Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №531 від 15.12.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477
Додати у "Закладки"

Головна (Просто цікава газета) "Рівне-Ракурс"


  Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"


  ¤ Ракурс подій

  ¤ Ракурс політики

  ¤ Ракурс економiки

  ¤ Ракурс здоров'я

  ¤ Ракурс культури і освіти

  ¤ Ракурс спорту

  ¤ Ракурс кримінальний

  ¤ Ракурс житейський

  ¤ Ракурс інтимний

  ¤ Ракурс мандрівника

  ¤ Ракурс незвичайного

  ¤ Ракурс добрих порад

  ¤ Ракурс розваг


Пошук

RSS
Архів «РР»:
Березень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Квітень 2021p.
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Новини Рівне

#Проблеми

Приміські потяги скасують?

Приміські потяги скасують?

Через низькі тарифи та недостатнє відшкодування за проїзд пільговиків, залізничний транспорт працює у збиток. Рівненщина - не виключення. Ба більше, у деяких приміських потягів, якими користуються тисячі людей, вже давно закінчився термін експлуатації. До того ж, останнім часом механізм пасажирських перевезень працює передусім лише завдяки добросовісному ставленню працівників залізниці до своїх обов’язків.

Тож, за рентабельності -91% вихід вбачається єдиний - скорочення маршрутів та скасування сполучень. Або - збільшення вартості квитка.

Депутати Рівненської облради вважають неприпустимим закриття приміських потягів Рівненської дирекції залізничних перевезень і пропонують звернутися до Міністерства інфраструктури України та Державної адміністрації залізничного транспорту України. Адже процес реформування залізничного транспорту, який проводить керівництво Львівської залізниці, може стати катастрофічним для області. Навіть якщо до цього спонукала збитковість приміських пасажирських перевезень та недостатнє фінансування.

Однак не новина, що для переважної більшості населення саме залізничний транспорт є найбільш доступним через відносно невисоку вартість проїзду. Зокрема для тих громадян, які користуються пільгами.

Якщо говорити мовою цифр, то за 10 місяців нинішнього року у приміському сполученні перевезено 2463,7 тисяч пасажирів, в тому числі 580,6 тис. пасажирів пільгових категорій.

Але з іншого боку, позицію залізниці можна легко зрозуміти: відшкодування за пільгове перевезення пасажирів, отримане від місцевих органів самоврядування, на сьогодні становить лише 55,7% від вартості перевезення. Тоді й справді потрібно говорити про раціональність підняття тарифів для тих, хто це може собі дозволити.

Начальник відокремленого підрозділу ДП “Рівненська дирекція залізничних перевезень” Львівської залізниці Олександр ЛЕВИЦЬКИЙ вважає, що тарифи потрібно підняти до рівня маршрутних квитків. Тоді, в умовах чесної конкуренції, люди обиратимуть шлях до пункту призначення не за ціновою політикою, а за комфортністю.

Потребує оновлення і парк поїздів, на який також потрібне фінансування. Адже із 42 поїздів - 9 в експлуатації з 1970 року, 9 - з 1977 року, 4 - з 1985-1986 років, а 14 - з 1967 року. Це при тому, що термін експлуатації для дизель-поїздів складає 20 років, а для електропоїздів - 28 років. Відтак бачимо, що граничні строки експлуатації для деяких потягів перевищені мало не вдвічі.

Це стосується і вузьзоколійки “Антонівка-Зарічне”, довжина якої 115 кілометрів. Ускладнюється все тим, що в Україні запчастини для тепловоза і вагонів, що їздять цим маршрутом, ніхто не виготовляє.

Водночас, за словами депутата облради Миколи КРАСЬКА, ця залізниця насамперед відіграє соціальну роль і тому не можна припинити її функціонування. Крім того, вона є складовою туристичних маршрутів. А якраз розвиток зеленого туризму є однією із візитних карток області. Також він зазначив, що крім реконструкції колії та рухомого складу потребують ремонту дерев’яні мости, через які пролягає шлях.

Виходом із ситуації, що склалася, керівництво Львівської залізниці бачить створення дирекцій приміських залізничних перевезень у формі спільних підприємств органами місцевого самоврядування з несенням солідарної відповідальності за організацію, фінансування та безпеку перевезень у приміському сполученні.

Тим більше, що практично з усіма місцевими радами погоджено надання землі під коліями в постійне користування й оформлені відповідні свідоцтва, та й земельний податок сплачується в повному обсязі, незважаючи на відсутність рентабельності приміських пасажирських перевезень.

Яким буде результат і чи ходитимуть Рівненщиною приміські потяги, стане відомо 23 грудня на сесії Рівненської обласної ради.

15.12.2011


Переглядів: 271

Версія для друку

Коментарі (0):


Система Orphus

Додайте коментар:

защитный код

Анонсовані статті свіжого № 1010 від 08.04.2021p.
¤ 
Рівнянин виборов золоту медаль на Чемпіонаті України

Рівнянин виборов золоту медаль на Чемпіонаті України

2-4 квітня у місті Київ відбувся Чемпіонат України серед кадетів з греко-римської боротьби....

¤ 
Міський голова Рівного: «Влада не може допустити, щоб команда не мала бази у рідному місті»

Міський голова Рівного: «Влада не може допустити, щоб команда не мала бази у рідному місті»

Представники народного клубу, вболівальницької спільноти та влади міста обговорили план взаємодії щодо виділення земельної ділянки у Рівному для будівництва спортивної бази. Участь у зустрічі взяли міський голова Рівного Олександр Третяк, його профільний заступник Олег Піщанський, депутат Рівнеради і архітектор Дмитро Котляров, гендиректор народного клубу Верес Антон Назарук, члени наглядової ради клубу Юрій Фалко і Валентин Ляхов....

¤ 
Верес здобуває вольову перемогу над Кременем!

Верес здобуває вольову перемогу над Кременем!

Пропустивши першим, Верес вдруге у сезоні здобув вольову перемогу над Кременем. Рівняни продовжили переможну серію у чемпіонаті до восьми матчів поспіль....

¤ 
Як картопля провокує підняття артеріального тиску

Як картопля провокує підняття артеріального тиску

Високий кров’яний тиск, відомий як гіпертонія, може призвести до серйозних серцевих проблем. Щоб запобігти підвищенню тиску, слід крім іншого уникати вживання картоплі, приготовленої трьома способами....

¤ 
Потрапив під потяг передаючи передачу

Потрапив під потяг передаючи передачу

Екіпаж групи реагування відділення поліції № 6 (м. Здолбунів) третього березня близько 18:40 саме повертався із виклику. Перечекавши перед шлагбаумом поки проїде потяг, переїхали залізничний переїзд. В цей час до них підбігла перелякана жінка й повідомила, що чоловік потрапив під потяг і травмувався....

¤ 
Як захиститися від колекторів? Рішення нового закону

Як захиститися від колекторів? Рішення нового закону

Дії колекторів нерідко межують із порушенням закону. Минулого року Національний банк України (НБУ) отримав понад дві тисячі скарг від боржників, які стосувалися поведінки представників колекторських компаній. Зокрема, скаржилися на погрози, цілодобові дзвінки, тиск на рідних і друзів, поширення особистої інформації. Досі ж українське законодавство жодним чином не регулювало діяльність колекторів. Приборкати проблему має новий закон, який встановлює чіткі вимоги до роботи таких компаній. Деталі дізнавались експерти Центру громадського моніторингу та контролю....





Найпопулярніші статті:

• Розшифровка аналізу крові: [841] (5612)
• Як позбутися шпори на п’яті [850] (5399)
• Масштабна спецоперація на Рівненщині: викрили мережу «реабілітаційних центрів» [965] (4107)
• Коли відкриються рівненські садочки? [965] (4084)
• Допомога під час карантину [967] (4075)
• Бюджет і ми… [965] (4028)
• Рівнян запрошують на дитячий кінофестиваль «Children Kinofest» онлайн [965] (4006)
• Що робити, якщо дитину покусали комарі [965] (4000)
• У Здолбунові підпалили авто підприємця [965] (3944)
• Про здобутки Рівненщини - у річницю президенства Володимира Зеленського [965] (3926)
• Аудитори Рівненщини з початку року попередили порушень за процедурою закупівель на понад 72 млн грн [965] (3919)
• Чому не варто кип’ятити воду двічі [964] (3881)
• Живи до ста! [965] (3816)
• 4 способи, як перевірити масло на натуральність [964] (3706)
• Щоб овочі в холодильнику були тривалий час свіжими, помістіть туди звичайну губку [964] (3700)
• У Сергія Притули вкрали взуття в поїзді: як викручувався ведучий [964] (3650)
• ЗНО під час карантину: як складати? [964] (3643)
• «Перевірка» на коронавірус коштувала пенсіонерам понад 10 тисяч гривень [964] (3436)

ТОП-15 свіжого номера:

• Круте піке… (133)
• Хрумке кокосове печиво (104)
• Дитсадок на Коновальця: «добудувати не можна зупинити» (103)
• Юрій Ліпський: «Ми до останнього дня не були впевненні, що фестиваль відбудеться…» (101)
• Тепловий опік язика: як позбутися болі та дискомфорту (93)
• Рівнянин виборов золоту медаль на Чемпіонаті України (83)
• 7 найбільш відомих видів солі та способи їх застосування в кулінарії (81)
• Нелюба донька (81)
• Кілька оманливих продуктів, які замість схуднення допоможуть погладшати (78)
• Як захиститися від колекторів? Рішення нового закону (77)
• Верес здобуває вольову перемогу над Кременем! (77)
• На думку шеф-кухарів: (76)
• Міський голова Рівного: «Влада не може допустити, щоб команда не мала бази у рідному місті» (76)
• Як картопля провокує підняття артеріального тиску (75)
• Потрапив під потяг передаючи передачу (74)


 Партнери 
 
Рекламная газета "Об`ява" Перший інформаційний канал Інтерес .
 Газета 
 

Реклама в газеті | Лист редакторові | Експорт | RSS | Передплата газети

Про нас | Відгуки | Розсилка | Реклама на сайті| Реклама в газеті

© 2001-2020 Iнформацiйно-рекламне агентство "Ракурс" тел.: +38(0362) 62-31-31, (098)0565477. Всi права збережено.


 Інформація 
 
Головний редактор - Конєв В.Л.,
тел.(0362) 62-31-31, (098)0565477

Використовувати матеріали газети "Рівне-Ракурс" можна лише пославшись на "Рівне-Ракурс" (для інтернет-виданнь - зробивши гіперпосилання). Будь-яке копіювання, публікація, чи передрук наступне поширення інформації, що не має посилання на "IРА "Ракурс" суворо забороняється

Наші сайти:
Об'ява
Pika.rv.ua
IРА Ракурс