Оскільки в обласному центрі сміття вивозять лише дві ці організації, виходить, що за одну і ту саму роботу (вивіз сміття) рівняни сплачуватимуть різні суми. Якось логічно пояснити такий парадокс неможливо. Для прикладу, при наданні іншої платної послуги - проїзду в маршрутці, всі ми, пасажири, твердо знаємо, що вартість поїздки в синьому “Мерсердесі”, що їздить по 34 маршруту не може відрізнятися від тієї самої послуги в жовтому “Богдані”, який курсує по 57 маршруту. Якщо водій синього “Мерседесу” спробує взяти більше, то від пасажирів, крім мата, може отримати скаргу, і жодні пояснення, що, мовляв, обслуговування його “Мерседесу” коштує більше, ніж запчастини до “Богдана”, нікому не будуть цікаві.
Рішення № 139 та 140 поставили, на думку автора, одну доволі серйозну проблему - потрібна реальна конкуренція в галузі ЖКГ. Якщо усі ми - споживачі комунальних послуг, будемо мати справу не з монополістами, що абсолютно не зацікавлені в наданні якісних послуг, а з конкурентним середовищем, то тоді і послуги будуть дешевше і якість їх значно покращиться.