Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №693 від 09.02.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Вересень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Жовтень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Новини Рівне

#Транспортний колапс

Жити стає все краще і краще…

Жити стає все краще і краще…

Останнім часом усі новини можна умовно розподілити на три групи: невеселі, погані та дуже погані. До останньої категорії можна віднести невпинне зростання цін та тарифів на тлі падіння рівня життя звичайних українців. Тенденція невесела, але постійна. Так, цього тижня в обласному центрі з’явилася інформація про страйк перевізників, які вимагають підвищення вартості проїзду в міських маршрутках. Щоправда, невдовзі з’ясувалося, страйк намічений на вівторок, не відбувся, хоча настрій у власників маршруток самий рішучий. Ось, що розповів нам президент громадської організації «Союз перевізників України» Валентин Демчук.

Рішення про відміну страйку було прийнято після зустрічі активістів із міським головою Рівного Володимиром Хомком, на якій були озвучені вимоги перевізників. Серед них є й підвищення вартості проїзду в міських маршрутках з нинішніх 2,5 гривень до 3. На думку власників маршруток, реальна вартість проїзду є ще більшою – близько чотирьох гривень, але такого суттєвого підняття тарифу перевізники наразі не вимагають. До того ж, власники маршруток обурені щоквартальними платежами, які вони змушені платити КП “Рівнетранспорт” за незрозумілі послуги, вияснити куди пішли бюджетні кошти на створення системи GPS контролю, та не відкривати в Рівному нових маршрутів і не збільшувати кількість самих маршруток, яких в Рівному і так майже на третину більше ніж, наприклад, у Луцьку.

Наразі міська влада вивчає вимоги перевізників, і частину з них вже задовольнило. Що ж стосується вартості проїзду, то рішення буде прийнято на найближчому засіданні Рівненського міськвиконкому і, можливо, вже з першого березня рівнянам доведеться платити за проїзд більше…

Для того, аби з’ясувати ситуацію з пасажирськими перевезеннями більш детально потрібно згадати, як взагалі створювалася нинішня транспортна інфраструктура Рівного. Якщо згадати не такі вже далекі радянські часи, то в обласному центрі були маршрутні таксі – зелені “РАФи”, в яких вартість проїзду становила спочатку 15, а потім 25 копійок. Щоправда, цих міні – бусиків було мало, і суттєво вони на ситуацію із перевезенням пасажирів не впливали. Левову частину рівнян возили автобуси (львівські “ЛАЗи” та угорські “Икаруси”) та чеські тролейбуси. Вартість проїзду в міському автобусі становила 5 копійок, в тролейбусі 4. Тобто подорожувати містом було для звичайного працюючого містянина із середньою зарплатнею в 150 карбованців дуже дешево. За свою зарплатню він міг проїхати в автобусі три тисячі раз. Для прикладу, сьогодні той самих працюючій рівнянин із зарплатнею в дві тисячі гривень, може проїхати в маршрутці вісімсот разів. Однак, радянську транспортну систему не варто ідеалізувати. В часи пік автобуси та тролейбуси були настільки забиті пасажирами, що останні відчували себе скоріше шпротами в консервній банці. Сама система маршрутів теж була далека від досконалості, і в райони забудовані приватними будинками громадський транспорт ходив доволі рідко. На початку дев’яностих радянська транспортна система розвалилась, дуже швидко рейсові автобуси зникли, тролейбусів суттєво поменшало і приватний капітал почав засвоювати ринок пасажирських перевезень. Невдовзі найрізноманітніші мікроавтобуси заповнили вулиці Рівного, і почали боротися за кожного пасажира. Вже не потрібно було бігти на визначену зупинку громадського транспорту, досить було просто ідучи по тротуару і побачивши транспортний засіб підняти руку, і маршрутка зупинялася біля пасажира. Це подобалось пасажирам, щоправда був і мінус - вартість проїзду кардинально змінилась. Приватний власник, не отримуючи жодних грошей з бюджету, мусить дбати про прибутковість роботи маршруток, і тому про символічні 5 копійок за квиток в автобусі довелося забути.

В цілому ситуація задовольняла усіх. Владі не потрібно було думати, де знайти гроші на утримання автобусного парку на відміну від комунального тролейбусного, який був вічною головною біллю для мерів, а прості громадяни отримали зручну систему громадського транспорту. Все було б добре, аби не два чинника: перший це інфляція, яка чомусь завжди в нас йде попереду росту доходів, і другий - самі міські вулиці, які з радянських часів ширшими не стали. Тобто, час від часу перевізники вимагають підвищити вартість проїзду, а всі учасники дорожнього руху скаржаться на “пробки”, які регулярно виникають в місті через велетенську кількість маршруток. Таким чином, відносини між власниками маршруток та міською владою почали неухильно псуватися. Якщо ж додати той факт, що наш обласний центр традиційно одним з останніх піднімає вартість проїзду (для прикладу в столиці, вже частина маршруток бере з пасажирів по п’ять гривень), то підґрунтя до конфлікту дійсно є.

Ми звернулися до фахівців з проханням прокоментувати нинішню ситуацію.

09.02.2015


Переглядів: 221

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня стаття

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 934 від 10.10.2019p.
¤ 
Цікаве про лікарські засоби і не тільки

Цікаве про лікарські засоби і не тільки

Давньоримському філософові Луцію Сенеці належить наступний афоризм: “Певні ліки небезпечніші, ніж самі хвороби”. З цим складно не погодитися, але тільки шляхом перевірок і помилок людство створює високоефективні медичні препарати, які рятують життя. А в процесі таких відкриттів відбувається немало курйозних випадків, цікавих подій і оригінальних рішень....

¤ 
Перші ISF World Cool Games в Україні!

Перші ISF World Cool Games в Україні!

З 10-14 жовтня 2019 року, тиждень, повний спорту і культури, пройде у Києві. Участь у цьому Заході братимуть  школярі з 10 країн світу: Азербайджану, Білорусі, Грузії, Казахстану, Китаю, Молдови, Польщі, Франції, Хорватії і України! ...

¤ 
Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США

Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США

Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду дебютного етапу змагань «International Swimming League» в Індіанаполісі у США....

¤ 
Застосування зеленого чаю у побуті

Застосування зеленого чаю у побуті

Зелений чай славиться своєю користю для організму. Його позиціонують, як джерело енергії і великої кількості вітамінів....

¤ 
Доля освітньої реформи:

Доля освітньої реформи:

чого чекати від нового міністерства?

Минуло трохи більше місяця, як міністерство освіти отримало нову очільницю. Нею стала одна з наймолодших членів уряду – 29-річна Ганна Новосад. За цей час міністерка встигла призначити заступників, які відповідатимуть за ключові напрямки роботи, і презентувати план дій. Чи продовжуватиме МОН реформу нової української школи і чи чекати вчителям підвищення зарплат, обіцяного попереднім урядом, дізнавались наші експерти....

¤ 
Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу»

Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу»

Напередодні старту опалювального сезону дуже цікаво, як його зустрічає наша регіональна газова компанія АТ «Рівнегаз». Про стан справ на підприємстві ми попросили розповісти комерційного директора АТ «Рівнегаз» Віктора Осницького:...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (20878)
2. Як правильно приймати вітаміни? [749] (7359)
3. Моє місто - найкраще [427] (7054)
4. Секс із мусульманином [271] (5973)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (5908)
6. Як позбутися шпори на п’яті [850] (5683)
7. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (5366)
8. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (5326)
9. Догляньте мене до смерті [278] (5261)
10. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (5248)
11. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (5024)
12. Якщо у сні приснився вуж [219] (3706)
13. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (3641)
14. Коли розпочинати садити городину [599] (3353)
15. Розклад руху автобусів [253] (3275)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Приворот. Сімейна ідилія за 500$ (69)
2. Застосування зеленого чаю у побуті (64)
3. Чорна вдова (64)
4. Ольга Сумська розповіла, хто її врятував після складних пологів (62)
5. Цікаве про лікарські засоби і не тільки (62)
6. Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу» (62)
7. Фаршировані баклажани (61)
8. Вбив металевим совком (60)
9. Поліцейські затримали рецидивіста за замах на умисне вбивство та зґвалтування рівнянки (60)
10. «Перезавантаження влади» (59)
11. ДТП за участю двох вантажівок (58)
12. Перші ISF World Cool Games в Україні! (57)
13. Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США (57)
14. Доля освітньої реформи: (56)
15. Відвар із вівса – і животик не болить (55)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс