Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №929 від 10.09.2019p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"

Актальні ціни на бензин, дизель.
Олас - якісне пальне.

  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Вересень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Жовтень 2019p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31

Новини Рівне

#Ракурс житейський

Як додатки для знайомств змінили наше уявлення про відносини

Зустріти нових романтичних партнерів стало легше, ніж будь-коли. Додатки для знайомств допомагають економити час, не розпорошуватися даремно, робити попередній аналіз, вибирати кращих з тих, хто є в наявності, контролювати процеси, в які ми залучаємося, і вкладатися з розрахунком отримати найбільшу вигоду з найменшими витратами. Це важливо для нас - завзятих покупців, які живуть в століття консюмеризма.

Безсумнівно, додатки для знайомств змінили наше уявлення про відносини, зробили їх більш легкими, збільшили кількість контактів, урізноманітнили, але і знизили їх якість.

Тепер в будь-який час в будь-якому місці можна частково задовольнити свої емоційні потреби. Знайти компанію і якийсь час не відчувати самотності і при цьому не зближуватися, не брати цей ризик, обходити справжні емоційні запити https://duo.in.ua/.

Пошук партнера за принципом супермаркету

"Ми наполягаємо на наших правах споживачів. Любов і секс повинні дати нам те, що ми очікуємо від наших інших покупок: новизну, різноманітність, доступність", - пише англійський соціолог Зигмунд Бауман у своїй книзі Liquid Love (2003).

Чи виправдовують ці очікування додатки для знайомств? Попадання три з трьох - постійно нові профілі, нескінченну кількість потенційних партнерів, і все, що потрібно зробити, - свайп вправо. Ми заходимо і вибираємо, як в супермаркеті. Кладемо в візок сподобалися об'єкти в необмеженій кількості і абсолютно безкоштовно.

Не маючи постійних відносин, житель нашої "плинної сучасності" повинен встановлювати з людьми хоч якісь зв'язки, на які він здатний, використовуючи свої навички та вміння. Але немає гарантії, що хоч одна з них буде тривати. Більш того, вони повинні бути сформовані таким чином, щоб в будь-який момент їх можна було розв'язати швидко і без зусиль, коли зміняться обставини, - а вони, безумовно, зміняться. І тут додатки для знайомств припадають як не можна до речі, дозволяючи маневрувати між страхом близькості і жахом самотності.

До об'єктів з супермаркету і ставлення не таке, як до живих людей. "Навіть після одного або двох побачень вони для тебе як і раніше просто профілі, а не люди. Я не відчуваю до них емпатії, яку я зазвичай відчуваю до тих, кого зустрічаю природним чином", - Huffington Post цитує 25-річну жительку Манхеттена в матеріалі про феномен ghosting (безмовне зникнення з починаються відносин без пояснення причин).

Ще Фрейд помітив, що ми розриваємося між потребами в свободі і безпеці. Додатки для знайомств - наш новий інструмент для спроби створити прийнятний баланс між ними. Бауман вважає, що головна привабливість онлайн-знайомств полягає в можливості видалити нового партнера зі свого життя без болю і наслідків. Я впевнена, що величезна частка цієї привабливості також в спокусу піти найлегшим шляхом при пошуку близькості, тепла, любові і відносин. Парадокс в тому, що цей шлях тільки здається легким. Вірніше, він тільки здається шляхом. Коли ми починаємо по ньому йти, наше сприйняття реальності трохи змінюється, і рідко хто з користувачів додатків для знайомств в результаті їх використання отримує близькість.

Психотерапевт з Нью-Йорка Кен Пейдж, автор книги Deeper Dating, стверджує, що способи, якими сучасна культура вчить нас знаходити любов, насправді ведуть до самотності. Вони привертають до нас не тих людей, занурюють нас в почуття розчарування і / або відкидання і підсилюють невпевненість. І хоча зовнішній вигляд дійсно грає роль в залученні партнерів, фізична привабливість набагато складніше явище, ніж те, яке здатний показати профіль тіндера.

Перше побачення

Раніше для того, щоб познайомитися, потрібно було докласти чимало зусиль. Кількість людей, з якими можна було потенційно познайомитися і зустрітися, було набагато менше. В результаті вартість і значимість кожного знайомства були вище, траплялися вони рідше, відбувалися, як правило, в одному соціальному колі - через друзів або на роботі, на конференціях і в поїздках.

Люди могли спостерігати один за одним тижнями і місяцями. Відчуваючи інтерес до людини, задавалися питанням, чи є з того боку взаємність. Могли не знати в стосунках він (а), з'ясовували це непрямими способами, витрачали зусилля, дізнавалися краще. Потім прикидали, чи варто зближення ризику (раптом відкинутий або, навпаки, пристане). З'явилися з додатками простота і доступність сильно вплинули на наше сприйняття.

Вартість тіндер-побачення мізерна: для нього досить зареєструватися натисненням однієї кнопки, імпортувати за дві секунди фотографії з Фейсбук або інстаграма, можна навіть нічого не писати. Свайп вліво, свайп вправо, три повідомлення - і ви на побаченні. Тіндер дифференцировался від сайтів знайомств тим, що зробив ставку на фотографії і геолокації і запропонував модель "як в жизни ": в житті ми не знаємо, які книги любить випадково зустрінутий людина і хто він по соціоніці, в житті ми оцінюємо оточуючих по одягу і за зовнішніми критеріями вирішуємо, чи хочемо зав'язувати знайомство.

Ми йдемо на побачення з котом в мішку, зате за дуже низькою ціною. Якщо не сподобається, то можна себе потішити: "Ну і що що якість погана, взяла в магазині" все по долару ", що не розорилася". Фламандський сексолог, консультант з шлюбно-сімейних відносин Ріка Поннет (Rika Ponnet) називає це Primark-date (Primark - це магазин дешевих товарів в Бельгії: одягу, взуття, аксесуарів). Вона каже: "Он-лайн дейтинг можна порівняти з шопінгом в низькобюджетних магазинах. Ви видаєте себе за дешевий светрик з вітрини і інших сприймаєте точно так же. Якщо після двох прань колір злиняв, то ви не дуже довго роздумуєте, викинути річ чи ні. Сучасна культура дейтинг спрямована не на об'єднання, а на відкидання / відбраковування ".

Коли ви в природних умовах йдете на побачення з людиною, до якого придивлялися, сила вашого потягу до нього більше, ніж швидкість зближення. Завдяки цьому вас тягне до нього більше. З тіндер-побаченнями навпаки: інтерес ще крихітний, а зустрітися тет-а-тет вже домовилися. Швидкість зближення випереджає силу потягу, і це вбиває інтерес.

Звичайно, можна спробувати виділити час, щоб інтерес дозрів, використовуючи для цього листування, але це, на мій погляд, зовсім ризиковано, тому що в листуванні легко не помітити справжню людину за його бажанням виглядати якнайкраще і за своїми проекціями. У живому спілкуванні ми зчитуємо емоції. У листуванні ви можете прочитати смайлик одним способом, а вживу вважали б нещирість. Є програми, які пропонують шикарні варіанти small talk і ice breaking, алгоритми ефективної комунікації, підсвічують уточнюючі питання, полегшуючи своїм передплатникам життя. Але в житті вони будуть з вами спілкуватися зовсім по-іншому.

На побаченні з чоловіком, в якому зацікавлені, ви більше втягується у взаємодію і будуєте розмова інакше. Ставтеся до нього більше як до живої людини, а не як до ожилому профілем. Наживо ви розглядаєте іншого і здатні побачити його унікальність. У випадку з тіндером бажання зустрітися часто пов'язано не з конкретною людиною, а з незадоволеною потребою - в близькості, теплі, прийнятті, піднятті самооцінки, секс, спілкуванні, - і в цілому не так уже й важливо, хто саме задовольнить цю потребу, якщо він підходить по ряду критеріїв. І людина, яка йде до нас на зустріч, ставиться до нас так само.

Формування відносин і мотиви використання додатків

Оскільки найперший крок став дуже легким, а зближення - такий же непростий процес, як раніше, то набагато легше зробити інший перший крок, ніж вирішувати виниклі труднощі. Коли познайомитися було важко, вибір стояв між труднощами зближення і труднощами нового знайомства. Зараз же здається, що в море так багато риби, одна чимось не підійшла - піду словлени іншу. Психолог Баррі Шварц в книзі "Парадокс вибору" стверджує, що занадто багато варіантів зменшують ймовірність того, що будь-яке рішення буде прийнято взагалі. Занадто великий вибір також знижує нашу впевненість в тому, що будь-який конкретний вибір, який ми робимо, є правильним.

Вічна нарцисична дилема "як зупинитися на одному партнері, раптом я зустріну когось краще, поідеальнее" тепер підживлюється тисячами профілів на відстані одного свайпа. Сумніваються в собі люди можуть шукати визнання своєї цінності або підвищувати самооцінку за допомогою все більш різноманітних підтверджень своєї значущості від все нових Метч.

Дослідники Giulia Ranzini і Christoph Lutz, роблячи ряд досліджень про використання додатків для знайомств, виділяють шість мотивів для їх використання: підчепити когось / зайнятися сексом (hooking up / sex), вступити в стосунки, дружити, самоствердитися / підняти самооцінку, розважитися і знайти компанію у подорожі. Розвага - найбільш часто висловлюваний респондентами мотив використання тіндера, а самоствердження - найбільш рідкісний. І для розваг, і для подорожей важлива доступність використання тіндера, його мобільність. Чоловіки частіше використовують тіндер для пошуку сексу, відносин і під час подорожей. Жінки - для того, щоб отримати підтвердження власної значущості і для пошуку друзів. Для розваг і чоловіки, і жінки використовують тіндер в однаковій мірі, дослідники не виявили значної різниці. Нарешті, сексуальна орієнтація впливає на мотив пошуку сексу: гомосексуальні і бісексуальні користувачі шукають секс через додатки частіше, ніж гетеросексуальні.

Ці ж дослідники розглянули кореляцію шести мотивів використання додатків для знайомств з такими психологічними драйверами, як самооцінка, нарцисизм і самотність. Вони виявили, що нарцисизм позитивно впливає на використання додатків тими, чиї мотиви - подорожі та самоствердження. Питання самооцінки сприяють використанню Тиндира для сексу, подорожей, пошуку відносин і розваг. Самотність впливає на використання тіндера для самоствердження і розваг.

Дослідники Bargh, McKenna і Fitzsimons (2002) розглянули способи самопрезентації, які використовують люди при онлайн-знайомствах: вони можуть бути "самими собою" або показувати своє ідеальне "я". У першому випадку це буде автентична самопрезентація, у другому - помилкова. Мотиви самоствердитися і зачепити когось для сексу роблять сильний вплив на використання неправдивої самопрезентації, а люди з мотивом знайти в додатку для знайомств відносини і дружбу частіше використовують справжню автентичну самопрезентацію.

Лайфхак Енді Уорхола: машини як спосіб встановити контакт і відсторонитися

Що ви робите, якщо на вас накочує самотність? Чи пригадуєте ви про своїх друзів і знайомих або, можливо, йдете в бар і знайомитеся там з кимось? Або шукаєте ліки від самотності в додатках для знайомств? Дуже просто включити смартфон. Здається, що там так багато людей шукають те ж саме. Можна просто зустрітися з ними і позбутися від туги, отримати трохи тепла, дати трохи тепла. Додатки для знайомств дають обіцянку легкого зближення, але це ілюзія, вони тільки заповнюють порожнечу сурогатом близькості. Надійніше формувати постійні зв'язки.

Олівія Ленг у книзі "Самотній місто. Вправи в мистецтві самотності" пише про Енді Воргола: він не виносив самотності, майже ніколи не залишався один, при цьому йому було потрібно досить специфічне якість людського контакту. Для цього він використовував машини (телевізор, фотоапарат, магнітофон) одночасно і як спосіб встановлення контакту і прояви свого інтересу, і як буфер між собою і людьми, щоб мати привід відсторонитися в будь-який момент.

Ленг цитує Генрі Гельдцалера, спілкувався з Уорхолом в 60-е: "Він став трохи відвертіше, але не набагато. Вічно ховався. Пізніше це стало очевидно: він застосовував магнітофон, фотоапарат, відеокамеру," Полароїд "через здатність техніки усувати. Вона завжди тримала людей трохи віддалік. При Воргола завжди була рамка, через яку він дивився на всіх злегка відчужено. Але хотів він не цього. хотів він домогтися, щоб його не бачили занадто чітко. По суті, всі ці хитрощі особистості, заперечення і свого роду хитромудрі винаходи себе - вони ось до че у: чи не розумійте мене, чи не вдивлятися в мене, чи не аналізуйте. Не підходьте дуже близько, тому що я не знаю напевно, що там, і не хочу про це думати. Не впевнений, що подобаюся собі. Мені не подобається місце, звідки я родом. Прийміть продукт в тому вигляді, в якому я вам його підношу.

Є гарна аналогія між тим, як Енді Уорхол в пошуку балансу між свободою і безпекою пристосувався використовувати свої машини, і тим, як можна використовувати сучасні програми для знайомств. Формуючи контакт, одночасно уникати його. Показався, тим самим ховатися.

Сучасні відносини

Благополуччя сім'ї вже не є більш важливим, ніж індивідуальне щастя. Ні економічний фактор, ні репродуктивна функція більше не керують нами так, як управляли життями людей до нас. Ентоні Гідденс, ще один англійський соціолог, описуючи почуття і стосунки, які змінилися після сексуальної революції, придумав термін "конфлюентних любов", тобто текуча. Цей термін схожий на liquid love Баумана.

Серед характеристик конфлюентних любові - заміщення проекту "особливою особистості" проектом "особливих відносин": цінних в любові стає не об'єкт любові, який більше не сприймається як неповторного, єдиного і в ідеалі придбаного назавжди, а самі відносини як факт тут і зараз осуществляющейся життя . Відносини вважаються успішними, якщо задовольняють учасників, їх основним компонентом тепер є сексуальність, їх тривалість визначається лише готовністю тих, хто їх створив, підтримувати їх. Гідденс пише про pure relationship - якісно особливий тип соціальних відносин, які не залежать від жодного інституційними, ні функціональними потребами, а цінністю відносин самих по собі.

Ця красива концепція сучасних відносин несе в собі багато свободи вибору, а щоб вибирати, потрібно поле можливостей. Таке поле можливостей нам пропонують додатки для знайомств.

З іншого боку, якщо користувачі знайдуть свою справжню любов, видалять додаток і ніколи не скористаються ним знову, бізнес-модель тіндера буде менш успішною.

Тому компанії витрачають величезні суми грошей в спробах змусити нас користуватися додатками якомога частіше, задіють Гейміфікація, стимули і систему непослідовних винагород, використовувану також в казино і при дресируванні тварин. Система базується на двох принципах: впевненості, що винагорода точно можливо, і нерозумінні, коли саме і за що ми його отримаємо. Винагородою служить виграш в казино, ласощі при дресируванні, Метч або повідомлення в тіндере.

До того ж, вирішуючи завдання, люди часто йдуть по самому очевидному і легкому, а не по самому дієвого шляху. Ми почали використовувати стали доступними спонтанні зустрічі з незнайомими людьми в спробах задовольнити свої емоційні потреби в прийнятті, у визнанні, в спонтанності та грі. Розлютився на партнера - можна піти на побачення з почуття помсти. Відчуваєш, що тебе недостатньо цінують в існуючих відносинах, - йдеш на побачення піднімати самооцінку. Відчув самотність або порожнечу всередині, зауважив повідомлення про прийшов Метч, відкрив додаток - і ось уже сидиш на побаченні. В ході коротких знайомств можна показувати себе частково, чуть-чуть, не наближаючись, що не розкриваючись по-справжньому. Часто зустрічатися, але уникати близькості. Тіндер - хороший інструмент для спілкування такого роду.

Одна з характеристик конфлюентних любові - здатність здатися іншому автентичної, справжньою. Такою, якою ви є насправді, і спробувати побачити і його справжнім замість проективної ідентифікації. Тут мова йде про те, щоб показати свою вразливість і пірнути вглиб відносин.

10.09.2019


Переглядів: 114

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня стаття

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 934 від 10.10.2019p.
¤ 
Цікаве про лікарські засоби і не тільки

Цікаве про лікарські засоби і не тільки

Давньоримському філософові Луцію Сенеці належить наступний афоризм: “Певні ліки небезпечніші, ніж самі хвороби”. З цим складно не погодитися, але тільки шляхом перевірок і помилок людство створює високоефективні медичні препарати, які рятують життя. А в процесі таких відкриттів відбувається немало курйозних випадків, цікавих подій і оригінальних рішень....

¤ 
Перші ISF World Cool Games в Україні!

Перші ISF World Cool Games в Україні!

З 10-14 жовтня 2019 року, тиждень, повний спорту і культури, пройде у Києві. Участь у цьому Заході братимуть  школярі з 10 країн світу: Азербайджану, Білорусі, Грузії, Казахстану, Китаю, Молдови, Польщі, Франції, Хорватії і України! ...

¤ 
Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США

Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США

Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду дебютного етапу змагань «International Swimming League» в Індіанаполісі у США....

¤ 
Застосування зеленого чаю у побуті

Застосування зеленого чаю у побуті

Зелений чай славиться своєю користю для організму. Його позиціонують, як джерело енергії і великої кількості вітамінів....

¤ 
Доля освітньої реформи:

Доля освітньої реформи:

чого чекати від нового міністерства?

Минуло трохи більше місяця, як міністерство освіти отримало нову очільницю. Нею стала одна з наймолодших членів уряду – 29-річна Ганна Новосад. За цей час міністерка встигла призначити заступників, які відповідатимуть за ключові напрямки роботи, і презентувати план дій. Чи продовжуватиме МОН реформу нової української школи і чи чекати вчителям підвищення зарплат, обіцяного попереднім урядом, дізнавались наші експерти....

¤ 
Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу»

Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу»

Напередодні старту опалювального сезону дуже цікаво, як його зустрічає наша регіональна газова компанія АТ «Рівнегаз». Про стан справ на підприємстві ми попросили розповісти комерційного директора АТ «Рівнегаз» Віктора Осницького:...





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (20622)
2. Як правильно приймати вітаміни? [749] (7278)
3. Моє місто - найкраще [427] (6995)
4. Секс із мусульманином [271] (5928)
5. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (5854)
6. Як позбутися шпори на п’яті [850] (5587)
7. ЧИ ВАРТО РОБИТИ ПОКУПКИ ДО НАРОДЖЕННЯ ДИТИНИ? [519] (5333)
8. Первентин - легальний наркотик нового покоління [345] (5273)
9. Догляньте мене до смерті [278] (5232)
10. Секрети ігрових автоматів: як грати і вигравати? [755] (5220)
11. Кращі засоби для потенції чоловіків - ТОП-10 [891] (4903)
12. Якщо у сні приснився вуж [219] (3662)
13. Біснуватих везуть у Рогачів [256] (3608)
14. Коли розпочинати садити городину [599] (3329)
15. Розклад руху автобусів [253] (3258)

ТОП-15 свіжого номера:

1. Приворот. Сімейна ідилія за 500$ (56)
2. «Перезавантаження влади» (52)
3. Чорна вдова (51)
4. Вбив металевим совком (49)
5. Застосування зеленого чаю у побуті (48)
6. Рівненський плавець Михайло Романчук виграв срібну нагороду в США (48)
7. Віктор Осницький: «Діючий тариф збитковий для «Рівнегазу» (48)
8. Фаршировані баклажани (47)
9. Доля освітньої реформи: (47)
10. Поліцейські затримали рецидивіста за замах на умисне вбивство та зґвалтування рівнянки (46)
11. Цікаве про лікарські засоби і не тільки (46)
12. ДТП за участю двох вантажівок (45)
13. Ольга Сумська розповіла, хто її врятував після складних пологів (45)
14. Перші ISF World Cool Games в Україні! (44)
15. Відвар із вівса – і животик не болить (44)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс