Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №811 від 25.05.2017p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Липень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
Серпень 2017p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31


Надія захистить усіх, хто звернеться і хто в Бога вірить! Тел.:(095) 92-61-876, (096) 67-38-505

¤ 

Історії створення логотипів успішних компаній

Історії створення логотипів успішних компаній

Логотип називають обличчям компанії, адже завдяки зображенню її впізнають і запам’ятовують. А значить, можна сміливо стверджувати, що багато в чому від нього залежить успіх бренду в цілому. Маркетологи вже давно зрозуміли, що привабливий малюнок приносить неабиякий дохід, а тому розробці лого дизайнери приділяють не менше уваги, ніж виробники - якості своєї продукції.

Coca-Cola

Логотип цього газованого напою з загадковим вмістом очолює списки найбільш упізнаваних логотипів вже багато років. Чудернацькі білі літери на червоному тлі (чи навпаки) популяризують бренд ще з 50-х років. Перший же логотип був зареєстрований 31 січня 1893 року, а розробив його в 1886 році діловий партнер винахідника напою Френк Робінсон. Саме Робінсон в 1886 році придумав назву напою і наполіг на тому, щоб замінити букву «K» в слові «Kola» на «C». Френк був упевнений, що дві букви «С» в логотипі будуть ідеально виглядати в рекламі і залучати покупців. Френк Робінсон, володіючи каліграфією, взяв за основу шрифт «Спенсер», намалював логотип вручну і додав за своєю ініціативою під логотипом напис «Delicious and Refreshing» («Смачно та освіжаюче»). Цікаво що логотип за 130 років практично не змінився. І якщо в перший рік існування Кока-Коли в день її купували всього 9 чоловік, то сьогодні це робить 1 млрд. До речі, появі образу всіма улюбленого Санта Клауса ми також зобов’язані цій газованій воді. У 1931 році для рекламної компанії шведський художник Хеддон Сандблом намалював його веселим сивобородим дідусем, який замінив собою звичного на той час ельфа.

Pepsi

Логотип головного конкурента концерну Coca-Cola змінювався неодноразово, і сьогодні має вигляд тривимірної смугастої кулі в синьому, червоному і білому кольорах. З 1950-х років ці кольори для Pepsi стали фірмовими, але історія бренду почалася набагато раніше. У далекому 1893 році молодий фармацевт Калеб Бредхем винайшов газований напій, спочатку названий «Brad’s drink». Через шість років він викупив у іншого невдалого бізнесмена ім’я Pepsi-Cola, заплативши за нього $ 100. Є припущення, що Калеб просто сподобалося звучання цього слова, оскільки воно відображало те, що газований напій надавав якусь бадьорість і енергію («pep» - бадьорість духу, енергія).Тоді ж був розроблений перший логотип - червоні каракулі на білому фоні. Шрифт логотипу змінювався аж до 40-х років, а в 1941-му як данина поваги військовій могутності Америки з’явилася червоно-блакитна окружність, розділена білою смугою. У 1962 році Pepsi відмовилася від використання в назві слова Cola. І хоч це не врятувало їх від постійного порівняння з Coca-Cola, зовнішню схожість логотипів двох гігантів було вичерпано раз і назавжди.

Canon

У 1930 році в Японії Goro Yoshida і його зведений брат Saburo Uchida створили компанію з невідомим нам ім’ям Precision Optical Instruments Laboratory in Japan. Чотири роки по тому розробки привели до створення їх першого фотоапарата, який вони назвали Kwanon, в честь тисячорукого буддійського божества милосердя. На логотипі вся тисяча рук не помістилася, але скільки змогли - запхали. Додали язики полум’я і отримали скоріше картинку із стародавніх книг, ніж лого.

Компанія зареєструвала для захисту своєї торгової марки масу слів, які були схожі за звучанням з Кwanon. Одне з них - вже відоме нам Canon - у підсумку замінило оригінальну назву. Існуючому логотипу техніки Canon уже більше 50 років, і він все ще виглядає сучасно.

Kodak

Перші фотоапарати Kodak з’явилися в 1888 році. Слоган кампанії звучав так: «You press the button, we do the rest» / «Ви натискаєте на кнопку, ми робимо все інше». У далекі 1900-ті роки Kodak були одними з перших, хто робив спроби інтегрувати ім’я і образ компанії в символ. У 1930-і роки в логотипі з’явилися звичні жовтий і червоний кольори. У 60-ті в логотипі з’явилися кути і заокруглення, від яких через 10 років відмовилися. Протягом 1971-2006 років логотип істотно не змінювався. А в 2006 логотип спростили, надавши йому тим самим більш сучасний вигляд.

Google

12 років тому студенти останнього курсу Стенфордського Університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін придумали нову пошукову систему і назвали її... не Goggle. Вони назвали її BackRub, вказавши тим самим на її здатність аналізувати «back links» (зворотні посилання). Але дуже скоро вони поміняли ім’я двигуна на Google. Це трохи перероблене слово «гугол», що позначає останнє з маючих хоч якийсь сенс чисел - одиничку з сотнею нулів.

Перший логотип Гугла придумав сам Сергій Брін, навчаючись роботі на безкоштовному графічному пакеті GIMP. Трохи пізніше він же додав знак оклику, мабуть, намагаючись зійти за підрозділ моторошно популярного тоді Yahoo! Нинішньому логотипу пошуковика вже дев’ятий рік - старе лого було доведено до розуму професором факультету мистецтв того ж Стенфордського університету.

Apple

Маловідомий факт про дуже відому компанію - в 1976 році Apple заснували не тільки два Стіва (Джобс і Возняк), але і один Рональд. Рональд Уейн вклав в підприємство 10% початкового капіталу (800 доларів) і придумав перший лого для фірми - це був шильд з Ньютоном, що сидить під яблунею. Знак обвивала мало не геральдична стрічка, на якій гордо красувалося Apple Computer & Co. Так і хочеться сказати: який логотип, такий і співзасновник. Рональд Уейн пропрацював зі Стивами рівно два тижні. Після чого забрав свої 800 баксів - він вважав, що Apple - це занадто ризиковане підприємство, і не хотів розкидатися капіталом.

Комп’ютер Apple I продавався повільно, Джобс вирішив, що щось треба міняти, і почав з логотипа. Полосатеньке яблуко придумав дизайнер Rob Janoff з Regis McKenna Agency. Воно прослужило 23 роки, перш ніж стати монохромним і «хайтечний» через рік після повернення Джобса в компанію.

LG

Спочатку це були дві окремі організації: косметична компанія Lucky Chemical Industrial (з 1947) і радіоелектронний завод GoldStar (з 1958). Після їх злиття компанія отримала ім’я Lucky Goldstar, а в 1995 році змінила його на LG Electronics. Сьогодні LG - величезний південнокорейський конгломерат, що включає в себе такі компанії як LG Chemicals, LG Telecom, і навіть бейсбольну команду LG Twins. Всіх їх об’єднує загальний слоган Life is Good («Життя прекрасне!»).

Xerox

У 1938 році Chester Carlson винайшов технологію фотокопіювання, яку назвав електрофотографія. Правда, потім передумав і назвав ксерографією. Як і багатьом винахідникам йому довелося дуже тяжко - жодна велика компанія, в які він приходив з пропозиціями, не прийняла його і новації не оцінила. Він пішов у невелику компанію Haloid, де йому і допомогли зробити перший фотокопір - Haloid Xerox 914. Копір виявився настільки успішний, що компанія махнула рукою на своє ім’я і в 1961 році прийняла ім’я винаходу - Xerox.

Найперший їхній логотип багато хто вважає кращим - він проіснував 43 роки. Потім він позбувся виступів і став червоним, а в цьому році компанія зробила ще одну спробу ребрендингу, вирішивши позиціонуватись не тільки копіювальними апаратами. Навряд чи спробу можна назвати вдалою - про ксерокси все одно думають, все одно називають всі копіри ім’ям компанії, тільки ось ще до всього цього додалося здивування від дитячого м’ячика.

Nokia

У 1865 році Knut Fredrik Idestam заснував на південному заході Фінляндії паперово-целюлозний фабрику. Погодьтеся, дуже дивний початок для компанії, відомої тепер мобільними телефонами. Ім’я Nokia компанія стала носити після того, як переїхала на берег річки Нокіанвірта в місто, власне, Нокіа. До речі, саме слово «Nokia» фінською мовою позначає темну, дуже хутряну тварину, щось на кшталт горностая.

25.05.2017


Переглядів: 194

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 822 від 10.08.2017p.
¤ 
Як ідеально розрахувати час варіння яєць

Як ідеально розрахувати час варіння яєць

У приготуванні яєць більшість з нас вважає себе експертами, адже немає нічого простішого, ніж зварити їх круто або у мішечок....

¤ 
Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород

Три золота, два срібла та три бронзи вибороли дзюдоїсти Рівненщини у складі національної збірної на чемпіонаті Європи з дзюдо серед спортсменів з вадами зору....

¤ 
Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів

Кавуни – це улюблені літні ласощі як дітей, так і дорослих. Тому, дочекавшись сезону кавунів, насолоджуйтеся якомога більше ними, адже, як усім відомо, ця ягода не лише смачна, а й корисна....

¤ Лідер ринку
РДБК: Впевненість у майбутньому

РДБК: Впевненість у майбутньому

Віталій РОМАНЮК: «Будівництво в усі часи було та залишається не тільки практичною необхідністю, а й високим мистецтвом»

ТДВ «Рівненський домобудівний комбінат» успішно реалізує свої вироби не тільки в Рівному - майже 80% продукції поставляється на будівельні об’єкти в Києві, Львові та Стрию, а також в Івано-Франківську...

¤ 
Поліцейські вилучили патрони та пістолет

Поліцейські вилучили патрони та пістолет

У ході оперативно-профілактичних заходів «Зброя та вибухівка» правоохоронці вилучили 78 патронів різного калібру та саморобний пістолет....

¤ 
«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

«Купила» мішок борошна за 12000 гривень

Під приводом купівлі борошна за дешевшою ціною троє невідомих осіб зуміли поцупити у жительки села Зоря 12 тисяч 100 гривень. Зловмисників, які пересувались на автомобілі, розшукує поліція....






Найпопулярніші 15 статей:

1. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (19165)
2. Розклад руху автобусів [253] (17800)
3. Моє місто - найкраще [427] (13696)
4. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (9379)
5. Скрегіт зубами посеред ночі [312] (9335)
6. Догляньте мене до смерті [278] (8934)
7. Коли розпочинати садити городину [599] (8847)
8. Не я б’ю, верба б’є За тиждень - Великдень! [235] (7830)
9. Душ для всіх [432] (6914)
10. Приваблюють і відлякують привиди Тараканівського форту [419] (6815)
11. Кульова блискавка: феномен, який не розгадано [462] (6568)
12. Тахінна халва зміцнює кістки та зуби [390] (6385)
13. ПАТ “Волинь- Цемент”: [505] (6375)
14. За кордон можна вивезти не більше 50 тисяч доларів! - [205] (6349)
15. “Тартак” закликав не бути байдужими [205] (6307)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Кавуни: м’якоть – для нирок, шкірка – для печінки, насіння – від глистів (327)
2. Як ідеально розрахувати час варіння яєць (325)
3. Обережно – змії! (318)
4. За самовільне спалювання сухої трави та сміття - штраф (313)
5. Карткові «кидки» (312)
6. СУ-39 відродилося, наче Фенікс, працює, живе та модернізується (311)
7. Діти з Рівненщини відпочивають у Європі (310)
8. РДБК: Впевненість у майбутньому (309)
9. Де розмістити інформацію про компанію? (307)
10. Рівненські дзюдоїсти вибороли на чемпіонаті Європи 8 нагород (307)
11. Після проведеного капітального ремонту вийшов на лінію черговий тролейбус «Škoda 14Tr» №142 (306)
12. Фото на керамике (306)
13. З Одеси – без медалей (306)
14. Жебрачка (304)
15. П’ята пора року (303)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс