Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №948 від 23.01.2020p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Січень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
  1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
Лютий 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29

Новини Рівне

#web-технології

Крауд-маркетинг: що працюють кейси та перспективи методу

Будь-якому починаючому веб-майстру потрібно просування створених ним проектів. Розкрутка і промотування сайта / блогу вимагає доступ ресурсу до якомога більшій кількості пошукових систем і як наслідок цього вихід ресурсу на вищу рядки в цих системах.

Крауд-маркетинг: що працюють кейси та перспективи методу

Ось seoquick крауд-маркетинг бере на себе турботу щодо виведення замовленого сайту в пошукових системах. Веб-майстер замовив послугу на розміщення крауд-посилань на будь-яких форумах свого сайту отримає необмежений потік відвідування на свій ресурс.

Комплексне просування: яку роль в ньому грає крауд-маркетинг?

Підняти сайт з нуля або з глибин пошукової видачі - поширена на сьогодні послуга. Для її реалізації використовується крауд-маркетинг, хоча не завжди фахівці вибирають саме цей термін. Перевага може віддаватися просуванню за допомогою соціальних сигналів, написання прес-релізів або висловом експертної думки на професійних майданчиках.

Але все перераховане - це елементи крауд-маркетингу. Адже сам процес здійснюється приблизно за такою схемою:

пошук сайту-донора, де можна зав'язати дискусію на тему, що цікавить;

додавання коментаря або навіть теми для обговорення за умови посилання на потрібний інтернет-портал.

Суть подібної роботи зводиться до ініціювання активного обговорення, який спонукає клікнути по посиланню. Подібне «сарафанне радіо» набагато простіше включається за кордоном. У Рунеті склалося специфічне ставлення до всіляких посиланнях. Користувач із задоволенням перейде по ній, якщо цілеспрямовано шукав інформацію (наприклад, завантажити файл). Однак навіть тут довіру проявляється далеко не до всього софту, пропонованого інтернетом.

Тому дискусію варто заводити на дійсно делікатні теми, якщо справа стосується будівництва, медичних послуг. Трохи інакше треба діяти, коли у вас інтернет-магазин одягу або взуття.

У будь-якому випадку, часи, коли посилання додається тільки заради неї самої, давно пройшли. В рамках обговорення можна використовувати унікальні запити користувачів, назва продукту, що просувається бренду, інше.

Чи працює крауд-маркетинг в пошукових системах

Коли сайт тільки створюється або у нього «негативний» багаж відгуків, він позбавлений довіри Google або Яндекс. Причому в другому випадку, ситуація іноді виявляється настільки критичною, що доводиться створювати новий проект. Довіра пошукових систем заслуховується за умови, що сайт поступово досягає наступного:

привертає увагу користувачів;

покращує репутацію, імідж;

накопичує кількість посилань;

частіше згадується на сторонніх сайтах, в соціальних мережах;

пропонує клієнтам зручний для взаємодії портал.

Частина з усього перерахованого досягається завдяки крауд-маркетингу, в тому числі. У порівнянні з 2015, підвищилася значимість соціальних сигналів. Робота з ними те саме крауд-маркетингу. Використання цих технологій виявляється вплив на PR сайту, його значимість для пошукових систем.

Але передує всьому серйозна SEO робота по створенню і розвитку інтернет-порталу, який відповідає вимоги Яндекс і Google. Без цього будь-які спроби запустити «сарафанне радіо» будуть дратувати користувачів і приводити до зниження в рейтингах.

Крауд-маркетинг: легко чи складно?

З боку все здається простим. Запросити або вдати експертом в потрібній області. Роздавати поради і заробляти авторитет. Але на ділі, все виявляється не так просто. Вартість послуг справжнього експерта може перевищувати бюджет проекту. Альтернативно, знаходять модератора або копірайтера. Але для окремих ніш втрачається сенс такого пошуку.

Якщо продаєте освітлювальні прилади для промисловості, виникнуть труднощі з пошуком відповідного майданчика. Навіть бажаючі купити обладнання навряд чи стануть робити це через форуми. Їм простіше скласти ділову пропозицію відповідним компаніям і вибирати потім з них. Іноді оферти обганяють попит і це теж спосіб купити світильники. Але заробити авторитет, запросивши фахівця з постінгу, досить непросто. Для цієї ніші більш актуальний «партизанський маркетинг» офлайн зі сміливими акціями і демонстраціями обладнання на практиці.

Для отримання ефективного результату краще запросити окремого співробітника, який володіє професійними якостями в маркетингу і за обраною спеціальністю. Але навіть в такому випадку, спочатку варто переконатися, що інші методи просування гірше. Ефективність крауд-маркетингу добре проглядається на прикладі приватного косметологічного салону, що працює регіонально і не має планів розвиватися в великий бренд з мережею точок по усій країні.

Результат планується за допомогою проведення маркетингового дослідження з конкретної тематики і відібраним майданчикам для розміщення постів:

Опрацьовують механізм взаємодії з цільовою аудиторією по складній тематиці (хто пише, відповідає, як реагувати на «+» / «-» висловлювання).

Відстежують згадки про компанію в інтернеті: позитивні, негативні, нейтральні.

Визначають стандарти відповідних сайтів, форумів.

Знаходять майданчики, відповідні сформульованим вимогам.

Створюють, заповнюють і прокачують акаунти (зазвичай не менше 3-6).

Замовляють або здійснюють самі моніторинг сегмента: нові тематики, статті, коментарі.

Порівнюють ефективність посилань з обраних порталів.

Сіють список відповідних сайтів, залишаючи кращі.

Список справ виглядає значним. Робота по ньому може вестися місяць і більше. Значить, хоча б на мінімальний термін потрібно людина, яка буде займатися тільки цією тематикою.

23.01.2020


Переглядів: 129

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus
<<- Попередня статтяНаступна стаття - >>

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 952 від 22.02.2020p.
¤ 
“Кардинал-Рівне” гарантував собі місце у топ-шістці чемпіонату!

“Кардинал-Рівне” гарантував собі місце у топ-шістці чемпіонату!

“Кардинал-Рівне” обіграв одеський “Епіцентр К Авангард” і гарантував собі місце у топ-шістці Favbet Екстра-ліги....

¤ 
Рівненщина отримає майже 58 млн грн на обладнання для шкіл і підготовку вчителів НУШ

Рівненщина отримає майже 58 млн грн на обладнання для шкіл і підготовку вчителів НУШ

Цьоріч для розвитку Нової української школи на Рівненщину спрямують субвенцію з державного бюджету в сумі 57797,3 тис. грн. Кошти передбачені на закупівлю обладнання та матеріалів для початкових класів та пілотних шкіл, а також на перепідготовку педагогів....

¤ 

Виявлено факт закупівлі медичного обладнання лікувальними закладами області за завищеними цінами

Прокуратура Рівненської області продовжує вживати заходи, направлені на виявлення порушень у бюджетній сфері. Так, за результатами вжиття спільних заходів з УСБУ в Рівненській області, виявлено можливі порушення вимог законодавства при закупівлі комунальним закладом «Рівненська обласна клінічна лікарня» та комунальним некомерційним підприємством «Центральна міська лікарня» Рівненської міської ради за бюджетні кошти для потреб населення медичного обладнання....

¤ 
Фахівці обласної стоматполіклініки лікували військових та місцевих в зоні АТО-ООС

Фахівці обласної стоматполіклініки лікували військових та місцевих в зоні АТО-ООС

Бригада фахівців КП «Рівненська обласна стоматологічна поліклініка» Рівненської обласної ради в якості волонтерів побували в зоні АТО-ООС. Упродовж тижня вони безкоштовно лікували не лише наших військових, а й місцеве населення, зокрема, дітей....

¤ 
«Дія» в дії

«Дія» в дії

За перший тиждень після презентації застосунку «Дія» його завантажили понад 1 млн разів. Урядовий додаток міцно закріпився на перших позиціях українських App Store і Play Market, випередивши популярні сервіси Tik Tok, Telegram, YouTube і Viber....





Найпопулярніші 15 статей:

1. Розшифровка аналізу крові: [841] (1730)
2. Авокадо - це фрукт чи овоч? [318] (1192)
3. Усюди коти й грибки [369] (913)
4. Melanotan 2 поможет восстановить мужскую силу [782] (889)
5. 8-10 червня у Радивилові відбудеться Всеукраїнський фестиваль-конкурс козацької пісні “Встань, козацька славо! Засвіти знамена!” [295] (888)
6. Як модернізувати «Рівнеоблводоканал»? [774] (887)
7. Обманливі вихиляси стегнами [384] (879)
8. МФК “КАРДИНАЛ-РІВНЕ” - У ФІНАЛІ [613] (864)
9. “Ремб” робить усе, як треба, і навіть краще! [337] (862)
10. Як позбутися шпори на п’яті [850] (845)
11. Комп’ютерних талантів у нас багато! Буде ще більше! [427] (843)
12. Колоновидні яблуні. [777] (830)
13. Вертикальна трансмісія [427] (823)
14. Реінкарнація берези

[257] (814)
15. Огірки з м’ятою і базиліком [881] (807)

ТОП-15 свіжого номера:

1. «Закладчик» залишив наркотики у 11 місцях (270)
2. Сергій Власенко: Протягування закону про розпродаж землі – це нахабна корупційна оборудка на найвищому рівні (269)
3. Аграріїв треба підтримувати, а не забирати останнє (269)
4. Що таке вісцеральний жир, та чому треба із ним боротися (263)
5. У приміщенні суду шукали вибухівку (261)
6. Зменшено плату за обслуговування мереж при відсутності споживання газу (261)
7. Дітям учасників АТО/OOC обласна рада хоче організувати відпочинок у Польщі (261)
8. В’їхав у дерево: двоє потерпілих у реанімації (260)
9. Сюрприз (257)
10. З Німеччини привезли 8 нагород (256)
11. Земля: за мить до катастрофи (256)
12. В області шукають кандидатів у патронатні батьки (256)
13. “ОДЕК” переміг у першому матчі 2020 року (255)
14. Юлія Тимошенко: Закон про розпродаж землі опинився в руках лобістів (255)
15. П’ята пора року (255)




 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Украина онлайн
Google+
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Разсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2018 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс