На думку депутата, ставки екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів є несправедливими, адже вони не враховують фактичні витрати за утилізацію авто. Скажімо, якщо проаналізувати європейський досвід, то у більшості європейських країн утилізаційний збір взагалі не стягується, а якщо він і є, то символічний (орієнтовно в межах 100 євро). Валентин Королюк вважає, що “утилізаційний збір” запроваджений лише з метою створення чергових бар’єрів для ввезення в Україну імпортних авто.
Автомобілі в Україні і так є найдорожчими в Європі, зазначає народний депутат. Розмитнення авто дуже дороге, що робить його недоступним для більшості населення. Мотивація, що таким чином ми підтримуємо вітчизняного товаровиробника, не витримує критики. Адже за ті роки, в які діяли “драконівські” обмеження щодо ввозу імпортних авто, вітчизняні виробники не працювали над конкурентноздатністю свого товару, а відверто зловживали монопольним становищем на ринку.
З огляду на це Валентин Королюк у своєму зверненні до Кабміну також висловив переконання, що податки при розмитненні авто потрібно суттєво зменшити.