Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №529 від 01.12.2011p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Споживач має право

Відпочинок з комфортом

Для того, щоб ваш відпочинок не виявився нічним жахіттям, а гроші, які ви заощаджували місяцями не вилетіли у трубу, не забувайте завчасно звертатися по консультацію до спеціалістів управління у справах захисту прав споживачів. Адже краще завчасно бути попередженим, ніж ошуканим.

- На адресу управління у справах захисту прав споживачів масових скарг на якість туристичних послуг не надходить. Однак є випадки, коли споживачі звертаються за порадами, як їм діяти, коли туристичні послуги не відповідають нормам, що прописані у договорі, - розповідає заступник начальника управління у справах захисту прав споживачів у Рівненській області Володимир РАЧИНСЬКИЙ. - Інколи громадяни консультуються щодо того, як правильно отримати туристичний продукт.

Перед тим, як укласти договір з туристичним агентством, споживач має право на отримання інформації про:

• послуги, що замовляє;

• характеристику транспортного засобу;

• характеристику готелю;

• правила тимчасового проживання в тій чи іншій країні;

• види та способи забезпечення харчування під час туристичної поїздки;

• правила в’їзду в іноземну країну та перебування у ній;

• дату та час початку і закінчення туристичного обслуговування і його тривалість;

• відомості про мінімальну кількість туристів у групі;

• страхову компанію, розмір страхових відшкодувань та умови їх виплати;

• ціну туристичного продукту загалом та порядок оплати.

Це обов’язкові умови, які суб’єкт господарювання має надавати туристу. У разі виникнення певних проблем, споживач має знати місцезнаходження організації, яка уповноважена представляти інтереси турагенства.

Якщо споживач вже уклав договір з туристичною компанією, а під час відпочинку помітив невідповідність між отриманням інформації та наданням послуг, працівники управління у справах захисту прав споживачів радять звернутися з претензією до організаторів туристичної поїздки або скласти акт, залучивши двох представників туристичної групи. В акті чітко описати, які пункти договору порушені. Після цього можна звертатися до туристичного агентства з вимогою повернення коштів.

01.12.2011Юлія ГОЛИК



Рівне-Ракурс №10 від 01.12.2011p. 
На головну сторінку