Олег Червонюк пояснив іноземним гостям, що коли наша промисловість опинилася на самому дні і вітчизняний ринок був заповнений іноземною продукцією, у нього і з’явилися ідеї, як змінити цю ситуацію.
- Український ринок продукції легкої промисловості сьогодні експерти оцінюють приблизно в десять мільярдів доларів щорічно, - сказав Олег Казимирович, - і тому у вітчизняних виробників є всі шанси посісти вагоме місце, особливо враховуючи той факт, що за наявності новітнього обладнання, яке дозволяє випускати конкурентноздатну продукцію та виходити на гуртові ринки з продажу трикотажних виробів, наша продукція є дешевшою та якіснішою, ніж в іноземних конкурентів.
Так, дві швейні фабрики, які відкрив пан Червонюк, працюють прибутково, що дозволило інвестувати кошти у відродження Льонокомбінату, який вже забезпечує тканинами багатьох вітчизняних виробників. Найближчим часом планується подвоїти випуск тканин і невдовзі вже у Рівному запустити швейну фабрику, на якій працюватимуть двісті чоловік. Наступним кроком є експорт українських тканин та готових швейних виробів в інші країни, у тому числі і до Євросоюзу. Оскільки ми не є членами цього об’єднання і навряд чи найближчим часом до нього увійдуть наші виробники не зв’язані обмеженнями ЄС та, враховуючи більш низьку вартість робочої сили в Україні, нічого не заважає вітчизняним підприємствам почати освоєння сусідніх ринків товарів легкої промисловості. Якщо у свій час це вдалося китайцям, то чим ми - українці, гірші?
Не можна не погодитися із паном Червонюком - скільки ми ще збираємося продавати за кордон сировину, або напівфабрикати, аби завозити в державу готову продукцію. Набагато вигідніше продавати іноземним фірмам недорогу та якісну українську продукцію і таким чином створювати нові робочі місця та збагачувати власний бюджет. Поки що більшість підприємців боїться вкладати кошти у виробниц-тво, вважаючи що в Україні це невигідно та й просто небезпечно. Олег Червонюк на своєму прикладі показує - виготовляти готову продукцію в державі можливо та вигідно. Конкурувати із іноземними промисловими гігантами за наявності сталого ринку збуту продукції теж можливо. Не треба боятися брати розвалені промислові гіганти і вкладати кошти у придбання найновішого обладнання - ці витрати повер-нуться доходами від виробництва. Для нашого бізнесу настав час згадати про те, що в усьому світі давно вже відомо - найбільші прибутки приносить не видобування сировини та торгівля, а саме виробництво.