Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №480 від 24.12.2010p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Вересень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
Жовтень 2020p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31

Новини Рівне

#Передсвятковий лохотрон

Знижки по-рівненськи: халяви не буде!

Знижки по-рівненськи: халяви не буде!

Шалена зимова передсвяткова лихоманка традиційно розпочалася за декілька днів до Св.Миколая. Тож саме зимові місяці найбільше спустошують гаманці щедрих українців. Проте добре від цього лише підприємцям та продавцям, які розпочинають справжні жнива. Наразі розмова піде про те, до яких хитрощів вдаються підприємливі продавці, аби продати якомога більше і якомога дорожче.

Найбільший ворог нашого гаманця - брак часу. Посидіти-продумати, що подарувати близьким, а потім ще походити-пошукати, - розкіш, яку далеко не кожен може собі дозволити. Тому в останній момент забігаємо у супермаркет і купуємо, що першим впаде в око. Торговельні мережі це розуміють і дуже вдало цим користуються. До свят мало яка фір-ма не випускає подарункових наборів чи просто продукцію у святковій коробці. Що подарувати комусь з колег? Кавомани знайдуться у кожного на роботі, тому сувенірний набір кава+горнятко - саме для них. В одному із супермаркетів Рівного на очі потрапив набір вартістю 40 гривень. Походивши магазином, бачу - кава цього виробника коштує 26 гривень. Отже, іменне кавове горнятко вартує 14 гривень. Проте навіщо вам їхній логотип, коли то за ті ж гроші, а то й дешевше, купити файну кружечку з іменем колеги або ще із якимось веселеньким візерунком.

Для дітей виробники пропонують набір, у якому є невеличка м’яка іграшка з логотипом виробника, 100-грамова шоколадка і три малесеньких, і коштує все це задоволення 63 гривні. Але прикликавши на допомогу логіку, можна за 50 гривень купити кращу і більшу м’яку цяцьку, та й шоколадка ліпша вийде.

На кухні у кожної доброї ґаздині повинні бути рушнички. Набір цих кухонних предметів із трьох штук коштує 50 гривень. Але знайшлися добрі люди, які відмовили від покупки. Кажуть, що рушники там - малесенькі й зовсім не вбирають вологи. На базарі такі можна купити за 7-10 гривень за штуку. Тож три рушнички з базару обійдуться вам у 30 гривень з натяжкою. Отже, купляючи набір, ми платимо зайві 20 гривень за упаковку.

Певна річ, одними подарунками ситим не будеш. Треба ж ще стіл накрити і такий, щоб “ломився від кризи” і перед гостями соромно не було. Тут уже супермаркети відриваються на повну. Наразі з радіо, телебачення, білбордів вам обіцяють “унікальну новорічну пропозицію” і, безперечно, лише у тому супермаркеті. Не потрапляйте на цей гачок. Якщо магазин пускає таку рекламу, де зазначає низьку ціну на один товар, це означає, що на інші - ціни завищені. От побачили ви, що у супермаркеті мандарини коштують 9,50 грн за кілограм, і кинулися за ними. Але ж самими мандаринами ви не обмежитесь. Обов’язково наберете ще купу всілякої всячини.

Розуміючи, що свята рано чи пізно, але таки закінчаться, і люди почнуть нарешті рахувати гроші, мережі намагаються заробити якомога швидше і якомога більше. Знову пускаючи безпрограшну рекламу, ніби у тому магазині неймовірно низькі ціни на певний товар, але акція діє лише до закінчення товарних запасів. Збентежений покупець зривається з місця і біжить по халяву, аби не пропустити. У таких випадках поставте собі питання: “А чому знижка саме на це?”. Є два варіанти: або товар не надто ходовий - і наступну партію не закуповуватимуть, або просто він залежався на складі.

Реклама ж змушує нас чим-дуж бігти у магазин. А все тому, що її автори добре знають людську психологію. Якщо людині дати час - вона почне думати, порівнювати, зважувати, і в результаті скаже - “обійдусь”. Саме тому продавці й намагаються створити ажіотаж, а часом і штучний дефіцит.

Консультант з мерчендайзеру одного із рівненських супермаркетів розповідає про таємниці передсвяткових акцій.

Продажі починаються ще до того, як людина увійшла у магазин. Рекламні листівки, які з усіх закутків вручають перехожим, прикрашені вітрини - усе робиться для того, аби потенційний покупець зайшов саме в їхній магазин. Аби все виглядало привабливіше, біля входу в супермаркет роблять святкові інсталяції, вмикають новорічні мелодії. Усе для того, аби у людини з’явилося відчуття свята, - тоді вона легше віддає гроші. Зауважте, що піраміди з готовими рішеннями для подарунків, найчастіше стоять біля входу, або вкінці торгових рядів. За чим би людина не йшла, вона однаково натрапить на них. Товари також групують за тематикою. Кетчупи - біля ковбас, приправи - біля консервів. Роблять навіть спеціальні викладки до новорічного столу. Так, біля майонезу виставляють горошок, варену ковбасу… Людина йде і думає: “Дійсно, треба ще олів’є зробити. Як же без нього”. Може, інакше вона б його і не готувала. Для продавця головне - аби купила.

Щодо планування супермаркетів, то подукцію розставляють так, щоб між найходовішими товарами клієнтам довелося пройти якомога більшу відстань. Тоді дорогою ви обов’язково вкинете до кошика те, що не планували.

24.12.2010Алла БІДЮК


Переглядів: 116

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 987 від 22.10.2020p.
¤ 
8 важливих речей, про які вам рідко скажуть перукарі

8 важливих речей, про які вам рідко скажуть перукарі

1. Філірувальні ножиці підходять не всім Дуже часто перукарі запитують, філірувати чи ні волосся. Позитивну відповідь давайте тільки в тому випадку, якщо вас вже стригли філірувальними ножицями і вам після цього було зручно укладати волосся....

¤ 
Сівозміна на дачі

Сівозміна на дачі

Обробляючи ті самі культури на тому самому місці, господарі переконуються, що врожай з кожним роком зменшується. Це явище отримало назву ґрунтовтома. Досвід показує, що зняти його не можна навіть високою агротехнікою. Внесення мінеральних і органічних добрив, а також обробка ґрунту при беззмінних посівах лише частково відновлюють його родючість....

¤ 
Юрій Вознюк: відверто про те, що пов’язує з Ігорем Палицею та чому йде в мери*

Юрій Вознюк: відверто про те, що пов’язує з Ігорем Палицею та чому йде в мери*

Місцеві вибори вже не за горами – 25 жовтня рівняни обиратимуть голову об’єднаної територіальної громади. Простіше кажучи, за мера Рівного тепер голосуватиме і Квасилів. Яким буде майбутнє Рівного без Володимира Хомка, який дванадцять років керував містом, чи зможе використовувати потенційний міський голова власні важелі впливу, і склад нової Рівненської міської ради – хто у списках? Про це та більше ми поспілкувалися з кандидатом на посаду міського голови Рівного, народним депутатом України VII-VIII скликань Юрієм Вознюком. Розмова видалася насиченою: незручні запитання та відверті відповіді читайте нижче....

¤ 
Віталій Коваль – вибір простих людей*

Віталій Коваль – вибір простих людей*

Кандидат на посаду міського голови Рівного щотижня проводить десятки зустрічей у дворах міста....

¤ 
Волонтери “Рівне Разом” очистили від заростей арку на вході до парку Шевченка*

Волонтери “Рівне Разом” очистили від заростей арку на вході до парку Шевченка*

Ще тиждень тому голова ГО “Рівне Разом” Віктор Шакирзян звернув увагу на дерева, які виросли прямо на бетонній арці на вході у парк Шевченка. Тоді, голова “Рівне Разом” публічно звернувся до комунальників із проханням виконати їхню безпосередню роботу та очистити арку. Однак, пройшов тиждень, а реакції немає....





Найпопулярніші статті:

• Як позбутися шпори на п’яті [850] (2650)
• Бюджет і ми… [965] (2194)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (2150)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (2122)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (2120)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (2112)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (2099)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (2097)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (2075)
• Допомога під час карантину [967] (2071)
• Живи до ста! [965] (2063)
• Розшифровка аналізу крові: [841] (1991)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (1947)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (1899)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (1883)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (1862)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (1846)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (1774)

ТОП-15 свіжого номера:

• Віталій Коваль – вибір простих людей* (66)
• Сівозміна на дачі (64)
• Тефтельки з сиром нашвидкоруч (64)
• 8 важливих речей, про які вам рідко скажуть перукарі (63)
• Юрій Вознюк: відверто про те, що пов’язує з Ігорем Палицею та чому йде в мери* (62)
• «Рівне Разом» та Віктор Шакирзян – лідери електоральних уподобань рівнян* (61)
• Волонтери “Рівне Разом” очистили від заростей арку на вході до парку Шевченка* (57)
• Подбайте про здоров’я на весь рік (31)
• Густе волосся всього за місяць (29)
• Як підготувати малину до холодів (28)
• Якщо тріскаються губи, допоможе «золоте» масло (28)
• Позбутися пігментних плям, мозолів та опіків допомагають помідори (28)
• Смакотерапія – оздоровлення смаком (28)
• Що садити поруч з виноградом (26)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс