Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №586 від 17.01.2013p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс подій

Сумлінному громадянину - перерахунок!

Сумлінному громадянину - перерахунок!

Ми звикли ставитися до комунальних послуг, як до якогось стихійного лиха. Тобто доводиться витрачатися, але за що і звідки з’являються суми в рахунках за комунальні послуги, пересічному споживачеві невідомо. При цьому, платиш ти справно чи ні, якість цих самих послуг залишається вражаюче низькою. Тому й усі всіма залишаються незадоволеними - бо споживачі прагнуть отримувати за свої кошти якісні послуги, при чому завжди хочеться заплатити менше, а отримати більше і краще, а керівники комунальних підприємств регулярно розповідають, які невдячні наші громадяни, як вони погано платять за титанічну працю комунальних підприємств.

Де вихід з цього замкненого кола, сперечаються роками фахівці, при цьому стан справ у галузі в цілому невпинно погіршується. На тлі цих “комунальних війн” цікавим є приклад роботи підприємства “Санком-Рівне”, яке не тільки нормально виконує свою, прямо скажемо, невдячну роботу - вивозить сміття, але й дбає про те, аби споживачі відчували себе партнерами, які сплачують лише за фактично надані послуги.

Нинішня зима стала важким випробуванням для усіх нас, і “Санком-Рівне” не є виключенням. Дуже важко було навіть пішки пройти по багатьох дворах Рівного, а для сміттєвозів виконати свою звичну функцію було ще складніше. Зрозуміло, що за таких умов дотримуватись звичного графіку вивезення сміття досить складно. Що в такому випадку зробило б керівництво “нормального” комунального підприємства? Нічого. Тим більше, що зрив графіку вивезення стався з об’єктивних причин, а зекономлені на цьому гривні можна спокійно використати на інші цілі. Як же вчинили у “Санком-Рівне”? Підприємство розпочало перерахунок вартості фактично наданих послуг з вивезення сміття для споживачів у яких укладені відповідні договори. Що тут скажеш - чесна позиція підприємства перед своїми партнерами. У підприємстві запевняють, перерахунок зроблять всім, хто укладе відповідні угоди. Така постановка питання настільки не притаманна нашій “комуналці”, що її можна назвати революційною і щиро побажати, аби керівники інших комунальних підприємств почали вивчати досвід “Санкому” і нарешті зрозуміли, що вони є партнерами споживачів, а з партнерами потрібно працювати чесно.

17.01.2013Володимир КОНЄВ



Рівне-Ракурс №10 від 17.01.2013p. 
На головну сторінку