Голова правління громадської організації “Спілка водіїв” Сергій ОВЧИННІКОВ зазначив, що даний закон буде підписаний вже найближчим часом, а набере чинності - місяць потому. Через це у конкурсі на визначення автомобільного перевізника на автобусному маршруті загального користування не зможуть брати участь претенденти, які передбачають використовувати на маршрутах автобуси, переобладнані з вантажних.
Влада пропонує ввести в обіг вітчизняні “Богдани” та “Еталони”, які коштують вдвічі більше, ніж переобладнані європейські зразки. Проте чиновники не акцентують увагу на тому, що вітчизняні автобуси зовсім не розраховані для українських сільських доріг і їх постійний ремонт завдає підприємцям лише збиток.
Таким чином, можлива ситуація, що на тендер щодо перевезення у сільські місцевості жодного охочого не знайдеться і сільські мешканці залишаться без транспорту. Хоча за статистикою “сільські” перевезення є найприбутковішими саме у Рівненській області.
Із прийняттям закону в халепі можуть опинитися й таксисти. Голова Рівненської професійної спілки таксистів України Олег ПОЛІЩУК зазначив, що внесення змін вигідне лише нелегальним перевізникам, які не мають ні ліцензії, ні страховки, не сплачують податків і є потенційними вбивцями на дорогах. А таксисти з ліцензією матимуть проблему з додатковими документами, що забирають багато часу та коштів. Єдиний вихід з цієї ситуації пан Поліщук вбачає у відміні податків для “ліцензійників”.