Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №888 від 22.11.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Серпень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
Вересень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Новини Рівне

#Ракурс подій

«Євробляха» за 10 євро

«Євробляха» за 10 євро

Двадцятого листопада Україну почало лихоманити. Перед п’ятою річницею початку «Євромайдану» почалась масштабна акція протесту власників авто з іноземною реєстрацією. Спробуємо розібратися чому зараз це сталося і, саме головне, як будуть розвиватися події на «євробляхаревому фронті».

І так, чому взагалі виникла проблема з машинами на іноземній реєстрації? Тут все просто. Дорого в Україні розмитнювати б/в автомобілі. Логіка нашої влади в цьому питанні завжди була трохи дивною. Аргументів проти здешевлення розмитнення два: потрібно підтримувати вітчизняний автопром і треба боротися із ввезенням старих автомобілів,тому що вони забруднюють повітря. Перший аргумент міг би бути дійсним, аби в нас існував той самий автопром, який потрібно захищати на державному рівні. Якщо на початку дев’яностих років в Україні лише один Авто ЗАЗ на рік випускав п’ятдесят тисяч «Таврій», працювали ЛУАЗ (Луцький автозавод), ЛАЗ (Львівський автобусний завод), КРАЗ, то сьогодні лише останній, щось там випускає. Решта, в кращому випадку,іноді працює, але говорити про наявність автомобільної промисловості у вигляді повноцінної галузі не доводиться. Можна сказати більше – імпорт нових авто в нас знаходиться на такому мінімальному рівні, що наявність чи відсутність «євроблях» на обсяги продажу нових авто ніяк не впливає. Другий аргумент ще смішніший. На наших дорогах переважнакількість авто на українських номерах стара і ніяким європейським екологічним нормам не відповідає. Аргументом дорогого розмитнення, який всі ці двадцять сім років був головним для влади, було бажання поповнити державний бюджет,у якому ніколи коштів не вистачало. Тому перші «євробляхи» появились на вітчизняних дорогах десь у 92- 93 роках. Боротьба з ними була важка, але під кінець дев’яностих в цілому ця проблема зникла, або майже зникла. Чому сьогодні стільки «євроблях» і скільки їх взагалі в Україні?

Простіше відповісти на друге питання. Скільки авто з іноземними номерами «на руках» в громадян України не знає ніхто. Цифри дуже різні - від менше ста тисяч до більше мільйона автівок. Тому доведеться вірити не даним різних відомств, а своїм очам. У Рівному на дорогах приблизно кожна третя машина на «євробляхах». В області цей показник коливається від 30 до 40% для легкового автотранспорту. Тобто, тільки в нашій області кілька десятків тисяч авто на іноземній реєстрації. Тепер до першого питання – чому ця проблема виникла в останні роки. Простіше все списати на прогалини в законодавстві,в реальності все складніше. У 2014 році і пізніше держава суттєво послабла і тому навіть спостерігаючи нелегальний імпорт старих авто не змогли вчасно його зупинити, або не схотіли. В будь-якому випадку проблема є і її потрібно вирішувати. Як? Наші парламентарії взялись за рішення проблеми «євроблях» явно не з того кінця. Вони чомусь вирішили, що люди хочуть їх розмитнити і трохи, ну зовсім трохи зменшивши платежі, можна проблему вирішити. Явно нікому на думку не спадало, що більшість власників «євроблях» не мають коштів на це. Автор провів невелике соціологічне опитування серед знайомих, які їздять на авто з іноземною реєстрацією. Питав одне - «скільки готові заплатити за розмитнення і чому стільки». Найчастіше у відповіді звучала цифра «10 євро». А в якості аргументації такої, ну прямо скажемо, скромної платні державі за можливість почепити на свого залізного коня українські номери чув відповідь «все одно вони гроші вкрадуть». «Вони» - це влада. Звісно, моє опитування не є репрезентативним, і є власники «євроблях», які вже платять за розмитнення зменшений акциз і дякують депутатам за таку можливість. Однак, вівторкова акція «євробляхерів» показує, що таких людей не багато. Потрібно нашій владі нарешті зрозуміти – люди залюбки купували б нові вітчизняні та іноземні авто, аби вони мали на це гроші. Феномен «євроблях» - це яскравий приклад того, що у бідній країні не можуть існувати цивілізовані правила спілкування між багатою владою і бідним населенням. Навіть люди, які мають дрібний та середній бізнес, або працюють в реальному секторі економіки не можуть собі дозволити купити нову машину, а окремі державні службовці можуть.

Що далі? Реально нічого. Влада не зможе зменшити вартість розмитнення до «10 євро» і закрити питання. Власники авто на іноземних номерах будуть на них їздити розуміючи, що боротися з ними наша правоохоронна система не може, бо спрацює схема - правоохоронці спіймали порушників, а потім ті почали їх бити. Тим більше, що досвід лютого 2014 року ще довго не забудеться владі та й тій же правоохоронній системі. Тобто інструменту для вирішення проблеми крім нульових ставок на ввезення б/в автотранспорту немає. А це означає консервування конфлікту і переходу його в затяжне протистояння з усіма малоприємними наслідками ...

22.11.2018Володимир Конєв


Переглядів: 863

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1032 від 09.09.2021p.
¤ 
Зіткнення трьох вантажівок

Зіткнення трьох вантажівок

Зіткнення трьох вантажних транспортних засобів сталося сьомого вересня близько 16 години на автодорозі «Київ-Чоп» поблизу села Привільне, що на Дубенщині....

¤ 
Безпечна освіта. Як вчитись в умовах пандемії?

Безпечна освіта. Як вчитись в умовах пандемії?

У вересні учні і студенти повернулися за парти. Частина із них вперше познайомилася зі своїми колегами і педагогами наживо. Адже торік навчання у багатьох закладах було дистанційним. А подекуди – взагалі не відбувалося через брак необхідних технічних засобів в учнів та вчителів. Тож не буде перебільшенням сказати, що якість отриманих знань торік значно упала. Щоб це не повторилося, 2021/2022 навчальний рік розпочався у звичному форматі. Однак будь-якої миті все може змінитися. Як знайти баланс між безпекою та якістю навчання, дізнавався Центр громадського моніторингу та контролю....

¤ 
Віталій Коваль – «Проєкт «Велике будівництво» прийшов в громади, які десятиліттями не бачили подекуди і ямкового ремонту»

Віталій Коваль – «Проєкт «Велике будівництво» прийшов в громади, які десятиліттями не бачили подекуди і ямкового ремонту»

Майже півтора роки в Україні з ініціативи президента України Володимира Зеленського триває масштабна та амбітна державна ініціатива «Велике будівництво». За оцінками експертів, довгострокові ефекти в результаті реалізації проєкту сприятимуть збільшенню ВВП у найближчі 5 років на 2,2?%....

¤ 
Представники міжнародної компанії НЕФКО відвідали заклади дошкільної освіти міста Рівного, де буде встановлено сучасне кухонне обладнання

Представники міжнародної компанії НЕФКО відвідали заклади дошкільної освіти міста Рівного, де буде встановлено сучасне кухонне обладнання

Нещодавно відбулась зустріч в рамках реалізації проєкту НЕФКО-3 «Впровадження енергозбереження в закладах та установах, що належать до комунальної власності м. Рівне та модернізація вуличного освітлення», що реалізовується Рівненською міською радою спільно з Північною екологічною фінансовою корпорацією НЕФКО....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (8831)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (8101)
• Допомога під час карантину [967] (6166)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (6156)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (6138)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (5844)
• Бюджет і ми… [965] (5838)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (5801)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (5795)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (5778)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (5746)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (5745)
• Живи до ста! [965] (5679)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (5627)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (5555)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (5442)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (5333)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (5216)

ТОП-15 свіжого номера:

• Сергій Кондрачук: «Сьогодні обласна рада – це гармонійне поєднання досвіду та молодості…» (982)
• Віталій Коваль – «Проєкт «Велике будівництво» прийшов в громади, які десятиліттями не бачили подекуди і ямкового ремонту» (188)
• Представники міжнародної компанії НЕФКО відвідали заклади дошкільної освіти міста Рівного, де буде встановлено сучасне кухонне обладнання (188)
• Зіткнення трьох вантажівок (183)
• Безпечна освіта. Як вчитись в умовах пандемії? (180)
• Більше ніякого заморожування! (168)
• Веслувальник з Рівненщини здобув срібло Паралімпіади (165)
• Терпка хурма? Тверде ківі чи авокадо? (161)
• Цитрусовий порошок зі шкірок мандаринів та апельсинів (156)
• Які добавки найбільш небезпечні (151)
• Спортсменам Паралімпіади збільшать премії у 4 рази (148)
• Три золотих, одну срібну та чотири бронзові медалі вибороли рівненські спортсмени на Всеукраїнському турнірі (141)
• Фальшиві гриби – готуємо баклажани (139)
• «Для неї також пара знайдеться…» (138)
• У громадському транспорті Рівного діє пільговий проїзд для школярів (135)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс