Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №518 від 15.09.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Якість гарантовано!

Кожна людина, незалежно від статі, віку, займаної посади чи освіти, є споживачем. Ми щоденно споживаємо послуги і товари, сплачуючи за це гроші. Однак, на жаль, не все виправдовує наші сподівання, і сумнівна якість отриманого подекуди ставить нас у складну ситуацію: що ж робити далі?

- Часи, коли людина могла викинути неякісний товар у смітник, а вже за годину забути про цей випадок - минули, - розповідає виконавчий директор “Регіонального обласного центру захисту прав споживачів” Ірина УДОВИЧЕНКО. - Належний сервіс і якісна продукція - ось чого прагне кожен споживач, переступаючи поріг магазину. Тому ми повинні знати свої права, захист яких гарантує передусім Конституція. Свого часу нового імпульсу розвитку споживацького руху в державі надав Закон України “Про захист прав споживачів”, який закріпив юридичну основу для захисту наших прав. А для того, аби споживач почувався захищеним, у кожному регіоні нашої країни були створені державні органи - управління у справах захисту прав споживачів.

Основною метою такого управління є розгляд скарг громадян, проведення позапланових - за скаргою споживача, та планових перевірок - відповідно до плану роботи.

Якщо з вами дійсно сталася прикра ситуація і рівень наданих послуг чи якість придбаного товару викликають сумніви, можна, за наявності чеку, спершу звернутися до продавця і спробувати вирішити ситуацію. У разі відмови, не витрачайте часу на відчай, а відразу звертайтеся в управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області. Жодних коштів за це від вас не вимагатимуть, як і за аналіз продукції у СЕС, якщо така необхідність буде.

Крім того, щоденно в управлінні працює громадська приймальня та чергує один із спеціалістів, який надає висококваліфіковану юридичну допомогу, зокрема, при складанні заяви на ім’я управління, претензії до приватного підприємця, роз’яснить певні особливості законодавчої бази.

Важливо домогтися того, аби виробники та постачальники послуг навчилися відповідати за свої дії і ставилися до споживача з повагою. Останнім ж не соромитися і йти відстоювати свої права. Адже, як засвідчує статистика розгляду звернень споживачів, багато питань виникає через відсутність у населення необхідних знань та достовірної інформації про свої права і обов’язки. Поміж тим, із 282 письмових заяв, які надійшли на адресу управління, та 435 - усних, близько 80 відсотків вирішено позитивно, що свідчить про ефективну і цілеспрямовану роботу управління.

Якщо споживач вирішить звернутися до суду, до речі, при цьому він не сплачує державного мита, фахівці управління готові надати юридичну допомогу у складанні позовної заяви до суду. Єдине, про що варто пам’ятати - зберігати розрахункові документи, які підтверджують факт купівлі продукції чи отримані послуги. Це запорука того, що заява споживача буде вирішена позитивно. В іншому випадку можна розраховувати лише на порядність підприємця.

Газета “Рівне-Ракурс” спільно з управлінням захисту прав споживачів у Рівненський області розпочинають рубрику “Споживач має право”. Якщо ви придбали неякісні товари чи отримали незадовільні послуги, конче потребуєте фахової юридичної консультації, страждаєте від незнання своїх споживчих прав - звертайтеся до управління у справах захисту прав споживачів у Рівненський області. Адреса: м.Рівне, вул.С.Петлюри,5. Громадська приймальня працює з 10:00 до 16:00. Або ж пишіть листи на поштову чи електронну адресу редакції.

15.09.2011



Рівне-Ракурс №10 від 15.09.2011p. 
На головну сторінку