Реклама в газеті "Рівне-Ракурс"
¤ Ракурс подій ¤ Ракурс політики ¤ Ракурс економiки ¤ Ракурс здоров'я ¤ Ракурс культури і освіти ¤ Ракурс спорту ¤ Ракурс кримінальний ¤ Ракурс житейський ¤ Ракурс інтимний ¤ Ракурс мандрівника ¤ Ракурс незвичайного ¤ Ракурс добрих порад ¤ Ракурс розваг
Пошук |
|
|
|
Червень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | | | |
Липень 2025p. Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
| | |
|
Новини Рівне
|
|
#Ракурс подій Чи повторять міжміські маршрутки долю мамонтів?
Усі ми пасажири. Час від часу навіть власники автомобілів користуються послугами громадського транспорту, особливо в наш час, коли на далекі відстані економічно не вигідно використовувати власний автомобіль. Це на перший погляд… Тобто, за нормальною економічною логікою - галузь міжміських пасажирських перевезень повинна була б процвітати. Однак давно відомо - наша економіка йде своїм шляхом, і звичні закони економіки в нас не діють. Так, за даними Головного управління статистки в Рівненській області, за перші три місяці нинішнього року послугами пасажирського транспорту скористалось на 8,4% менше громадян ніж за перші три місяці 2017 року, а пасажиропотік за цей же період впав, аж на 23, 6%. Тобто, на далекі відстані люди почали їздити менше?
Чому? Відповідь доволі проста. З одного боку ми маємо ріст вартості самих поїздок. Якщо рік тому наприклад з Рівного до Сарн можна було доїхати за 50 гривень, то в квітні нинішнього року така ж поїздка вже коштує 60 гривень, і так по всіх міжміських маршрутах. Власники ж маршруток скаржаться на те, що їх бізнес стає збитковим. Тобто, вартість поїздок зростає, а рентабельність падає. І тут все просто. Транспортні засоби на наших дорогах ламаються часто, кожен ремонт - це прямі збитки. Перевезення «пільговиків» - збиток, який ніхто не компенсує, а ті ж ліцензії та інші дозвільні документи - не безкоштовні. Все разом змушує багатьох перевізників думати про те, чи варто взагалі залишатися на ринку регулярних пасажирських перевезень. Тобто, вже в короткотерміновій перспективі (рік - півтора) ми можемо стикнутися з проблемою з далеких дев’яностих, коли до багатьох населенних пунктів просто не ходив громадський транспорт, а це вже проблема соціальна. 26.04.2018 | Володимир Конєв |
Коментарі (0):
Анонсовані статті свіжого № 1225 від 01.07.2025p. |
¤ Тарас Сень: «З 2000 року працюю для дітей…»Початок літа вже традиційно є «дитячим». Це не дивно, оскільки закінчується навчальний рік у школах і починаються літні канікули.Найкращого часу для дитячих розваг важко знайти. На жаль, саме дитячих літніх заходів в нас проводиться, на думку автора, замало, і це погано. Діти найбільше потребують позитивних емоцій, особливо в такий важкий час. Але є люди, які постійно працюють для того, аби малечі та підліткам влаштовувати святковий настрій. І роблять вони це дуже вдало....
| | |
|