Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №925 від 08.08.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"




  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Листопад 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
    1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Грудень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Новини Рівне

#Майбутнє автодоріг

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально»

Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ: «Якісні дороги в Україні – це реально»

Спеціальні добавки для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС» підвищують їх надійність і довговічність

Дороги – це артерії економіки. Кожна гривня, витрачена на дороги, дає 2,5 гривні зростання національної економіки. Торік в Україні почали будувати цементобетонні дороги (ЦБД). Такі дороги особливо популярні в Європі (30% доріг) та США (60%) і приносять відчутну вигоду вже через 10 років після початку експлуатації. У Міністерстві інфраструктури поквапилися заявити про початок «ери бетонних доріг». Усі ми прекрасно пам’ятаємо відому формулу сучасного маркетингу: властивості – переваги – вигода. Так, саме вигоди вимагає ринок будівництва сучасної дорожньої інфраструктури – як технічної, так і економічної.

Про безперечні переваги цементобетонних доріг «Рівне-­Ракурсу» розповідає кандидат технічних наук Сергій ЧУДНОВСЬКИЙ, директор НВП «МІСТІМ» – відомого українського розробника і виробника спеціальних добавок для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС», які підвищують їх якість, експлуатаційну надійність і довговічність.

Цементобетонні дороги: правда проти міфів

– Сергію Михайловичу, навколо будівництва цементобетонних доріг існує низка міфів, які гальмують реалізацію стратегічних і тактичних рішень щодо впровадження ЦБД в Україні. Ви готові їх розвіяти?

– Почну з першого міфу: «Ціна». Авторитетні експерти аналітичного центру «Український інститут майбутнього» спільно з Асоціацією виробників цементу України «Укрцемент» представили дослідження «Переваги цементобетонних доріг в Україні», в якому переконують, що цементобетонні магістралі насправді не дорожче за асфальтобетонні дороги (АБД). Як аргумент вони наводять такі розрахунки: метр квадратний дороги I-II категорії з цементобетонним покриттям складає близько 1400-1600 гривень, тоді як, наприклад, при будівництві автомобільної дороги з асфальтобетонним покриттям I-II категорії вартість метра квад­ратного покриття становила в Україні близько 1800-2200 гривень. При цьому життєвий цикл цементобетонної дороги до першого капремонту – не менше 20-25 років, а асфальтобетонної – до 10 років, загальна вартість цементобетонних доріг протягом 20 років в 2-2,5 рази нижче порівняно з асфальтобетонними дорогами, враховуючи витрати на нове будівництво, середні поточні ремонти та капітальні ремонти.

Другий міф: «Цементна промисловість не має потужностей для випуску належного обсягу дорожнього цементу». Цементні підприємства України готові випускати дорожній цемент у кількості, необхідній економіці України, і такої якості, що відповідає європейським стандартам. За підрахунками експертів, виробничі потужності вітчизняної цементної промисловості не використовуються на третину, що дає можливість забезпечити будівництво цементобетонних доріг в Україні. Враховуючи географічне розташування виробників цементу та інших будівельних матеріалів, можна забезпечити будівництво ЦБД у будь-якому регіоні України.

Третій міф: «Брак досвіду і фахівців». Автори дослідження «Переваги цементобетонних доріг в Україні» категорично заперечують твердження, що бетонні дороги нікому будувати і нікому обслуговувати. Українські компанії будують аеропорти і злітні смуги, використовуючи сучасне обладнання та кращі світові технології не тільки на території України, а й за кордоном. Подібні технології застосовуються і для доріг. В Україні достатньо кваліфікованих кадрів для реалізації проектів автомобільних доріг на основі цементобетонних покриттів.

Четвертий міф: «Будівництво цементобетонних доріг не матиме жодного економічного ефекту для держави». За оцінками Українського інституту майбутнього, при будівництві тисячі кілометрів на рік цементобетонні дороги можуть забезпечити зростання ВВП до 2030 року від 8,5 до 19,4 млрд доларів шляхом збільшення обсягів інвестицій, ефектів суміжних галузей і відсутності імпортної складової. А через 20 років ефект становитиме до 31 млрд доларів. За прогнозом авторів дослідження «Переваги цементобетонних доріг в Україні», економічний ефект від будівництва асфальтобетонних автомобільних доріг до 2030 року буде в 6 разів меншим. При будівництві АБД основну вартісну частину складає імпортний бітум. Відповідно, при будівництві доріг знижується показник «чистого експорту» у структурі ВВП. Натомість, будівництво цементних доріг повністю забезпечується сировиною, виробленою в Україні. Це значний потенціал для економічного розвитку держави та зростання її транзитного потенціалу.

П’ятий міф: «Комфорт для водія». Хоча відразу після будівництва асфальтова дорога має вищий ступінь комфорту, вже через 5 років цей показник істотно знижується. Результати дослідження в Канаді показали, що через 5 років асфальтобетонні дороги зазнали в 2,3 рази більше деформацій, ніж цементобетонні. Крім того, автовласники, які будуть їздити по «бетонці», ще й відчують серйозну економію, експлуатуючи цементобетонні дороги. Канадські експерти, які інспектували 20000 автомобілів (3000 з них – вантажні) на 100 кілометрах дороги, з’ясували, що в середньому машини споживали бензину на 3,85% менше, ніж на асфальті. До речі, максимальний показник економії пального сягав 6,9%.

Термін експлуатації «бетонки» – 50 років

– Якими Ви бачите техніко-економічні переваги цементно-бетонних покриттів перед асфальтовими?

– Головний козир бетонного дорожнього покриття – міцність та довговічність. На багатьох північноамериканських «бетонках», укладених ще в 60-х роках, покриття ні разу не оновлювалося, що свідчить про безперечні переваги ЦБД. А саме:

• Термін служби бетонної дороги без капремонту – не менше 25 років. Термін експлуатації «бетонки» – 50 років.

• Завдяки своїй міцності, бетонний автобан здатний пропускати важку автомобільну техніку на високих швидкостях руху. Динамічні навантаження, що виникають в процесі руху багатотонних вантажних автофур, за лічені дні здатні зруйнувати асфальтове покриття. Бетонному покриттю ця доля не загрожує.

• Малий знос і низька зношуваність дорожнього покриття, відповідно, мало пилу, його практично немає.

• Мінімальні трудовитрати на поточні ремонтні роботи. Та й сам ремонт можна звести до локальних заходів, пов’язаних з вирізом і виїмкою пошкодженої ділянки, заливанням її бетоном і наступним шліфуванням.

• Бетонне покриття володіє підвищеною стійкістю до агресивного впливу навколишнього середовища, чого не можна сказати про асфальт. Будь-які некомфортні погодні умови – спека, супроводжувана високою температурою, сніг і подальша відлига, дощі – є ворогами асфальту. Бетон в цьому плані більш надійний та довговічний матеріал. Сюди ж приплюсуємо вологостійкість бетону.

• Висока шорсткість бетонного дорожнього покриття дозволяє автотранспорту «літати» на пристойних швидкостях навіть у дощову погоду, чого не скажеш про асфальтове шосе, яке в дощ при екстреному гальмуванні перетворюється в льодовий каток.

• Морозостійкість бетонного покриття.

• У нічний час доби бетонну дорогу краще видно – бетон відбиває на 30%-50% більше світла, ніж асфальт, що позитивно впливає на безпеку руху.

• Бетонне покриття довше залишається гладким, без тріщин, ям і вибоїн, ніж асфальтове.

• На бетонному покритті можна забезпечити більш високий коефіцієнт тертя, що особливо актуально на складних ділянках дороги (спуски, круті повороти, підйоми). Для кращого зчеплення коліс автомобіля з покриттям дороги можна навіть пропиляти канавки.

• У виробництві асфальту задіяні нафтопродукти. Зростання ціни на нафту спричинить подорожчання вартості виробництва асфальту.

• Бетон є екологічно нешкідливим будівельним матеріалом, що не становить небезпеки для ґрунту та ґрунтових вод.

• Технологічний аспект – можливість механізації робіт на всіх етапах будівництва дорожнього полотна.

Висока якість доріг – пріоритет для держави

– Керівник «Укравтодору» Славомір Новак, відзначивши появу в Україні потужного лобі будівництва бетонних доріг, застеріг, що такі дороги варто будувати тільки там, де це виправдано…

– Я підтримую такий виважений підхід. Дійсно, в нашій країні використання цементобетонних покриттів доцільне передусім на дорогах з високою інтенсивністю руху великовагового транспорту, особливо на півдні. Україна вже зробила перші важливі кроки для впровадження бетонних технологій: підписано меморандум про співпрацю з кращими американськими компаніями для навчання наших фахівців сучасним технологіям будівництва бетонних доріг, оновлено будівельні норми та технічні стандарти, в дорожній галузі впроваджуються німецькі та американські технології.

Переформатування влади в Україні – новий президент, новий парламент, а згодом і новий Кабмін – все це вселяє надію на те, що висока якість українських доріг стане пріоритетом для держави і завдяки іноземним інвестиціям у дорожню галузь ситуація кардинально зміниться. Якісні автомобільні дороги в Україні – це реально. А тому ми готові взяти на себе частку відповідальності за надійність цементобетонних доріг.

Компанія «МІСТІМ» пропонує суттєво покращити експлуатаційні характеристики бетонних доріг, отримати додатковий економічний ефект при їх будівництві завдяки використанню розроблених нами спеціальних добавок для дорожніх бетонів системи «КОМПЛЕКС». Виготовлення дорожнього бетону з високими показниками довговічності, морозостійкості, атмосферостійкості, зносу, водонепроникності, корозійної стійкості цементного каменю стало можливим завдяки застосуванню в інноваційному продукті НВП «МІСТІМ» спеціальних гідрофобних полімерів, які принципово змінюють характер роботи бетону під впливом агресивного середовища. Елементи технології запатентовано в Україні.

Користуючись нагодою, щиро вітаю з професійним святом – Днем будівельника – працівників та ветеранів праці НВП «МІСТІМ», всіх наших партнерів – колективи будівельних компаній в усіх регіонах країни. Результати нашої спільної роботи завжди на виду – це нове житло і тисячі сімей, які здобули сімейний затишок, це сучасна архітектура наших міст, це нові дороги і промислові об’єкти, це розвиток нашої України.

Бажаю всім, хто пов’язав своє життя з будівельною індустрією, щастя, здоров’я, сімейного благополуччя та достатку, впевненості в майбутньому і подальшого професійного зростання.

08.08.2019Спілкувався Олесь ДУБОВИК

Компанія НВП «МІСТІМ» м. Рівне, вул. Курчат ова, 18-і, 33018; тел.: (0362) 63-66-14, моб. (050) 339-24-20; nvpmistim@gmail.com; www.mistim.com.ua


Переглядів: 409

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 943 від 13.12.2019p.
¤ 
Оперативники затримали «квартирників»

Оперативники затримали «квартирників»

До рук зловмисників у квартирі на вулиці В’ячеслава Чорновола обласного центру потрапило все – від парфумів до грошових коштів. Обох крадіїв затримали працівники карного розшуку Рівненського відділу коли ті відзначали «легкий заробіток»....

¤ 
З держбюджету виділено 10 мільйонів на заробітну плату працівникам бюджетних установ та оплату компослуг

З держбюджету виділено 10 мільйонів на заробітну плату працівникам бюджетних установ та оплату компослуг

Розподіл державної субвенції у розмірі 10 мільйонів гривень погодили депутати на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансів та податків....

¤ 

З 6 грудня відновили відпуск інсуліну в аптеках обласного центру хворим на діабет

Зокрема, це аптеки, з якими Центри первинної медико – санітарної допомоги, а також поліклініка Центральної міської лікарні уклали угоди....

¤ 
Віталій Ундір: «Найбільш ефективною системою виборів до обласних рад є «мажоритарка»

Віталій Ундір: «Найбільш ефективною системою виборів до обласних рад є «мажоритарка»

- Як Ви бачите роль органів місцевого самоврядування в системі державної влади України?...

¤ 
Алла Карпюк: «Перетворимо Великоомелянську сільраду на високорозвинену європейську громаду»

Алла Карпюк: «Перетворимо Великоомелянську сільраду на високорозвинену європейську громаду»

Роль сільських рад та об?єднаних територіальних громад в системі місцевого самоврядування продовжує посилюватись. Можна сказати, що вибудовується нова реальність, в якій ми будемо бачити вже в найближчі роки економічно потужні і, будемо сподіватись, фінансово незалежні громади, які зможуть забезпечити сталий розвиток своїх територій. Тому цікава думка людей, які сьогодні працюють в органах місцевого самоврядування і бачать ситуацію «з середини». Тому автор попросив про інтерв?ю у заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Великоомелянської сільської ради Алли Карпюк....

¤ 
Названо найприбутковіший гурт останніх 10 років

Названо найприбутковіший гурт останніх 10 років

Найприбутковіший гастролюючий гурт назвали експерти американського видання Pollstar, яке висвітлює турову діяльність музичних гутів і сольних виконавців....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (23593)
2. Як правильно приймати вітаміни? [749] (8482)
3. Моє місто - найкраще [427] (8147)
4. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (7061)
5. Як позбутися шпори на п’яті [850] (7003)
6. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (6708)
7. Секс із мусульманином [271] (6673)
8. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (6104)
9. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (5987)
10. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (5953)
11. Догляньте мене до смерті [278] (5861)
12. Якщо у сні приснився вуж [219] (4336)
13. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (4180)
14. Двох тяжкохворих сестер вилікував чоловік зі Здолбунова [465] (4096)
15. Коли розпочинати садити городину [599] (3740)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Кілька бар’єрів на шляху застуди (131)
2. Бульбова бегонія. Як садити, та як доглядати (130)
3. Жартівлива притча про те, як жінки обирають чоловіків (130)
4. З держбюджету виділено 10 мільйонів на заробітну плату працівникам бюджетних установ та оплату компослуг (128)
5. Названо найприбутковіший гурт останніх 10 років (127)
6. Ці рослини – кисневі бомби! (127)
7. Біодобриво з банана допоможе навіть хворим вазонам (127)
8. Які вазони варто забрати з дитячої (126)
9. 18-річний водій мікроавтобуса загинув під час ДТП (126)
10. Співоча риба і фартух для миття посуду: що члени королівської сім’ї дарують один одному на Різдво (126)
11. На Володимиреччині легковик злетів у кювет (124)
12. Нетверезий молодик вбив пенсіонера (121)
13. «Золотий дубль» рівненських пауерліфтерів (121)
14. Школярка покінчила життя самогубством (120)
15. Загинув на автодорозі (118)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс