Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №882 від 12.10.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Квітень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Травень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Новини Рівне

#Ракурс незвичайного

Годинники, які змінили все

Годинники, які змінили все

Як змінювалась індустрія наручних годинників протягом останніх ста років

Сьогодні годинник на зап’ясті – звична справа. Та ще 100 років тому носити його на руці для чоловіка вважалося моветоном і було виключно жіночою прерогативою: наручний годинник, або – як його тоді називали – браслет слугував прикрасою. Наприкінці XIX і на початку XX століття серед чоловіків  ходила приказка: «Я краще одягну спідницю, ніж буду носити наручний годинник».

Чоловіки змінили свою думку, коли почалася війна. У 1904 році один із піонерів авіації, бразильський льотчик Альберто Сантос-Дюмон сидів у паризькому ресторані разом із Луі Картьє та жалівся, що кишеньковий годинник заважає йому керувати літаком. Тоді на думку Картьє спала ідея: закріпити годинник на зап’ясті за допомогою ремінця. Швидке зростання популярності  наручних годинників допомогло британським військам в англо-бурській війні у Південній Африці. За допомогою зручних хронометрів вони набагато краще синхронізували свої дії. А вже за півстоліття, 1979 року, годинник Сантос-Дюмона було виставлено в Паризькому музеї мистецтв. У компанії Cartier не забули про ідейного натхненника та назвали на його честь колекцію годинників Santos de Cartier.

Альберто Сантос-Дюмон

Першою країною, де носити наручні годинники стало нормою серед мирного чоловічого населення, стала Великобританія. Переважно – завдяки спортивним захопленням жителів Туманного Альбіону. Для них наручний годинник був елементом причетності до занять бігом.

Однією з перших на ринок вийшла компанія Cartier. Та лідерство дуже швидко перехопив інший, не надто відомий гравець – Wilsdorf & Davis, Ltd. Сьогодні компанія називається Rolex. Ханс Вінсдорф, власник годинникарської мануфактури і засновник бренду, постійно покращував механізми власного виробництва. 1910 року Wilsdorf & Davis, Ltd першою проводила тестування власних виробів  на точність в обсерваторії Neuchatel у Швейцарії. І за кілька років, уже ставши Rolex, компанія отримала Свідоцтво точності класу «А». 1926 року Rolex презентували водонепроникну модель Oyster. Тодішній резонанс можна порівняти з тим, що відбувалося після виходу першого iPhone.

Сьогодні хорошим тоном вважається мати чотири наручні годинники: до костюму, спортивний, щоденний і ще один для спеціальних випадків. Останній – бажано всесвітньо відомого бренду, щоб справити враження на партнерів на ділових переговорах або одягнути на вечірку із суворим дрес-кодом.

Постійне зростання популярності годинників створило багатомільярдний ринок. За інформацією Official Swiss Chronometer Testing Institute, торік  загалом було продано 1,2 млрд пристроїв. Виробники розділили ринок ось як: непохитне лідерство за собою зберігає швейцарський конгломерат The Swatch Group, куди входять такі марки, як Breguet, Longines, Rado, Tissot та багато інших. Конгломерат охоплює 18,3% світового ринку, і за минулий рік торгові марки заробили понад $8 млрд. Друге місце посідає швейцарська холдингова компанія Richemont, що спеціалізується на виробництві предметів розкоші. До її складу входять такі годинникарські бренди, як A. Lange & S?hne, Vacheron Constantin та інші. Їхня частка – 15,7 % світового ринку. Трійку лідерів із результатом у 11,8% ринку замикає компанія Rolex, прибутки якої за 2014 рік склали $4,5 млрд. Середня вартість швейцарського годинника у 2014 році становила $739.

Forbes зібрав шість годинників, які за останні сто років найбільше вплинули на індустрію:

Rolex Submariner

Модель, що стала візитівкою Rolex, і до сьогодні вважається еталоном чоловічого наручного годинника. Вперше з’явилася на прилавках 1953 року. Широку популярність моделі принесла не лише революційна  можливість пірнати з годинником на 200 метрів під воду, а і те, що саме цей Rolex носив Шон Коннері, який виконував роль Джеймса Бонда. Годинник пережив безліч перевидань і майже не змінив дизайн. На сьогодні творіння Rolex не втратило актуальності, а лише перейшло у розряд  класики. Sub може похвалитися ще одним досягненням – цю модель підробляють найчастіше у світі.

Swatch

1983 року виробники швейцарських годинників переживали не найкращі часи: надто високі ціни погано впливали на обсяг продажів. За однією із версій, Swatch було створено на противагу азійським компаніям, які заполонили ринок дешевими кварцовими виробами. Swatch став новим словом в індустрії і повністю змінив її правила. Мала ціна, масштабне виробництво – так говорили про перші моделі. Крім того, годинники цієї марки почали виготовляти із дешевших матеріалів, які фарбували в яскраві кольори. Годинник і до сьогодні користується популярністю.

Hamilton Ventura

Компанія Hamilton, яка з 2004 року є частиною The Swatch Group, у 1958 році здійснила подвійну революцію. По-перше, вона запропонувала нове внутрішнє начиння. Модель  Ventura була електричною і зараз вважається предком усіх кварцових годинників. А по-друге, дизайнер Річард Арбібу створив екстравагантний футуристичний дизайн. Одним із найвідоміших прихильників моделі був Елвіс Преслі, з цим годинником він пройшов службу в армії та зіграв у фільмі «Голубі Гаваї».  Після цього модель отримала неформальну назву «Годинник Елвіса».

Seiko Astron

Модель Astron  від японської компанії Seiko 1969 року стала першим кварцовим годинником, запущеним у широкий продаж.  До цього технологія кварцу використовувалася лише у лабораторних умовах, тож годинник мав інноваційний науковий шарм. Комерційний успіх моделі був беззаперечним не лише в Японії, а і далеко за її межами. На сьогодні компанія охоплює 3,4% світового ринку.

Zenith El Primero

За час існування компанії Zenith більше двох тисяч разів називали найточнішим годинником у всій індустрії. Задля підтвердження цього статусу у 1969 році компанія випустила перший наручний хронограф El Primero. Навколо цієї моделі розгорівся великий скандал, адже того ж року свої хронографи випустили ще дві компанії. Втім, суперечки ні до чого не призвели. І Zenith успішно продовжує випускати нові найточніші у світі хронографи.

Casio G-Shock

1983 року компанія Casio змінила пріоритети у годинниковій індустрії. Відкинувши класику, японські інженери ніби надихнулись олімпійським гаслом: «Вище! Швидше! Сильніше!» та  створили годинник для найекстремальніших ситуацій. Ідея японських інженерів дуже сподобалася у США, де годинник став хітом продажів. На сьогодні модель і далі успішно продається, однак тепер лінія G-Shock розділена на декілька груп. Не без допомоги протиударних годинників 2014 року компанія Casio охоплювала 2,1% ринку.

Топ-п’ять найдорожчих годинників

Corum

Швейцарці із Corum розпочинають рейтинг. Компанія, яка заснована у 1955 році, створила жіночий годинник, вартістю майже у мільйон американських доларів. Більшість продукції від Corum випускається в обмеженій кількості. Це й не дивно, зважаючи на вартість. От і це диво на світі є лише у десяти екземплярах. Із жіночим аксесуаром можна зануритись на глибину у 100 метрів і він все одно працюватиме. Говорити про золото, сапфіри та діаманти навіть не доводиться. Ремінець зробили із крокодилячої шкіри.

Hublot

Компанія Hublot щороку виплачує “Манчестер Юнайтед” за спонсорським контрактом десь 6 мільйонів доларів, і це дріб’язок - якихось там 6 годинників «Big Bang Chronograph». Корпус “красеня” вкритий майже 500 діамантами. Усі вони чорні із абсолютно невидимим огранюванням. Виявити грань на конструкції із білого золота просто нереально - об’єм створюють лише відтінки та відблиски самих діамантів. В 2005 годинник визнали найкращим дизайнерським рішенням року.

Vacheron Constantin

На честь свого 250-річчя компанія Vacheron Constantin відзначилась годинником, вартістю у 1,5 мільйона доларів. У світі існує всього 7 шедеврів під назвою “Tour de l’Ile”. Механізм вважається одним із найскладніших в історії створення. Годинник складається майже із 850 деталей. На циферблаті можна побачити годину у двох часових поясах, дізнатись коли заходить сонце, вбудований астрономічний індикатор часу. Основний матеріал - рожеве золото у вісім карат.

Patek Philippe

А із годинників цієї компанії узагалі можна сформувати рейтинг. Швейцарський бренд Patek Philippe, заснований поляком та французом, просто не вміє робити дешевих годинників. Найдорожче творіння від Patek Philippe побачило світ в далекому 1932 році. На замовлення нью-йоркського банкіра Генрі Грейвза майстри працювали над годинником аж 5 років. На циферблаті помістили нічне небо, що має той же вигляд, що і з вікна сімейної резиденції Грейвза в Нью-Йорку. Корпус зробили із 18 каратного золота, а сам годинник складався із 900 деталей. В 1999 з аукціону диво купив невідомий за 11 млн доларів.

Chopard

У 2008 році на світ з’явився найбільш екстравагантний і найдорожчий годинник на планеті. Компанія Chopard випустила шедевр, вартістю у 25 мільйонів доларів. Таке дороге задоволення на руці складно носити - квітковий-годинник пронизаний діамантами загальною вагою в 201 карат. Окрім рожевих, синіх діамантів, на годинник приліпили 600 жовтих алмазів. Три основні дорогоцінні камінці мають форму серця - білого, червоного і блакитного.

12.10.2018


Переглядів: 655

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1014 від 07.05.2021p.
¤ 
Три срібні медалі вибороли рівняни на Чемпіонаті України

Три срібні медалі вибороли рівняни на Чемпіонаті України

22-24 квітня 2021року в місті Тернопіль відбувся Чемпіонат України з боротьби греко-римської серед юніорів....

¤ 
Кримінальні провадження щодо журналістів перебувають на особливому контролі

Кримінальні провадження щодо журналістів перебувають на особливому контролі

На цьому наголосив очільник поліції Рівненської області Олексій Камишанський під час особистої зустрічі із т.в.о. начальника слідчого управління Ігорем Коцюбинським, що відбулася 30 квітня....

¤ 
Забив штахетиною до смерті

Забив штахетиною до смерті

Нині 18-річний мешканець села Щоків перебуває в ізоляторі тимчасового тримання. За завдане умисне тяжке тілесне ушкодження, що спричинило смерть односельця, йому загрожує до десяти років позбавлення волі....

¤ 

Оптимізація – не ліквідація: головний освітянин області пояснив, чому потрібно реформувати навчальні заклади

На Рівненщині необхідно зробити шкільну мережу більш ефективною. На цьому наголосив начальник управління освіти і науки Рівненської ОДА Петро Коржевський під час селекторної наради з головами РДА та територіальних громад області. Так, головний освітянин області пояснив, що оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів наразі є одним з найбільш актуальних завдань....

¤ 
На Гурбах вшанували пам’ять бійців, полеглих у найбільшому бою УПА

На Гурбах вшанували пам’ять бійців, полеглих у найбільшому бою УПА

Уже традиційно на третій день Великодня жителі Рівненщини та багато гостей з інших регіонів з’їжджаються до урочища Гурби. Саме там сімдесят сім років тому відгримів найбільший в історії УПА бій. І досі у лісах покояться ті, хто у буремні часи став на захист України попри чисельну перевагу ворога....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (6237)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (5870)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (4471)
• Допомога під час карантину [967] (4462)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (4459)
• Бюджет і ми… [965] (4381)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (4341)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (4336)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (4281)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (4280)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (4277)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (4217)
• Живи до ста! [965] (4162)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (4055)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (4039)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (3959)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (3957)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (3744)

ТОП-15 свіжого номера:

• Як вибрати правильного партнера по продажі трикотажу серед великого переліку? (263)
• Три срібні медалі вибороли рівняни на Чемпіонаті України (148)
• Чому слід іноді класти частину одягу в холодильник (117)
• Чому наші бабусі мили підлогу з сіллю, та чому цей спосіб досі актуальний (112)
• Оптимізація – не ліквідація: головний освітянин області пояснив, чому потрібно реформувати навчальні заклади (109)
• Кримінальні провадження щодо журналістів перебувають на особливому контролі (107)
• Розумні поради щодо альтернативного використання морозильної камери, окрім зберігання їжі (107)
• Кондиціонер для білизни в домашніх умовах – і ваша білизна буде вам «вдячна» (106)
• Двоє гравців “Кардинал-Рівне” отримали статус вільних агентів (103)
• Забив штахетиною до смерті (101)
• На Гурбах вшанували пам’ять бійців, полеглих у найбільшому бою УПА (97)
• Початок сезону… (96)
• Заливний пиріг з яйцями та сардинами (93)
• Команди ДЮСШ Верес здобули дві перемоги у чемпіонаті ДЮФЛ (84)
• Вчені довели, що будь-які гриби здатні профілактувати рак (80)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс