- Якщо у вас виникла необхідність з тієї чи іншої причини повернути придбаний товар не належної якості ви можете зробити це протягом 14 днів з дня придбання товару, - розповідає головний спеціаліст Інспекції з прав захисту споживачів у Рівненській області Ірина УДОВИЧЕНКО. - Для цього необхідно пред’явити підприємцю, у якого придбаний товар, чек, що підтверджує купівлю та написати заяву на повернення товару.
Також підлягає поверненню товар належної якості, але що з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки та розрахунковий документ.
Варто зазначити, що кошти за товар можуть бути не повернені, якщо товар був в експлуатації та має дефекти, або перебуває в неповній комплектації. Також, коли відсутній документ, що підтверджує факт купівлі товару (касовий або товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар. Або ж з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб.
Якщо ж ви дотрималися всіх вищезазначених умов під час повернення неякісного товару, то після залагодження усіх формальностей, ви маєте змогу отримати назад затрачені кошти, або ж обміняти один товар на інший.
У разі невирішення питання по суті - споживачам необхідно звернутися до нас за адресою: м.Рівне, вул.Симона Петлюри, 5. Усі питання розглянуть згідно з чинним законодавством.