Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №497 від 21.04.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Спідвей

Із “Вандою” впоралися

Із “Вандою” впоралися

Минулого тижня СК “Каскад” у першій для себе цьогорічній гонці в Другій польській лізі приймав краківську “Ванду”. На радість для всіх місцевих уболівальників спідвею “каскадівці” здобули історичну перемогу в нових для себе змаганнях. Єдиним неприємним моментом суботнього вечора стали травми гонщиків рівнян, Олександра Бородая та Пьотра Свіста.

СК “Каскад” - 47.

С. Бужа (3 1 0 1 2) - 7; Я. Полюхович (2 2 1 0) - 5; Т. Ремпала (3 3 2 2 3) - 13; О. Бородай (2 Ф П) - 2; Д. Носов (3 3 3 0 0) - 9; П. Свіст (1 1 3 3 2) - 10; В. Лисак (0 1 0) - 1.

“Ванда” - 43.

К. Ларсен (2 3 1) - 6; С. Пишни (1 2 ) - 3; П. Павлящик (0 2 2 2 1 0) - 7; Й.Табака (1 0 2 3) - 6; М.Корнеліусен (2 3 3 3 3 1) - 15; М.Консек (1 С 0 1 1 ) - 4; Е. Мазур (Ф 2 1 0) - 3.

“Вандівці” приїхали до Рівного, маючи в здобутку перемогу в першому турі над “Колеяжем” із Равіча - 48:42. Маючи у своєму складі данських майстрів спідвею, Кенні Ларсена та Мадса Корнеулісена, гості розраховували на успіх і в Рівному. Утім на вдалий старт у дебютних для себе змаганнях у Другій польській лізі претендували й “каскадівці”. Рівняни з самого почат-ку захопили лідерство й до восьмого заїзду стараннями “каскадівських” легіонерів Дениса Носова, Томаша Ремпали та наддосвідченого Пьотра Свіс-та здобули солідний гандикап - 31:17. Проте надалі за справу взявся Мадс Корнеулісен та Кенні Ларсен, який із великим запізненням дістався до Рівного з Англії й зміг стартувати лише в 11-му заїзді. Перед цим важку травму отримав Олександр Бородай, який допустив падіння в 10-му заїзді. Як виявилося пізніше, місцевий гонщик одержав перелом ноги. Надалі краківці почали потрохи скорочувати відрив у рахунку й в передостанньому заїзді його зрівняли 42:42. І все повинно було вирішитися в останньому заїзді за участю наших, Томаша Ремпали та Пьотра Свіста і “вандрівців” Мадса Корнеулісена та Патріка Павлящика. Під шалену підтримку трибун Мототрека польські легіонери “Каскаду” все-таки принесли перемогу своєму клубові 47:43. Наприкінці “наші” поляки так святкували перемогу, що зіткнулися своїми мотоциклами. У результаті міні-зіткнення тренер та гонщик “Каскаду” 42-річний Пьотр Свіст примудрився при падінні травмувати ключицю, що не дозволить досвідченому легіонеру найближчим часом допомогти своєму клубу.

Кенні Ларсен (гонщик “Ванди”):

- У мене напередодні була гонка в англійській лізі і я попереджав керівництво “Ванди”, що можу не встигнути до Рівного, але вони сказали однаково їхати. Так швидко на гонку я ще не їхав, проте все ж спізнився.

Томаш Ремпала (гонщик СК “Каскад” (на фото)):

- Трохи нервова кінцівка вийшла, але в польських лігах це часто буває, тому ми до цього вже звикли й наші з Пьотром нерви впоралися з напруженням і високою відповідальністю за результат останнього заїзду. Ще раз хотілося б подякувати всім уболівальникам, які підтримали нас на стадіоні, в наших перемогах є і їхня заслуга.

Сергій Демянков (президент СК “Каскад”):

- Я задоволений сьогоднішнім результатом, можливо, хотілося б і більшої самовіддачі від деяких гонщиків команди, але я реально оцінюю наші можливості на початок сезону. Перемога, на жаль, далася нам надто за високу ціну - перелом ноги у Саші Бородая, сильний удар ключиці у Пьотра Свіста, який не зможе допомогти нам у виїзній гонці в Любліні. Але є і позитивні моменти - Сашко, зі слів медиків, протягом місяця повинен відновитися. Дуже добре проявив себе Віталій Лисак, який ще на тренуванні в п’ятницю показував відмінні результати, приємно здивував Денис Носов, впевнений, що він від гонки до гонки зможе ще додати, також як і інші спортсмени клубу.

P.S. Вже наступного дня СК “Каскад” проводив чергову гонку у Другій польській лізі проти “КМЖ” із Любліна. Попри проблеми зі складом, рівняни на рівних боролися із одним з фаворитів ліги й переможець зустрічі став відомий лише в заключному заїзді. У запеклій боротьбі все-таки тріумфували господарі - 47:43.

21.04.2011Андрій ЄЩЕНКО



Рівне-Ракурс №10 від 21.04.2011p. 
На головну сторінку