Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №703 від 21.04.2015p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс житейський

Оформлення субсидій через Укрпошту: комфортний механізм отримання

Оформлення субсидій через Укрпошту: комфортний механізм отримання

З подорожчанням вартості житлово-комунальних послуг актуальним питанням для українців стають житлові субсидії, зручність та швидкість їх отримання.

Постановою Кабінету Міністрів від 28 лютого 2015 року № 106 “Про удосконалення порядку надання житлових субсидій” механізм видачі субсидій спрощено. Призначення субсидій здійснюватиметься лише на основі двох документів – заяви та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

За субсидією має звернутися член сім’ї, на якого відкрито особовий рахунок на сплату житлово-комунальних послуг. Також на субсидію можуть претендувати громадяни, котрі орендують житло і сплачують за комунальні послуги. Однак вони повинні мати офіційний договір оренди і кошти вносити не господарю готівкою, а на рахунок.  

Для призначення житлової субсидії громадянин має звернутися за місцем реєстрації до управління праці та соціального захисту населення. З метою комфортного отримання субсидій українцями, документи для призначення субсидії можуть бути направлені поштою.

Завітавши до найближчого поштового відділення, працівники Укрпошти нададуть Вам консультацію щодо порядку направлення всіх необхідних документів на отримання субсидії.

Спрощеною процедурою отримання субсидій передбачено, що до 15 квітня 2015 року українцям разом із платіжками на житлово-комунальні послуги будуть надіслані документи, необхідні для призначення житлової субсидії. Разом із бланками українці додатково отримають у поштову скриньку інструкцію про те, як правильно заповнювати заяву та декларацію. Це допоможе кожному охочому самостійно заповнити документи та надіслати їх поштою.

“Національний оператор поштового зв’язку України є надійним партнером для українців при отриманні житлових субсидій, – відзначає в.о. генерального директора Укрпошти Ігор Ткачук. – Відтепер не потрібно витрачати зайвий час на поїздки до управління соціального захисту населення. Документи для отримання субсидії можна направити поштою. Звернувшись до одного з 12 тис. поштових відділень по всій Україні. Розгалужена мережа відділень національного оператора поштового зв’язку є однією з головних переваг при отриманні субсидій через Укрпошту”.

Ознайомитися з усіма необхідними зразками бланків для оформлення житлових субсидій можна на сайті Укрпошти у розділі “Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту”

21.04.2015



Рівне-Ракурс №10 від 21.04.2015p. 
На головну сторінку