Так, минулого тижня, стараннями обласної адміністрації вдалося досягти компромісу із перевізниками, що працюють на міжміських маршрутах. Вони взяли на себе зобов’язання не підвищувати вартість проїзду більш ніж на 20-30%. Однак, постає питання, що ж буде з вартістю проїзду в міському громадському транспорті?
Автор провів журналістське дослідження і вивчив це питання. Почнемо з головного – офіційного рішення про зміну вартості проїзду громадському транспорті обласного центру немає. Це не може не тішити. Однак, є й погана новина – проїзд буде дорожчати. Чому так? Річ у тім, що приватні перевізники, які здійснюють валову частину перевезень пасажирів у Рівному, є звичайними підприємцями, і тому, вже в листопаді, вони будуть платити вдвічі більший ЄСВ. Це збиток, який ніхто з перевізників покривати з власної кишені не буде. За нього заплатять пасажири. Також, в зв’язку з падінням курсу гривні до іноземних валют, збільшилася вартість запчастин до маршруток. Враховуючи доволі значний «вік» транспортних засобів, що перевозять рівнян та гостей міста, затрати на запчастини є доволі значними для більшості власників бусів.
Однак, найбільш неприємною новиною для перевізників стало подорожчання пального.
Як розповів нам координатор мережі АЗС «Олас», Віталій Першогуба, через падіння курсу гривні та подорожчання нафти на світових ринках почалося зростання вартості усіх видів пального. Вже найближчим часом слід очікувати подорожчання нафтопродуктів на усіх АЗС на 1-2 гривні за літр. Якщо курс гривні буде продовжувати падати, а нафта ще подорожчає, то ріст цін на нафтопродукти буде збільшуватись.
Тобто, вже найближчими тижнями міські перевізники почнуть ставити питання про зміну вартості проїзду.
Прокоментувати ситуацію, що склалася, автор попросив депутата Рівненської міської ради, Святослава Євтушенка.
На жаль, подорожчання проїзду є об’єктивною реальністю. Питання тільки в тому, до якого рівня зросте його вартість. Я знаю, що перевізники хочуть встановити вартість проїзду на рівні п’яти гривень. Вважаю, що це занадто, але чотири гривні за проїзд – це реально. На жаль.
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |