З іншого боку частими були нарікання перевізників, які заявляли про свої фінансові втрати, бо за щось потрібно ремонтувати транспортні засоби та підтримувати їх у належному стані.
Уряд нещодавно прийняв збалансоване рішення, затвердивши Порядок монетизації пільг на проїзд та рекомендувавши органам місцевого самоврядування змінити філософію як у відношенні до пільговиків, так і до перевізників. Люди повинні отримувати гроші на руки і самостійно оплачувати проїзд у тому чи іншому громадському транспорті на міських, приміських та міжміських маршрутах.
Протягом двох місяців – до 1 червня 2018 року – обласні державні адміністрації мають затвердити розміри щомісячних виплат пільговикам. А органи місцевого самоврядування – міські, районні та селищні ради – повинні вирішити: давати гроші людям на проїзд на руки чи залишити все як є зараз.
Кожен регіон має визначити середню вартість поїздки саме в цій області і, вже виходячи з рівної кількості поїздок, затвердити мінімальну гарантовану суму виплати за формулою: середня вартість проїзду в місцевому транспорті*соціальна норма поїздок. Люди матимуть змогу використовувати кошти на свій розсуд: хтось може витратити їх на декілька десятків поїздок у трамваї, а комусь буде вигідніше три рази скористатися таксі.
Постановою Уряду визначено соціальний мінімум, який обов’язково має бути монетизований – це 30 поїздок на місяць на різні види транспорту. Однак, орган місцевого самоврядування має право, враховуючи специфіку того чи іншого населеного пункту, збільшити кількість поїздок і, відповідно, надати пільговику для цього кошти.
За попередніми підрахунками Мінсоцполітики, в середньому на людину в місяць на проїзд потрібно 150-200 гривень. Щоб не створювати зайвих незручностей для людей, запропоновано синхронізувати дані Пенсійного фонду та органів соціального захисту населення: кошти пільговикам можуть надходити на їх рахунки, де вони отримують свої соціальні виплати – пенсії, допомогу тощо.
Місцеві бюджети, завдячуючи урядовій децентралізаційній реформі, зросли вдвічі – з 146,6 млрд грн. у 2016 році. до 231 млрд грн. у 2018-му. Тому аргументи про брак коштів на монетизацію пільг на проїзд Урядом не сприйматимуться. Завдання органів місцевого самоврядування зробити рішучий крок вперед, і, сповідуючи соціальну відповідальність виплачувати пільговикам реальні кошти на проїзд.
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | ¤ Літо, сонце і гори: тридцять восьма поїздка церкви «Христос є відповідь» у КарпатиДіяльність церкви «Христос є відповідь» настільки різнопланова, що писати про неї можна дуже і дуже багато. Але є напрямок, який сам по собі є унікальним. Це кількаденні поїздки в Карпати, які дають можливість їх учасникам не просто відпочити в горах, що саме по собі є задоволенням та користю, а й отримати новий стимул для життя.Ініціатор та організатор поїздок пастор Тарас Сень дуже гарно та змістовно описує ці поїздки. Цього літа, з 16 по 20 червня, відбувся перший літній виїзд до Карпат, організований церквою «Христос є відповідь». Про те, як він пройшов, автор попросив розповісти Тараса Сеня....
|
¤ У двох медичних закладах Рівненщини діє електронна черга на безоплатну заміну суглобівНа Рівненщині діє електронна черга на безоплатне ендопротезування – хірургічну заміну пошкодженого суглоба (здебільшого кульшового або колінного) штучним імплантом.Ця послуга доступна у межах програми медичних гарантій у закладах, які мають договір з Національною службою здоров’я України....
| | |