Piвнe-Paкуpc - просто ЦIКАВА газета №875 від 23.08.2018p.
Передплатний індекс:
23429
Тел. +38(0362) 623131, (098)0565477

#Ракурс економiки

Запрошення взяти участь у торгах

Україна Проект «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей» Позика № 8475-UA

Назва контракту: Закупівля медичного обладнання для вторинного рівня

Номер (згідно з Планом закупівель): ІСВ № 8.2.1.2 (Лот 3, Лот4)

1. Уряд України отримав позику від Світового банку на покриття витрат Проекту «Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей», та має намір спрямувати частину цих коштів на фінансування контракту щодо закупівлі медичного обладнання для оснащення ЦПМСД, ЦРЛ, міських та обласних лікарень. Торги буде проведено згідно з правилами та процедурами Світового Банку.

2. Управління охорони здо­ров’я Рівненської обласної державної адміністрації запрошує кваліфікованих учасників торгів, які відповідають умовам щодо участі у торгах, надсилати запечатані тендерні пропозиції щодо «Закупівлі медичного обладнання для вторинного рівня» за наступними позиціями:

ЛОТ 3:

1. Електрокардіограф 12-канальний з автоматичною обробкою даних – 19 шт.

2. Прилади для комбінованого добового Холтерівського моніторування ЕКГ та АТ з програмним забезпеченням та 2 додатковими ЕКГ реєстраторами – 19 шт.

ЛОТ 4:

1. Система для проведення тредміл-тесту – 19 шт.

3. Часткові пропозиції не будуть розглянуті і будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам.

4. Торги буде проведено згідно з процедурами Міжнародних конкурсних торгів (МКТ), описаними в Посібнику щодо закупівлі товарів, робіт та не консультаційних послуг за рахунок коштів позик МБРР та коштів кредитів та грантів МАР датованого січнем 2011 року (переглянутого у липні 2014 року) (далі – Посібник із закупівель); і вони відкриті для всіх учасників торгів згідно з Посібником із закупівель. Крім того, в пунктах 1.6 та 1.7 Посібника із закупівель викладено політику Світового банку про конфлікт інтересів.

5. Зацікавлені учасники, що мають право брати участь у торгах, можуть отримати подальшу інформацію та ознайомитись з тендерною документацією за вказаною нижче адресою з 10:00 до 17:00 за місцевим часом.

6. Зацікавлені правомочні учасники торгів можуть отримати повний комплект Тендерної документації англійською та українською мовою безкоштовно в електронному вигляді після подання письмової Заявки на вказану нижче адресу (п.10).

Представники учасників торгів можуть безкоштовно отримати Тендерну документацію в офісі Покупця за вказаною нижче адресою (п.10) або кур’єром при умові, що послуга по доставці буде окремо організована та оплачена учасником торгів безпосередньо поштовому агенту, який її надає.

7. Кваліфікаційні вимоги включають:

1. докази відсутності заборгованості перед фіскальними органами (для вітчизняних учасників);

2. середньорічний оборот за 2015, 2016 та 2017-й календарні роки має становити:

ЛОТ 3: не менше 420 000,00 (чотириста двадцять тисяч доларів США) за кожен календарний рік;

ЛОТ 4: не менше 840 000,00 (вісімсот сорок тисяч доларів США) за кожен календарний рік;

3. Фінансові вимоги :

ЛОТ 3:

(1) не менше 5 (п’яти) років досвіду у виробництві аналогічних товарів (надати документи, що підтверджують дату державної реєстрації, види діяльності та підтверджують досвід).;

(2) успішне завершення договорів (на виробництво/постачання медичного/аналогічного обладнання) протягом останніх 5 (п’яти) років, з наступними вимогами:

- не менше два (2) договори на суму не менше ніж 147 000,00 (сто сорок сім тисяч доларів США) кожний.

- не менше одного (1) договору на суму не менше ніж 186 000,00 (сто вісімдесят шість тисяч доларів США) кожний.

ЛОТ 4:

(1) не менше 5 (п’яти) років досвіду у виробництві аналогічних товарів (надати документи, що підтверджують дату державної реєстрації, види діяльності та підтверджують досвід).;

(2) успішне завершення договорів (на виробництво/постачання медичного/аналогічного обладнання) протягом останніх 5 (п’яти) років, з наступними вимогами:

- не менше два (2) договори на суму не менше ніж 287 000,00 (двісті вісімдесят сім тисяч доларів США) кожний.

- не менше одного (1) договору на суму не менше ніж 359 000,00 (триста пятдесят девять тисяч доларів США) кожний.

Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Покуп­цем.

Додаткові відомості викладені у тендерній документації.

8. Тендерні пропозиції мають бути доставлені на нижче вказану адресу до 11:00 за місцевим часом 15 жовтня 2018 року. Проведення торгів у електронному вигляді не дозволяється. Пропозиції, що надійшли пізніше вказаного терміну, будуть відхилені. Тендерні пропозиції будуть відкриті у присутності представників учасників торгів, які виявлять бажання бути присутніми, за вказаною нижче адресою.

9. Всі тендерні пропозиції мають супроводжуватись Гарантією тендерної пропозиції. Розміри та валюта гарантій тендерної пропозиції будуть такими:

ЛОТ 3: 5 000,00 (п’ять тисяч) доларів США

ЛОТ 4: 10 000,00 (десять тисяч) доларів США

або еквівалентна сума у валюті пропозиції по обмінному курсу зазначеному на сайті Національного банку України http://www.bank.gov.ua за 14 (чотирнадцять) днів до дати подання пропозиції.

10. Адреса:

Вул. 16 Липня, 38

Поверх/кімната: 2 поверх (канцелярія)

Місто: Рівне

Поштовий індекс: 33028

Країна: Україна

До уваги: Осіпчука Юрія, начальника управління охорони здоров’я, заступника голови Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

До уваги: Іськіва Віктора, секретаря Комісії з відбору консультантів, товарів, робіт та неконсультаційних послуг.

23.08.2018Начальник управління охорони здоров’я Ю.Осіпчук

Телефон/факс: +38(0362) 26-67-34 Електронна пошта: rivnegus@gmail.com та копії на rivne@wb.moz.gov.ua, operator.rouoz@gmail.com



Рівне-Ракурс №10 від 23.08.2018p. 
На головну сторінку