий, адже пов’язаний із долями людей, які багато років віддали праці в тролейбусному управлінні. Але ж безкінечно фінансувати міський електротранспорт із бюджету теж неможливо. Тому потрібні кардинальні реформи.

­ Святославе Євгеновичу, оптимізація витрат необхідна, але ж однією економією всіх проблем електротранс­порту не вирішиш? Особ­ливо це стосується зміни рухомого складу, більша частина якого давно вже “проситься” на металобрухт. Чи не станеться так, що наші зношені тролейбуси одного “чудового дня” одночасно вийдуть із ладу, і обласний центр залишиться без тролейбусів?

­ На жаль, подібний сценарій не можна виключати. Вже сьогодні тролейбуси курсують маршрутами нерегулярно, з великими інтервалами, і потрібно розуміти, що тролейбуси, як і інші види транспорту, мають свій термін експлуатації, і ніякими наказами його не про­довжиш.

­ То що ж робити?

­ За великим рахунком, сценаріїв є лише два. У першому варіанті, після наведення ладу на підприємстві, потрібно кардинально оновити рухомий склад. Тобто придбати не 2­3 нових тролейбуси, а, скажімо, 50. Це великі гроші, якщо рахувати, що вартість одного тролейбуса сягає двох мільйонів гривень, але, як показує досвід європейських міст, ці гроші з часом повернуться, адже тролейбуси більш дешеві в експлуатації, ніж автобуси, а в Рівному ми маємо доволі розгалужену мережу маршрутів. У другому варіанті пот­рібно знайти приватного інвестора, який вкладе кош­ти, візьме на себе соціальні зобов’язання з перевезення пільгових категорій пасажирів, і тоді електротранспорт у Рівному збережеться, але вже буде приватним.

­ А Вам особисто, який із цих двох варіантів більше до вподоби?

­ Без сумніву, перший, однак я не вірю, що в нашому міському бюджеті знайдеться сто мільйонів для реанімації міського електротранспорту.

17.10.2013Володимир КОНЄВ


Переглядів: 4

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 965 від 25.05.2020p.
¤ 
Коли відкриються рівненські садочки?

Коли відкриються рівненські садочки?

Для десятків тисяч дорослих на Рівненщині це питання сьогодні є дуже актуальним і навіть скажу більше – болючим. Річ у тім, що карантин і економічна криза дуже боляче вдарили по доходах більшої частини мешканців області, а особливо від них постраждали сім?ї з маленькими дітьми. Так,карантин знімають, але економічна криза лише тільки починається і тому людям потрібно працювати, і працювати багато. Тому проблема із відкриттям закладів дошкільної освіти є сьогодні однією з найбільш важливих для виживання багатьох українців. Яка ситуація із садочками в обласному центрі, автор вирішив дізнатися у начальника управління освіти Рівненського міськвиконкому Василя Харковця....

¤ 
Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів»

Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів»

19 травня оперативники відділу протидії злочинам, пов’язаних із незаконною торгівлею людьми, слідчі та працівники карного розшуку управління та територіальних підрозділів ГУНП в Рівненській області спільно зі спецпідрозділом «КОРД» і ротою поліції особливого призначення із залученням конвойної служби провели масштабну спецоперацію із порятунку 145 незаконно утримуваних осіб....

¤ 
У Здолбунові підпалили авто підприємця

У Здолбунові підпалили авто підприємця

До поліції 19 травня близько 03:30 надійшло повідомлення, що на бульварі Цементників районного центру горить автомобіль....

¤ 
Що робити, якщо дитину покусали комарі

Що робити, якщо дитину покусали комарі

У маленьких дітей є звичка розчісувати місця укусу комарів, внаслідок чого воно набрякає, вкривається шкіркою, ще більше свербить… Щойно відчувши укус, треба промити цю ділянку шкіри з милом, витерти, а тоді прикласти щось холодне (наприклад, лід, загорнутий у рушничок). Такий компрес варто потримати бодай 5-10 хвилин, за годину повторити процедуру (і так кілька разів)....

¤ 
Жіноче взуття: модні тренди 2020, стильні образи!

Жіноче взуття: модні тренди 2020, стильні образи!

Кожна панянка хоче завжди мати бездоганний вигляд незалежно від віку, пори року чи обставин. Основними складовими вдалого образу являється модне вбрання, стильне взуття та оригінальні аксесуари. В пошуках потрібної речі жінки годинами просиджують на сайтах про моду, читають статті в гламурних журналах, слухають інтерв‘ю кутюр’є. Щоб зекономити ваш час, сьогодні ми поговоримо про те, яке шкіряне взуття жіноче буде трендовим у 2020 році та де краще його придбати, щоб це було приємно і вигідно....





Найпопулярніші статті:

• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (441)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (437)
• Пиріг з зеленою цибулею [964] (423)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (421)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (420)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (416)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (413)
• 5 хитрощів, як правильно використовувати фольгу [964] (398)
• Гостра бюджетна пандемія… [964] (398)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (195)
• Гонщики спідвейного клубу “Україна” поступилися “Фулару” [207] (177)
• На Рівненщині пропонують утворити чотири райони [963] (170)
• Навіщо мульчувати грядки, та як це робити [963] (170)
• Розшифровка аналізу крові: [841] (168)
• Рівнянин обікрав регіональний офіс центрального телеканалу [963] (158)
• Грибок на ногах вилікують ванни з квітів бузини [963] (157)
• Навчальний рік у школах по всій країні завершиться дистанційно [963] (155)
• Каша, як мітла, вимете непотріб з організму [963] (155)

ТОП-15 свіжого номера:

• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського (109)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн (106)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн (106)
• Бюджет і ми… (98)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» (96)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця (93)
• Коли відкриються рівненські садочки? (92)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі (92)
• Живи до ста! (80)
• Печена фарширована картопля (61)
• Жіноче взуття: модні тренди 2020, стильні образи! (60)
• Діти з особливими освітніми потребами зможуть пройти комплексну оцінку в ІРЦ відразу після завершення карантину (43)
• На Рівненщині обсяги споживання газу з початку 2020 року зменшилися на 10?% (42)
• На Рівненщині розпочався перший етап аудиту земель (42)
• У двох ДТП травмувалося п’ятеро осіб (40)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс