Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Травень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| |
Червень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| | | | | |
|
Новини Рівне
|
|
#Споживачі  Рівняни нарікають на неякісні послуги та товари
Молочні продукти та крупи із заниженою вагою, сири без сертифікації, відсутність дати виготовлення (масла, морозива, томатного соусу, вівсяних пластівців, молочної суміші тощо), продаж товарів без документів (ковбасні вироби, риба свіжоморожена, алкогольні напої тощо…) Це найбільш популярні порушення при реалізації продовольчих товарів, які упродовж минулого року виявили працівники управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області. З-поміж 1054 перевірок суб’єктів господарської діяльності, які провели фахівці, лише у тридцяти (!) права споживачів не були порушені. З реалізації зняли більше ніж на 6 мільйонів гривень продукції.
Найбільше скарги рівнян, які надходили у минулому році до управління, в тому числі - Громадської приймальні, стосувалися якості продовольчих і непродовольчих товарів, послуг та ресторанного господарства.
За 2009 рік в управління надійшло 540 заяв, скарг та пропозицій на неякісно надані послуги суб’єктами господарської діяльності. Із перевірених 354 підприємств сфери послуг різних форм власності порушення законодавства встановлено у 340, тобто у 96 відсотках від перевіреної кількості підприємств.
На постійному контролі й якість надання житлово-комунальних послуг. Під час перевірок ЖКП встановлено, що вони працюють неналежним чином. Споживачам безпідставно відмовляють у заміні елементів житлових будинків. Наприклад, періодичність покриття дахів з рулонних матеріалів у будинках становить 10-15 років, однак на практиці це не дотримується.
В окремих населених пунктах водопостачання та водовідведення надається взагалі без ліцензії на це.
Що ж до порушень у сфері перевезень, то пасажири вже геть забули, коли водії оголошували зупинку, видавали квитки, а в окремих випадах бачили кнопку екстреної зупинки.
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1225 від 25.06.2025p. |
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | |
|