Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №782 від 27.10.2016p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
Квітень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30


#Родинна справа

«ДП Рівнетрансекспедиція»: Справді професійний сервіс!

«ДП Рівнетрансекспедиція»: Справді професійний сервіс!

А також відповідальність, повага до клієнта, висока надійність та якість, переконаний директор компанії Андрій ГОРДІЄВИЧ

До бізнесового Олімпу родина Гордієвичів крокувала 20 років. Засноване її главою, Ігорем Олександровичем, автотранспортне підприємство працює під різними назвами на ринку міжнародних автомобільних перевезень з 1996 року. В 2000-му було перереєстроване в ТзОВ-фірму «ДП Рівнетранс­експедиція». З перших днів діяльності підприємство є членом АсМАП - Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України. Починали працювати, маючи у своєму парку шість автомобілів МАЗ-54323 із напівпричепами Schmitz. Сьогодні своєчасне та якісне виконання перевезень забезпечують 12 сучасних вантажних автопоїздів «Mercedes-Benz» із напівпричепами Kоgel місткістю 90 кубічні метри та вантажопідйомністю понад 20 тонн. Весь рухомий склад відповідає вимогам міжнародного стандарту Євро-4 та Євро-5.

Напередодні Дня автомобіліста кореспондент «Рівне-Ракурсу» зустрівся з Андрієм Ігоровичем ГОРДІЄВИЧЕМ (на фото), який у січні цього року, після передчасної втрати батька, очолив підприємство, що забезпечує роботою майже сорок працівників.

«Поступово вивчив весь виробничий механізм забезпечення ефективної роботи компанії»

- Андрію, коли Ви долучилися до родинного бізнесу?

- Десять років тому. З 2006-го, будучи студентом IV курсу Національного університету водного господарства та природокористування, який невдовзі закінчив за фахом «Організація перевезень і управління на автомобільному транспорті», я вже працював на підприємстві помічником механіка, відповідав за ремонт і технічне обслуговування автопоїздів. Згодом займався логістикою, постачанням запчастин, сервісними станціями. Після призначення заступником директора фірми повністю присвятив себе менеджменту. Таким чином, поступово вивчив весь виробничий механізм забезпечення ефективної роботи фірми. Головним моїм наставником і вчителем був батько, він понад 40 років свого життя віддав транспортній галузі, з них більше 25 - вантажним перевезенням у міжнародному сполученні. Працював разом із Віктором Антоновичем Чайкою в облавтоуправлінні та в компанії «КамазТрансСервіс», яка була одним із першопрохідців на ринку міжнародних вантажних автоперевезень в Україні, потім започаткував із нуля власний бізнес.

- Які напрямки автоперевезень є пріоритетними для Вашої компанії?

- Наші автопоїзди виконували перевезення з України, Росії, Білорусі в країни Західної Європи (в основному, в Італію) та у зворотному напрямку. Маємо напрацьовані маршрути в Німеччину, іноді на замовлення доставляємо вантажі в Іспанію, Францію, Бельгію та Голландію. Автоперевезення здійснюємо на основі угод, укладених із провідними західними й українськими замовниками та експедиторами, які протягом тривалого часу підтвердили свою надійність і ділову репутацію успішною спів­працею з нами. Досвід роботи провідних фахівців фірми у сфері міжнародних автоперевезень - 25 і більше років. Ми активно працюємо над розширенням зв’язків з європейськими партнерами, поповнюємо власний парк вантажних автомобілів сучасними автопоїздами кращих світових виробників.

На земельній ділянці площею 0,4 гектара у зручному районі Рівного, по вулиці Грушевського, побудували гараж для ремонту та сервісного обслуговування сідлових автотягачів і вантажних автомобілів, напівпричепів та осeй напівпричепів BPW i SAF, сервісну станцію по заміні мастил, стоянку та сучасний офіс. Переступивши його поріг, замовник уже в перші хвилини спілкування з експедиторами відчуває, що «ДП Рівнетрансекспедиція» - це дійсно професійний сервіс, відповідальність, повага до клієнта, висока надійність та якість перевезень будь-якого вантажу за місцем призначення із застосуванням всіх видів страхування, в тому числі страхування відповідальності перевізника відповідно до Міжнародної Конвенції CMR.

- В лютому 2007 року я взяв перше і, на жаль, останнє інтерв’ю у Вашого батька. Минуло десять років. Наскільки зміцніла матеріальна база підприємства за ці роки?

- З того часу автопарк підприємства майже весь оновився. Ми мусимо йти в ногу з прогресом, міняти автопоїзди, оскільки вони з часом перестають відповідати європейським екологічним нормативам. Сьогодні всі фури відповідають вимогам міжнародних стандартів Євро-4 та Євро-5. За кожним автомобілем закріплені по два водії, часом - по три на дві машини.

«Жодне автопідприємство в нашій державі не може конкурувати по зарплаті з європейськими фірмами»

- Андрію, Ваше підприємство, напевне, зачепила плинність кадрів, адже зараз багато українських водіїв виїжджають працювати за кордон…

- Зачепила вона всіх автоперевізників в Україні, абсолютно всіх. Через економічні негаразди в державі ми не можемо забезпечити водіїв такими високими заробітками, як у європейських країнах. Дуже багато наших водіїв нині працюють у Польщі, країнах Балтії. У нас за останній рік п’ять-шість хороших водіїв подалися на закордонні заробітки. Така ситуація не тільки на нашому підприємстві. Йдуть або дуже хороші водії, або молоді, які ніби навчилися їздити, але вже хочуть заробляти більше. Сьогодні жодне автопідприємство в нашій державі не може конкурувати по зарплаті з європейськими фірмами, тому і плинність кадрів велика.

- Як нинішня економічна ситуація впливає на ринок міжнародних автоперевезень?

- Ми залежимо від економіки. Як працюють заводи, як напов­ню­ють ринок своєю продукцією - так ми і працюємо. Якщо продукція експортується - у нас є робота. Працюємо не так добре, як до 2008 року - тоді для українських автоперевізників була найбільш сприятлива економічна ситуація. Нині ж стараємося максимально швидко їздити, чим побільше виконувати рейсів.

- В організації своєї роботи Ви більше покладаєтеся на транспортно-експедиційні контори чи на власну експедиційну службу?

- В нас є людина, яка займається чисто експедиційною службою, вона відповідає за завантаження автомобілів, щоб вони не простоювали. Також працюємо з експедиціями та замовниками. В пошуках кращих варіантів постійно розширюємо клієнтську базу, шукаємо нових клієнтів, нові експедиції. Стараємося виходити безпосередньо на замовника, тому що напряму з ним завжди вигідніше працювати.

- Я хотів звернути увагу Ваших потенційних клієнтів на те, що в Україні дуже поширився такий вид шахрайства: створюються фірми-одноденки, купили стареньку фуру, взяли замовлення, отримали гроші за фрахт, завантажили автомобіль, виїжджають на маршрут, міняють номери, після чого і машина, і вантаж безслідно щезають.

- В нас такого нема.

- Я ж не кажу про Ваше підприємство, а маю на увазі те, що замовникам на це треба звертати увагу і працювати тільки з перевіреними автоперевізниками.

- Звичайно. Замовники, в основному, ведуться на низьку ціну. Наша ж фірма, яка ретельно сплачує всі податки, яка з 1996 року працює легально, дотримується певного рівня ціни, нижче якого ми не можемо її опустити, бо це нам буде йти в мінус. А ці фірми-одноденки просто ставлять замовнику нижчу ціну. А замовник: «О, добре! Я знайшов дешевше транспорт!». Ну, знайшов дешевше, а потім має дорогу халепу.

«АсМАП – єдина в Україні організація, яка реально захищає права та лобіює інтереси автоперевізників»

- В усій країні перевізники майже втратили ринок перевезень у Росію і звідти через російську агресію на Сході. Ви це відчули?

- Ми завжди багато возили вантажів з Європи на Росію і у зворотному напрямку. Після подій на Сході перестали їздити до «північного сусіда». Тож тепер працюємо у двох напрямах: Європа-Україна та Україна-Європа. «ДП Рівнетрансекспедиція» мало працює в Рівному, більше у східній частині країни: Дніпро, Запоріжжя, Суми, Харків - звідтіля йдуть вантажі, там більше є що возити. Основні вітчизняні експортні вантажі - пиломатеріали, абразивні матеріали, двоокис титану, адипінова кислота і труби. Що стосується імпортних вантажів, то це, зазвичай, технологічне обладнання, меблі, текстиль, медичні препарати, матеріали для хімічної промисловості. Компанія має повний пакет документів, що дозволяють перевозити небезпечні вантажі (ADR). Кожен автомобіль відповідно обладнаний для спецрейсів, а водії пройшли спеціальну підготовку та мають необхідні свідоцтва. Наявність дозволів ЄКМТ (Європейської Комісії Міністрів Транспорту) надає можливість доставляти вантажі між країнами в максимально короткі терміни.

- Ваша підприємство з перших днів свого існування стало членом Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України. Ви відчуваєте її допомогу у вирішенні наболілих проблем ринку міжнародних автоперевезень?

- Асоціація завжди відстоювала і відстоює права українських автоперевізників. Дуже допомагають з’їзди та конференції, які відбуваються у столиці. На такі всеукраїнські заходи завжди приходять люди з міністерств і різних державних служб. З ними можна поспілкуватися, розповісти, що ми хочемо, які у нас проблемні питання. Асоціація завжди виконувала роль ретранслятора наших проблем, доносила їх до влади. АсМАП - єдина в Україні організація, яка реально захищає права та лобіює інтереси автоперевізників.

- Ви можете через «Рівне-Ракурс» привітати свій колектив, усіх водіїв Рівненщини із професійним святом - Днем автомобіліста.

- Передусім хотів би перед святом згадати про батька, який передчасно покинув родину і колектив створеного ним підприємства. Він залишив у спадок дітям бізнес, який приносить користь суспільству. На даний час я, очоливши компанію, маю достойну роботу, яку зараз не так просто знайти. На нашому підприємстві трудяться майже півсотні працівників і цим забезпечують свої родини. Їх насамперед вітаю із професійним святом. Що можна побажати всім автомобілістам Рівненщини? Щоб колеса крутилися, щоб було все добре в країні - тоді все буде добре і в нас. «Ні жезлика, ні цвяшка», постійних замовників на вантажні автоперевезення, завжди зеленого світла і поменше проблем в житті та на дорозі!

27.10.2016Спілкувався Олесь ДУБОВИК

ТзОВ-фірма «ДП Рівнетрансекспедиція»; 33003, м.Рівне, вул. Уласа Самчука, 5. Тел./факс: (0362) 62-30-14, тел.: 62-30-13, 62-30-36; е-mail: admin@rtf.rivne.com; www.rft.rivne.com


Переглядів: 169

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 909 від 18.04.2019p.
¤ 
Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено

Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено

Без чого не можна уявити собі великодній стіл? Звичайно ж, без крашанок та писанок — символів зародження нового життя і традиційних подарунків на Пасху. Саме з них починається святкова трапеза, їх дарують близьким та рідним, йдучи у гості, роздають бідним і залишають у церкві. Та прикрасити великоднє застілля крашанками, пофарбованими в один колір, якось банально. Тому, пропонуємо вам найкращі ідеї, як із звичайного яйця зробити яскравий і смачний шедевр до Пасхи....

¤ 
Браво, федерація!

Браво, федерація!

РОФФ зробила все, щоб зірвати суперкубок, і звинуватити у всьому “ОДЕК”...

¤ 
ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб

ДТП на Рівненщині: травмувалося двоє осіб

Автопригоди за участі велосипедиста та мотоцикліста сталися у Рівному та Рокитнівському районі....

¤ Історія успіху
«Фірма Фармікс» тримає марку

«Фірма Фармікс» тримає марку

Ольга БАХАНОВА: «Пропонуємо понад 100 тисяч найменувань обладнання та витратних матеріалів від світових виробників»

Сучасну медицину неможливо уявити без лабораторної діагностики. Проведення оптимального комплексу лабораторних досліджень дозволяє виявити хворобу на початковій стадії, запобігти подальшому її розвитку, значно скоротити витрати і пацієнта, і держави на лікування важких ускладнень та хронічних форм хвороб. «Якщо хворі видужують, то їх зціленню радіють не тільки вони самі, їх близькі та лікарі, а й наш колектив», – зауважила директор і засновник ПП «Фірма Фармікс» Ольга БАХАНОВА (на фото)....

¤ 

На Рівненщині з’явився клас на колесах

У Привільненській ОТГ, що на Дубенщині, старий недієвий автобус переобладнали в яскравий навчальний клас. Це вдалось зробити в рамках реалізації проекту «Територія свободи» в рамках обласного конкурсу ідей молодіжних ініціатив....

¤ 
Олексій Муляренко: «Розвиток сільської медицини - пріоритетний напрямок нашої роботи»

Олексій Муляренко: «Розвиток сільської медицини - пріоритетний напрямок нашої роботи»

Нинішній рік на Рівненщині можна з повним правом назвати роком сільської медицини. За останні кілька десятиріч не проводились такі масштабні будівельні та ремонтні роботи у ФАПАх, амбулаторіях та інших закладах сільської медицини, як у 2019 році. Потрібно відмітити вміння влади області налагоджувати співпрацю з поважними міжнародними фінансовими організаціями. Цього в історії області не було ніколи. В якості прикладу такої плідної співпраці варто нагадати проект Світового банку «Поліпшення охорони здоров?я на службі у людей», в рамках якого проводяться роботи з оновлення та реконструкції 89 амбулаторій в різних районах області....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (7849)
2. Моє місто - найкраще [427] (4601)
3. Як правильно приймати вітаміни? [749] (3847)
4. Секс із мусульманином [271] (3585)
5. Рiвне-Ракурс Популярна громадсько-політична обласна газета. Тираж 16 000 екз. на тиждень Передплатний індекс 23429 [0] (3528)
6. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (3355)
7. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (3333)
8. Догляньте мене до смерті [278] (3186)
9. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (3152)
10. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (2876)
11. Якщо у сні приснився вуж [219] (2241)
12. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (2190)
13. Розклад руху автобусів [253] (2022)
14. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (2003)
15. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (1986)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Японські інвестори зацікавлені у співпраці з Рівненщиною (119)
2. Понад 600 старшокласників опановують військове мистецтво (117)
3. Тетяна Литвинова йде з СТБ (112)
4. Браво, федерація! (111)
5. Розбірки в медичній галузі: (111)
6. Нічна погоня поблизу Рівного (110)
7. «Фірма Фармікс» тримає марку (110)
8. На Рівненщині з’явився клас на колесах (109)
9. Бойова, але безгольова нічия у Калуші (108)
10. *Дмитро Чекалкін: «Петро Порошенко зробив для України за п?ять років більше, ніж всі інші президенти за двадцять три роки» (108)
11. Прикрашаємо великодні яйця: просто і витончено (108)
12. Як вибирати сонцезахисні окуляри. На що звернути увагу (107)
13. *«Ми за Україну!». (106)
14. Кілька варіантів глазурі для пасок (105)
15. Представників міжнародної японської компанії зацікавив рівненський сміттєпереробний завод (103)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс