Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №652 від 17.04.2014p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Книга антирекордів України

В Україні дороги, як після бомбардування

Україна потрапила на 137 сходинку із 144 у світі за якістю доріг. Як йдеться у звіті про глобальну кон­курентно­спроможність, розробленому експертами Світового економічного форуму, якість доріг країни оцінили в 2,3 бала з 7.

Натомість найкращі дороги - у Франції, Об’єднаних Арабських Еміратах і Сінгапурі - всі отримали по 6,5 бала. У Топ-10 увійшли також Португалія, Оман, Швейцарія, Австрія, Гонконг, Фінляндія і Німеччина.

Інша сторона рейтингу, найгірші дороги, на думку міжнародних експертів, представлена Молдовою - якість доріг там оцінили в 1,5 бала. На дні рейтингу опинився і ряд країн Європи, включаючи Польщу - 2,6 бала, Болгарію - 2,5 бала і Румунію - 1,9 бала. З країн СНД до списку найгірших потрапили, окрім України, Киргизія - 2,5 бала і Росія - 2,3 бала.

Дороги, кращі від українських, наприклад, у Казахстані, який розмістився на 117-му рядку з 2,7 бала, Таджикистані - 98 рядок, 3,2 бала і Азербайджані - 67 рядок, 4 бали.

Укравтодор назвав області, в яких дороги у найгіршому стані. Львівщина опинилась у п’ятірці аутсайдерів - поряд з Чернігівською, Черкаською, Закарпатською і Чернівецькою областями. Саме у цих місцях залишились найбільші відрізки дороги, де не провели навіть ямкового ремонту. За “залишками ямковості на дорогах” Львівська область має найгірші показники - 77 тисяч квадратних метрів доріг, на яких навіть не позасипали ями! У Чернігівській області таких ділянок 51 тисяча квадратних метрів, у Черкаській – 55 тисяч квадратних метрів, у Закарпатській – 29 тисяч квадратних метрів та Чернівецькій – 17 тисяч квадратних метрів. Терміни експлуатації 80% автомобільних доріг в Україні вичерпали себе вже двічі, а то й тричі.

Ось що кажуть водії про деякі автотраси України:

Житомир – Бердичів. За влучним зауваженням водіїв, полотно тут, порите незліченними ямками, схоже на друшляк. Рухатися можна тільки по узбіччю.

Тернопіль – Львів. Подорожі по тутешніх провалах не витримує підвіска навіть вантажної машини – на КамАЗі лопаються ресори.

Біла Церква – Умань. Стан траси водії описують коротко – як після бомбардування. Рух ускладнений через кожні 50-70 метрів.

Житомир – Любар. Здається, що кожні 10 метрів цієї траси поперемінно робили українські та іноземні будівельники: рівні ділянки змінюються розбитими.

Кременець – Біла Церква. Цей напрямок далекобійники називають “дорогою Другої світової” – вона всіяна воронками, що розтягнулися на обидві смуги.

Львів – Луцьк. Вкрита вибоїнами автомагістраль випробовує нерви водіїв і підвіски на міцність майже через кожні 100 метрів.

Також відомство Укравтодору назвало автомобільні дороги, які перебувають в найкращому стані. Це автошляхи: Київ – Чоп, Київ – Харків – Довжанський, Кіпті – Бачівськ, Львів – Шегині, Харків – Щербаківка, Київ – Бориспіль, Київ – Ковель – Ягодин, Донецьк – Харцизьк – Успенка, Ульянівка – Миколаїв.

17.04.2014



Рівне-Ракурс №10 від 17.04.2014p. 
На головну сторінку