Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №483 від 13.01.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Вчасно

Держава фінансуватиме аеропорт

Можливість державного фінансування аеропорту вивчають у столиці. Для того, щоб вокзал і термінали відповідали євростандартам, необхідно майже десять мільйонів гривень. Ще до двох мільйонів потрібно на заміну освітлення. Що ж до злітно-посадкової смуги, то вона відповідає усім вимогам і нині приймає літаки до 200 тонн.

Віце-прем’єр Борис Колесніков, який нещодавно відвідував летовище, вважає за необхідне залучати бюджетні авіакомпанії з дешевими рейсами у невеликі аеропорти України. На його переконання, обласні центри у перспективі матимуть регулярне авіасполучення з Києвом. Наше ж летовище, на думку Віце-прем’єр-міністра України, можна задіювати також для невеликих рейсів у Європу. Наступного разу Борис Колесніков прилетить в рівненський аеропорт вже у січні. Тоді Василь Берташ знову порушить питання про держфінансування летовища. Адже у рамках реалізації концепції сталого розвитку регіону “Західна брама” аеропорт відіграє важливу роль - він, за задумом керівництва області, має приймати пасажиро- та вантажопотоки як зі сходу на захід, так і з півночі на південь. А ще аеропорт є важливою умовою для створення в області потужного агрологістичного центру.

- Нині підприємство працює без капіталовкладень, - коментує директор ОКП “Міжнародний аеропорт Рівне” Володимир ШИПІЛЬ. - Приймає чартерні рейси здебільшого бізнес-класу. Втім, цих заробітків не вистачає навіть на фінансування захищених статей. Щомісяця летовищу бракує по 100 тисяч гривень.

Річні збитки підприємства Володимир Шипіль оцінює в понад мільйон гривень. А відтак, сподівається на держпідтримку для розвитку аеропорту. Малобюджетні авіакомпанії, з якими нині веде мову керівник про співпрацю, ставлять вимоги, аби підприємство створило комфортні умови для пасажирів та забезпечувало обслуговування техніки.

13.01.2011



Рівне-Ракурс №10 від 13.01.2011p. 
На головну сторінку