Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №626 від 24.10.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30


#Свято креативних і педантів

Мар’яна МАЛЬЧИК, доктор економічних наук

Маркетолог – професія

для самодостатньої молодіНеобхідна сьогодні кожній комерційній структурі, зацікавленій в активному просуванні і збуті своєї продукції та послуг

25 жовтня 1975 року в Міністерстві зовнішньої торгівлі колишнього Радянського Союзу було створено Управління з маркетингу та реклами, яке займалося просуванням радянської продукції на зарубіжних ринках. Сьогодні цей день відзначається в Росії як офіційне професійне свято. А в Україні це ­ неофіційне свято спеціалістів із маркетингу. Проте реалії життя підтверджують, що з кожним роком збільшується когорта тих, хто займається маркетинговою діяльністю.

Поєднуючи знання в галузі економіки, менеджменту, статистики, соціології, психології тощо, маркетологи наразі стали найбільш затребуваними фахівцями на регіональному ринку праці. З ними можна зустрітися майже щодня ­ адже маркетинг охоплює практично всі сфери як комерційної, так і некомерційної діяльності, включаючи виробництво, торгівлю та сферу послуг. На сьогодні ефективна робота будь­якого підприємства без застосування маркетингу неможлива. Дуже часто підприємства і працюють неефективно, оскільки їх керівники не завжди розуміють, навіщо їм маркетингові служби й такі спеціалісти. Професійні маркетологи потрібні для того, щоб скоординувати та зробити більш ефективною роботу з розробки асортименту та встановлення ціни, створенню системи розповсюдження, просування та рекламування товарів і послуг.

Справжній маркетолог ­ це стратег фірми, який здатний вирішувати найскладніші питання, безпосередньо пов’язані з її функціонуванням. Від нього залежить, скільки та якої продукції компанія буде виробляти, скільки ­ продасть, а головне ­ хто стане покупцем цієї продукції.

Маркетолог ­ це фахівець з вивчення уподобань споживачів та просування товарів на ринки збуту. Досліджуючи, яка продукція буде мати значний попит і чому, він оцінює ринок конкретних товарів і послуг, проводить старанний моніторинг галузі, організовує роботу інтерв’юерів, які визначають ставлення споживачів щодо тих чи інших товарів, опрацьовує інформацію за допомогою спеціальних комп’ютерних програм, складає детальний звіт із цифрами, графіками, порівняльними характеристиками, робить прог­ноз і розробляє рекомендації.

Маркетологи сьогодні необхідні кожній комерційній структурі, зацікавленій в активному просуванні і збуті своєї продукції та послуг. Відділи маркетингу є в банках, промислових холдингах, торгових фірмах. Потреба в маркетологах є і у спеціалізованих консалтингових компаній, які надають послуги з проведення маркетингових досліджень.

Керівництво кожного успішного підприємства розуміє, що тільки створення конкурентноспроможної продукції в сфері матеріального виробництва, надання якісних послуг організаціям і населенню може гарантувати успіх на ринку та довіру споживачів. Досягати високих результатів роботи реально лише за умови підготовки відповідних фахівців, які мають широкий діапазон знань у маркетинговій діяльності, володіють сучасним науковим економічним мисленням, практичними навиками застосування системного та ситуаційного підходів до розробки і прийняття адекватних управлінських рішень.

Маркетинг ­ настільки широке поле діяльності, що місце на ньому знайдеться і творчим креативним особам, і суворим педантам. Що цікаво, маркетинг ­ це така спеціальність, де кожен може знайти себе. Якщо людина має математичне мислення, для неї стане професійним навиком проведення маркетингових досліджень. Якщо творча людина ­ то це рекламіст, для якого рекламні слогани, творчі ідеї, поєднання кольорів стануть не лише хобі, а й покликанням, знанням й умінням професіонала... І таких прикладів багато. Тобто, в маркетингу кожен може знайти собі саме ту частину діяльності, яка буде найбільше подобатися, і, презентуючи себе на ринку праці висококваліфікованим фахівцем, досягне успіхів у кар’єрному просуванні.

24.10.2013Мар’яна МАЛЬЧИК, завідувач кафедри маркетингу НУВГП, доктор економічних наук, Відмінник освіти України, академік Академії економічних наук України, член Вищої ради Всеукраїнської спілки вчених­економістів


Переглядів: 90

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 909 від 18.04.2019p.
¤ 
Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено

Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено

Без чого не можна уявити собі великодній стіл? Звичайно ж, без крашанок та писанок — символів зародження нового життя і традиційних подарунків на Пасху. Саме з них починається святкова трапеза, їх дарують близьким та рідним, йдучи у гості, роздають бідним і залишають у церкві. Та прикрасити великоднє застілля крашанками, пофарбованими в один колір, якось банально. Тому, пропонуємо вам найкращі ідеї, як із звичайного яйця зробити яскравий і смачний шедевр до Пасхи....

¤ 
Браво, федерація!

Браво, федерація!

РОФФ зробила все, щоб зірвати суперкубок, і звинуватити у всьому “ОДЕК”...

¤ 
ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб

ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб

Автопригоди за участі велосипедиста та мотоцикліста сталися у Рівному та Рокитнівському районі....

¤ Історія успіху
«Фірма Фармікс» тримає марку

«Фірма Фармікс» тримає марку

Ольга БАХАНОВА: «Пропонуємо понад 100 тисяч найменувань обладнання та витратних матеріалів від світових виробників»

Сучасну медицину неможливо уявити без лабораторної діагностики. Проведення оптимального комплексу лабораторних досліджень дозволяє виявити хворобу на початковій стадії, запобігти подальшому її розвитку, значно скоротити витрати і пацієнта, і держави на лікування важких ускладнень та хронічних форм хвороб. «Якщо хворі видужують, то їх зціленню радіють не тільки вони самі, їх близькі та лікарі, а й наш колектив», – зауважила директор і засновник ПП «Фірма Фармікс» Ольга БАХАНОВА (на фото)....

¤ 

На Рівненщині з’явився клас на колесах

У Привільненській ОТГ, що на Дубенщині, старий недієвий автобус переобладнали в яскравий навчальний клас. Це вдалось зробити в рамках реалізації проекту «Територія свободи» в рамках обласного конкурсу ідей молодіжних ініціатив....

¤ 
Олексій Муляренко: «Розвиток сільської медицини - пріоритетний напрямок нашої роботи»

Олексій Муляренко: «Розвиток сільської медицини - пріоритетний напрямок нашої роботи»

Нинішній рік на Рівненщині можна з повним правом назвати роком сільської медицини. За останні кілька десятиріч не проводились такі масштабні будівельні та ремонтні роботи у ФАПАх, амбулаторіях та інших закладах сільської медицини, як у 2019 році. Потрібно відмітити вміння влади області налагоджувати співпрацю з поважними міжнародними фінансовими організаціями. Цього в історії області не було ніколи. В якості прикладу такої плідної співпраці варто нагадати проект Світового банку «Поліпшення охорони здоров?я на службі у людей», в рамках якого проводяться роботи з оновлення та реконструкції 89 амбулаторій в різних районах області....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (7806)
2. Моє місто - найкраще [427] (4586)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (3836)
4. Секс із мусульманином [271] (3578)
5. Рiвне-Ракурс Популярна громадсько-політична обласна газета. Тираж 16 000 екз. на тиждень Передплатний індекс 23429 [0] (3518)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (3346)
7. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (3321)
8. Догляньте мене до смерті [278] (3180)
9. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (3140)
10. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (2867)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (2233)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2182)
13. Розклад руху автобусів [253] (2019)
14. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (1996)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (1981)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Японські інвестори зацікавлені у співпраці з Рівненщиною (79)
2. Понад 600 старшокласників опановують військове мистецтво (74)
3. Нічна погоня поблизу Рівного (68)
4. Розбірки в медичній галузі: (67)
5. «Фірма Фармікс» тримає марку (66)
6. *«Ми за Україну!». (65)
7. Браво, федерація! (65)
8. Тетяна Литвинова йде з СТБ (64)
9. Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено (64)
10. На Рівненщині з’явився клас на колесах (63)
11. В Рівненському гарнізоні завершилось стажування курсантів (62)
12. ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб (61)
13. На Рівненщині затримали трьох «домушників» (59)
14. Як вибирати сонцезахисні окуляри. На що звернути увагу (59)
15. Бойова, але безгольова нічия у Калуші (58)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс