Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №625 від 17.10.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Вересень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Жовтень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Новини Рівне

#Комуналка

Життя чи смерть рівненського електротранспорту?

Життя чи смерть рівненського електротранспорту?

Осінь потрохи наближається до закінчення, і вже скоро настане зима, а з нею загостряться усі численні проблеми нашого громадського транспорту. Особливо проблемним є Рівненський міський електротранспорт, тобто тролейбуси. Для того, щоб більш детально розібратися в ситуації з ним, кореспондент “Рівне Ракурса” зустрівся з головою постійної комісії Рівнеради з питань транспорту та зв'язку Святославом Євтушенком.

­ Святославе Євгеновичу, на підприємстві “Рівнеелектротранс” змінився керівник. Що Ви могли б сказати про нового начальника?

­ Я добре знаю Валентина Ткачука, який до останнього часу працював начальником КАТП 1728. Хочу сказати, що це вдале рішення, адже пан Валентин ­ один з небагатьох керівників комунальних підприємств, який вміє ефективно працювати і, головне, хоче перетворити збиткове комунальне підприємство в структуру, яка ефективно працюватиме. Враховуючи той важкий стан, в якому вже багато років знаходиться міський електротранспорт, його призначення є дуже вдалим кадровим рішенням.

­ Які сьогодні найсерйозніші проблеми стоять перед “Рівнеелектротрансом”?

­ Насправді проблем дуже багато, але найбільш нагальна ­ це засилля старих керівників, які працюють за тією ж схемою, що була ще в Радянські часи. Через це і роздуті штати підприємства, неефективна робота, а як нас­лідок ­ збитки. Наведу лише кілька прикладів. Так, на всіх виїздах із Рівного, де є тролейбусні маршрути, існують такі підрозділи, як диспетчерські пункти, на яких постійно чергує по кілька працівників підприємства. Зрозуміло, що є і головний диспетчерський пункт. Можливо, років тридцять тому вони і були потрібні, але сьогодні, коли нормально функціонує система навігації, а самі прилади досить недорогі, тримати таку мережу диспетчерських пунктів для підприємства ­ це просто розкіш.

Наведу інший приклад: на 35­40 тролейбусів, які виходять у рейс, є 10 маневрових тролейбусів, які у випадку аварії повинні вивозити рейсові тролейбуси в депо на ремонт. Виникає питання ­ чи потрібно їх стільки, тим більше, що всі вони забезпечені водіями, які отримують зар­платню. І таких прикладів нераціонального використання коштів можна навести безліч.

Зрозуміло, що оптимізація витрат ­ це процес складний і болючий, адже пов’язаний із долями людей, які багато років віддали праці в тролейбусному управлінні. Але ж безкінечно фінансувати міський електротранспорт із бюджету теж неможливо. Тому потрібні кардинальні реформи.

­ Святославе Євгеновичу, оптимізація витрат необхідна, але ж однією економією всіх проблем електротранс­порту не вирішиш? Особ­ливо це стосується зміни рухомого складу, більша частина якого давно вже “проситься” на металобрухт. Чи не станеться так, що наші зношені тролейбуси одного “чудового дня” одночасно вийдуть із ладу, і обласний центр залишиться без тролейбусів?

­ На жаль, подібний сценарій не можна виключати. Вже сьогодні тролейбуси курсують маршрутами нерегулярно, з великими інтервалами, і потрібно розуміти, що тролейбуси, як і інші види транспорту, мають свій термін експлуатації, і ніякими наказами його не про­довжиш.

­ То що ж робити?

­ За великим рахунком, сценаріїв є лише два. У першому варіанті, після наведення ладу на підприємстві, потрібно кардинально оновити рухомий склад. Тобто придбати не 2­3 нових тролейбуси, а, скажімо, 50. Це великі гроші, якщо рахувати, що вартість одного тролейбуса сягає двох мільйонів гривень, але, як показує досвід європейських міст, ці гроші з часом повернуться, адже тролейбуси більш дешеві в експлуатації, ніж автобуси, а в Рівному ми маємо доволі розгалужену мережу маршрутів. У другому варіанті пот­рібно знайти приватного інвестора, який вкладе кош­ти, візьме на себе соціальні зобов’язання з перевезення пільгових категорій пасажирів, і тоді електротранспорт у Рівному збережеться, але вже буде приватним.

­ А Вам особисто, який із цих двох варіантів більше до вподоби?

­ Без сумніву, перший, однак я не вірю, що в нашому міському бюджеті знайдеться сто мільйонів для реанімації міського електротранспорту.

17.10.2013Володимир КОНЄВ


Переглядів: 214

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 934 від 10.10.2019p.
¤ 
Цікаве про лікарські засоби і не тільки

Цікаве про лікарські засоби і не тільки

Давньоримському філософові Луцію Сенеці належить наступний афоризм: “Певні ліки небезпечніші, ніж самі хвороби”. З цим складно не погодитися, але тільки шляхом перевірок і помилок людство створює високоефективні медичні препарати, які рятують життя. А в процесі таких відкриттів відбувається немало курйозних випадків, цікавих подій і оригінальних рішень....

¤ 
Перші ISF World Cool Games в Україні!

Перші ISF World Cool Games в Україні!

З 10-14 жовтня 2019 року, тиждень, повний спорту і культури, пройде у Києві. Участь у цьому Заході братимуть  школярі з 10 країн світу: Азербайджану, Білорусі, Грузії, Казахстану, Китаю, Молдови, Польщі, Франції, Хорватії і України! ...

¤ 
Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США

Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США

Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду дебютного етапу змагань «International Swimming League» в Індіанаполісі у США....

¤ 
Застосування зеленого чаю у побуті

Застосування зеленого чаю у побуті

Зелений чай славиться своєю користю для організму. Його позиціонують, як джерело енергії і великої кількості вітамінів....

¤ 
Доля освітньої реформи:

Доля освітньої реформи:

чого чекати від нового міністерства?

Минуло трохи більше місяця, як міністерство освіти отримало нову очільницю. Нею стала одна з наймолодших членів уряду – 29-річна Ганна Новосад. За цей час міністерка встигла призначити заступників, які відповідатимуть за ключові напрямки роботи, і презентувати план дій. Чи продовжуватиме МОН реформу нової української школи і чи чекати вчителям підвищення зарплат, обіцяного попереднім урядом, дізнавались наші експерти....

¤ 
Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу»

Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу»

Напередодні старту опалювального сезону дуже цікаво, як його зустрічає наша регіональна газова компанія АТ «Рівнегаз». Про стан справ на підприємстві ми попросили розповісти комерційного директора АТ «Рівнегаз» Віктора Осницького:...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (20568)
2. Як правильно приймати вітаміни? [749] (7263)
3. Моє місто - найкраще [427] (6984)
4. Секс із мусульманином [271] (5925)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (5846)
6. Як позбутися шпори на п’яті [850] (5574)
7. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (5325)
8. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (5268)
9. Догляньте мене до смерті [278] (5226)
10. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (5213)
11. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (4876)
12. Якщо у сні приснився вуж [219] (3658)
13. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (3603)
14. Коли розпочинати садити городину [599] (3328)
15. Розклад руху автобусів [253] (3257)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Приворот. Сімейна ідилія за 500$ (52)
2. «Перезавантаження влади» (51)
3. Вбив металевим совком (49)
4. Чорна вдова (48)
5. Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу» (48)
6. Застосування зеленого чаю у побуті (47)
7. Поліцейські затримали рецидивіста за замах на умисне вбивство та зґвалтування рівнянки (46)
8. Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США (46)
9. Фаршировані баклажани (45)
10. ДТП за участю двох вантажівок (45)
11. Доля освітньої реформи: (45)
12. Цікаве про лікарські засоби і не тільки (45)
13. Відвар із вівса – і животик не болить (44)
14. Ольга Сумська розповіла, хто її врятував після складних пологів (44)
15. Перші ISF World Cool Games в Україні! (43)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс