Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №857 від 19.04.2018p.
Передплатні індекси:
23429 (на 1-6 місяців)
08903 (на рік).
Тел. +38(0362) 62-31-31
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Олас - якісне пальне

А що Ви скажете? Блог


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Травень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
Червень 2018p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30


#

Coca Cola історія успіху

Coca Cola історія успіху

«Кока-кола» (англ. Coca-Cola) - популярний газований безалкогольний прохолодний напій, що продається більш ніж в 200 країнах по всьому світу, випускається американською компанією «The Coca-Cola Company». Якщо сьогодні розлити всю створену за більш ніж 100 років Coca-Cola’у по пляшках і роздати її всім жителям нашої планети, то кожна людина отримає приблизно 800 пляшок.

А почалася історія Coca-Cola в далекому 1886. В американському місті Атланта (штат Джорджія) офіцер у відставці, який працював на той момент фармацевтом, Джон Сміт Пембертон винайшов унікальну формулу напою Coca-Cola. Своїй знаменитій назві і логотипу напій зобов’язаний бухгалтеру Пембертона Френку Робінсону, який відмінно володів мистецтвом каліграфії. Навіть зараз назву напою пишуть рівно також, як у ті роки його зобразив Робінсон.

Назву свою Coca-Cola звичайно отримала не випадково. Вона пішла від інгредієнтів, які використовуються при виробництві напою: листя коки (з них до речі роблять кокаїн) і горіха з тропічного дерева, званого кола. Втім, Пембертон не збирався робити свій напій масовим. Він запатентував його як ліки від нервових розладів, грубо кажучи, Coca-Cola за його задумом була препаратом від депресії. Напій стали поширювати через мережі аптек Джекоба. Незабаром Пембертон почав стверджувати, що Coca-Cola також відмінний засіб від імпотенції, і здатна відбити пристрасть до морфію. Швидше за все, це було пов’язано з тим, що напій містив у собі кокаїн. Але це було нормально для того часу. Тоді кокаїн не був заборонений, і використовувався в багатьох напоях.

На початку свого існування напій Coca-Cola продавався не дуже добре. Перший рік продажів і зовсім став збитковим. На другому справи вирівнялися, і вже вдова Пембертона продала права на Coca-Cola’у бізнесменові Асу Грізз Кендлеру (приїхав в США з Ірландії), який в 1888 році заснував компанію The Coca-Coal Company.

Справжня популярність прийшла до напою в 1902 році. У цей рік оборот компанії досяг 120 тисяч доларів, а сама Кока-Кола стала найвідомішим безалкогольним напоєм на території США. Крім цього на початку століття суспільство зрозуміло, наскільки небезпечний кокаїн. Засоби масової інформації стали просто атакувати компанію Coca-Cola, в напої якій містився наркотик. Довелося вживати екстрених заходів. У 1903 році для виробництва напою стали використовувати повністю вичавлені листя коки, які вже не містили відомий наркотик.

Популярність Coca-Cola почала зростати з кожним днем. Багато в чому цьому сприяла і хороша рекламна кампанія, затіяна в кінці 19 століття Кендлером. Вона проходила під слоганом «Пийте Кока-Колу, прекрасну і освіжаючу». Весь цей час напій кока-кола продавався в основному на розлив. Ніхто ще навіть не подумував про те, що продажі пляшок Кола перевершать продажу в розлив. У 1902 році з’явився головний конкурент, ведучий з Coca-Cola безперервні війни - компанія PEPSI. Але поки вона починала завойовувати Америку, Кока-Кола вже йшла на експорт в такі країни, як Куба і Панама. Був ще тільки 1906.

Ще одним знаменитим нововведенням, пов’язаним з Coca-Cola, стала придумана і запатентована в 1915 році дизайнером Реймондом Лоуї фірмова пляшка. Вона мала форму спідниці «гаде» з перехопленням нижче колін (модної в 1914 році) і відразу завоювала симпатії покупців. Темно-зелена ємність об’ємом 6,5 унції (близько 200 г) настільки відрізнялася від традиційної склотари, що її можна було упізнати навіть у темряві - на дотик. А в самий перший раз Coca-Cola була продана в пляшці прямокутній і безбарвній, в 1894 році. Власник магазину в Віксбург (штат Міссісіпі), розмірковуючи над тим, як надійніше перевезти на дальню плантацію газовану воду, яка продавалася тоді виключно на розлив, здогадався придбати необхідне обладнання і став розливати напій у пляшки.

А чи багатьом відомо, що саме Кока-Колі Санта зобов’язаний своїм біло-червоним костюмом? Так- так, в 1931 році, напередодні Різдва, «Кока-Кола Компані» замовила художнику Хаддон Сундблому дизайн костюма для Санта-Клауса. Санту потрібно було одягнути у фірмові кольори Кока-Коли. Так з’явився на світ Санта-Клаус в червоно-білому вбранні, якого ми звикли бачити. До цього він одягався як доведеться.

У 1919 році Кендлер продає компанію Coca-Cola банкіру з Атланти Ернесту Вудрафу. Сума операції склала 25 мільйонів доларів. Вже через рік напій прийде до Європи. Першою країною Старого світу, яка спробує Кока-Колу стане Франція. 1923 стане поворотним для компанії. До її керівництву прийде син Ернеста Вудрофом Роберт. Роберт Вудрофом стане легендарною особистістю в історії компанії. Він буде стояти біля керма компанії наступні 60 років! Це особливо феноменально, враховуючи той факт, що головою він став у 33 роки. Відразу ж після приходу Роберта в компанії з’явилися єдині стандарти для створення, розливу, і навіть розстановки напоїв на полицях. Також з’явилася картонна упаковка, в якій могли знаходитися відразу ж 6 пляшок.

У 1927 році напій Coca-Cola став рекламуватися на радіо. Роком пізніше Кока-Кола спонсорувала американську збірну на Олімпійських іграх в Голландії. За Олімпіадою пішли хокей, футбол, теніс та інші види спорту. У 1931 році з’явився легендарний Санта-Клаус, який і донині використовується в рекламах Coca-Cola. Трохи пізніше компанія Pepsi завдала першого серйозного удару по Coca-Cola, випустивши свій напій у пляшках більшої ємності, за тією ж ціною, за якою можна було купити Колу. Coca-Cola не довго думаючи подала до суду, намагаючись відсудити у Pepsi частину назви, в якому використовувалося слово Cola. У підсумку, сторони прийшли до мирної угоди. Але це було тільки початком майбутньої війни кол, якій немає кінця і донині.

Під час Другої Світової війни Coca-Cola стала продавати напій усім військовим по 5 центів. Це був особистий наказ Роберта Вудрофом. До закінчення війни Coca-Cola продавалася вже в 44 країнах. Цікаво було те, що військовим продавали напій не в пляшках, а в банках, для їх же зручності. Масовий споживач зможе спробувати Колу в банці тільки в 1955 році.

У 1958 році компанія Coca-Cola випускає напій Fanta, а трьома роками пізніше презентує Sprite. Вони обидва серйозно відрізнялися від оригінальної коли, а тому зуміли розширити вплив компанії на ринку безалкогольних напоїв.

У серпні 1982 року в продаж з великою помпою був випущений «дієтичний» варіант із зменшеним вмістом фосфорної кислоти, зміненої композицією фруктових масел і, головне, зовсім без цукру. Diet Coса містила рівні частки сахарину і аспартаму, але незабаром її стали робити виключно на аспартамі. У березні 1985 року корпорація порушила свою обіцянку ніколи не додавати в напій нових ароматизаторів і почала виробляти кока-колу з вишневим сиропом - Cherry Coса, яка роком пізніше з’явилася і в дієтичному варіанті. За останні кілька років до неї додалася лимонна, ванільна та лаймова, а також Coca-Cola C2, низькокалорійний різновид «класичної» версії зі зниженим вмістом цукрів.

Широко поширена думка, що в різних країнах кока-кола має різний смак. «Coca-Cola не випускає напій. Ми випускаємо лише концентрат, і потім поставляємо його партнерам у всьому світі, які розбавляють його водою і розливають готовий напій у пляшки або банки, - говорить Андрас Каллос, старший менеджер компанії зі зв’язків з пресою. - Концентрат скрізь однаковий, а от вода, хоча і проходить очищення, в різних регіонах може відрізнятися за мінеральним складом. Можливо, саме це створює ту саму різницю в смаку. Багато хто відзначає, що смак залежить від упаковки - пластикова пляшка, скляна або алюмінієва банка, - але це швидше самонавіювання, помітити різницю майже неможливо. Набагато сильніше відчуття залежать, скажімо, від температури напою. У будь-якому випадку, де б ви не перебували, ви можете бути впевнені, що п’єте справжню кока-колу».

Зараз трьом найпопулярнішим напоям Coca-Cola належить 80% ринку напоїв. Ці три напої: Кока-Кола, Фанта, Спрайт. Крім цього, завдяки все зростаючій популярності напоїв без барвників, компанія Coca-Cola вже займається випуском соків серії Minute Maid, а також спільно з компанією Nestle випускає холодний чай Nestea. Тут треба зазначити, що Pepsi з Lipton знаходяться у більш вигідному становищі. Наприкінці XX століття компанія Coca-Cola придбала права на напій Schweppes у Cadbury. Цей напій користується особливою популярністю в Європі.

Часто, у маркетинговій літературі можна прочитати, що не можна бути всім для всіх. Дійсно не можна. Правда, є один виняток. Це компанія Coca-Cola, яка існує вже понад 100 років. Сьогодні компанія Coca-Cola продає свої напої більш ніж в 200 країнах світу. Крім того, Coca-Cola сьогодні найбільш впізнаваний бренд. Його впізнаваність дорівнює 98 відсоткам. А це означає, що майже кожна людина на планеті знає, що таке кока-кола. Також варто відзначити, що і сама компанія Coca-Cola Company сьогодні є найбільш відомою компанією в світі. Кожен день у світі продається більше 1 мільярда пляшок напоїв цієї компанії. Які перспективи? Все буде добре, бренд вже давно потихеньку трансформується, але цінності, які він несе ось вже більше 100 років залишаються колишніми ... першокласна річ завжди Coca-Cola!

Секретний рецепт

П’ятнадцять років тому Марк Пендергаст, автор найбільш повної праці з історії компанії Coca-Cola, виявив в архіві фірми записи Пембертона 1943 року. У них містився рецепт пембертонівського сиропу. Хоча компанія ніколи не підтверджувала автентичність цього автографа, фахівці майже не сумніваються в його достовірності. Ось як виглядає цей рецепт в метричних одиницях (якими Пембертон, зрозуміло, не користувався) і з деякими округленнями.

Основні інгредієнти: вода: 9,5 л, цитрат кофеїну: 28 г, ванільний екстракт: 28 г, рідкий екстракт коки: 113 г, лимонна кислота: 85 г, сік лайма: 0,95 л, цукор: 13,6 кг, палений цукор: достатня кількість, спирт: 0,95 л, ароматизатори (апельсинове масло: 17 г, лимонна олія: 25 г, олія мускатного горіха: 8 г, коричне масло: 8 г, коріандрова масло: 4г, помаранчеве масло: 8 г).

Пембертон наказує змішати ароматизатори зі спиртом і витримати протягом доби. Кофеїн, лимонну кислоту і сік лайма розчинити в літрі окропу, остудити, додати ваніль та інші ароматизатори. Екстракт горіхів коли в цій формулі не згадано (замість нього використовується цитрат кофеїну), однак Пембертон все ж підмішували його в свій сироп, хоча і в дуже малих кількостях.

19.04.2018


Переглядів: 16

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 865 від 14.06.2018p.
¤ 
Ковалець, чи Бакалов?

Ковалець, чи Бакалов?

Спортивний департамент футбольної команди Народного клубу «Верес» провів ряд переговорів зі спеціалістами, які розглядались, як кандидатури на посаду головного тренера. Були проведені переговори з екс...

¤ Ракурс здоров'я
Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Цілюща сила кропиви жалкої та глухої

Перед цілющими властивостями кропиви глухої та жалкої знімаємо капелюха

Кажуть, у старовину цілителі, побачивши кропиву, знімали головний убір і кланялися їй — дякували за здатність допомагати за багатьох хвороб. Зустріти цю рослину можна всюди, однак вона більше любить в...

¤ 
12 причин не поспішати викидати сміття

12 причин не поспішати викидати сміття

1. Шкірка від банана – чудово підгодує рослини. Під час пересаджування рослини додайте в горщик подрібнені шкірки – можна попередньо підсушені про запас. Шкірки дуже швидко перегнивають і підгодовують...

¤ 

Чоловік побив двох поліцейських

В ізоляторі тимчасового тримання перебуває 49-річний житель Острога, який сьомого червня завдав тілесні ушкодження двом поліцейським, під час виконання ними службових обов’язків. За цим фактом слідчі ...

¤ 
Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси»

Шлях від ідеї до її втілення складний і потребує значних зусиль та клопіткої праці. Часто буває так, що перспективні ідеї так і залишаються в головах їх авторів. Однак, на рівненському Льонокомбінаті,...






Найпопулярніші 15 статей:

1. Чи все добре у рівненському «будівельному королівстві»? [862] (424)
2. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (340)
3. Розклад руху приміських та пасажирських потягів [242] (305)
4. Догляньте мене до смерті [278] (268)
5. Розклад руху автобусів [253] (247)
6. Моє місто - найкраще [427] (234)
7. Папороть виганяє з дому чоловіків, а цибуля - негативну енергію [201] (232)
8. Яйце-райце, в чому твоя сила? [257] (192)
9. Гірше звіра… [861] (184)
10. Стогін покотився яром [862] (177)
11. Секс із мусульманином [271] (176)
12. Олександр Данильчук: «Проблемні питання в раді треба вирішувати до сесії» [862] (169)
13. Що варто знати про штамбову малину: [862] (164)
14. Хто цього року отримав звання найспортивнішої сім’ї Рівненщини? [862] (163)
15. У Рівному двадцять шостий раз пройшли традиційні «Музейні гостини» [862] (163)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Як збільшити врожай за допомогою дешевих ліків (52)
2. Цілюща сила кропиви жалкої та глухої (48)
3. Як захистити смородину від шкідників (47)
4. Вкрав парфуми з прилавка кіоску (46)
5. На Рокитнівщині втопилася школярка (46)
6. У Рівному вислідили «автоспеціаліста» (45)
7. Олег Червонюк: «На Льонокомбінаті вже шиють джинси» (44)
8. Олена Шоптенко народила: опубліковано перше фото після пологів (44)
9. 12 причин не поспішати викидати сміття (44)
10. Смерть «Короля рок-н-ролу» (43)
11. Ковалець, чи Бакалов? (42)
12. Бійка закінчилася тяжкими тілесними ушкодженнями (42)
13. У Костополі автомобіль злетів у кювет (42)
14. Чоловік побив двох поліцейських (42)
15. Хіба ми зустрічалися? (42)





 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2015 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс