- Ринок дійсно впав і досить відчутно. Думаю, за останні кілька тижнів споживання пального в області скоротилось на 10-12%. Це багато. Ті, хто раніше заправлявся на «дорогих» заправках, перейшли на дешеві, а частина автовласників з більш скромними доходами, скоротила поїздки, або взагалі пересіла на громадський транспорт. Що буде далі, не скаже ніхто. Якщо вартість сирої нафти буде триматися нинішніх цін, а курс долара теж не буде змінюватись, то подальшого подорожчання пального не буде. Але, якщо барель нафти буде по 79 доларів, а така ймовірність існує, то вартість пального збільшиться 30-40 копійок за літр.
З коментаря зрозуміло, що наш ринок пального, який жорстко прив’язаний до світових цін на нафту і курсу долара, просто відреагував на подорожчання сирої нафти і здешевлення гривні. Однак, доходи більшості громадян не прив’язані до курсу долара, і тому нинішнє подорожчання пального дуже боляче вдарило по більшості автовласників. Особливо важка ситуація у малого та середнього бізнесу. Більшість автопідприємців їздить на газу, але він також піднявся в ціні, що в свою чергу, разом з падінням курсу гривні, вже почало впливати на ціни, і, в першу чергу, на харчі. Так що не тільки їздити люди будуть менше, а ще й менше їсти. Хоча, це теж своєрідний плюс, тому що починає збуватися мрія деяких наших чиновників, які вважають, що українці занадто багато їдять...